۷ ایده جدید و جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

۹
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهم‌ترین نکته بعد از انتخاب میز تلویزیون توجه به تزئین دیوار پشت تلویزیون است، چراکه به‌طور مستقیم بر دکوراسیون داخلی و بخصوص بر دید شما به تلویزیون تاثیر می‌گذارد.
تزیین دیوار پشت تلویزیون

این روزها با قرار گرفتن تلویزیون در مرکز اتاق نشیمن خانوادگی، دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون به یک بخش مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. در این مطلب از مجله دلتا ۷ ایده جذاب و زیبا برای تزیین دیوار پشت تلویزیون را به شما آموزش می‌‌دهیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید دیوار پشت تلویزیون نشیمن منزل خود را به آسانی و زیبایی دکور کنید.

دیوار پشت تلویزیون را با گل و گلدان تزیین کنید!

به‌یاد داشته باشید که جای گلدان‌ها تنها در گوشه اتاق و نشیمن نیست. اگر عاشق گل و گیاه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که دیوار پشت تلویزیون را برای چیدمان آن‌ها انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مانند تصویر زیر، می‌توانید از گلدان‌های دیواری یا آویز استفاده کنید یا گلدان‌ها را روی میز تلویزیون یا داخل شلف‌های دیواری بچینید.

تزیین دیوار پشت تلویزیون

از آباژور یا چراغ دیوارکوب استفاده کنید!

باید بدانید که نور در دکوراسیون داخلی، علاوه‌بر تامین روشنایی، برای تاکید و نشان دادن عناصر مهم و زیبای فضا نیز کاربرد دارد. از آن‌جا که مهم‌ترین عنصر و مرکز توجه نشیمن، تلویزیون است. مانند تصویر زیر از چراغ آباژور سقفی برای دیزاین دیوار آن، می‌توانید استفاده کنید.

تزیین دیوار پشت تلویزیون

یک گالری دیواری برای پشت تلویزیون ایجاد کنید!

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای دیزاین دیوار تلویزیون این است که تابلوهای دکوری روی آن نصب کنید. دقت داشته باشید که تصاویر این گالری دیواری بهتر است جلب توجه نکنند.

دکگالری دیواری برای پشت تلویزیون

روی دیوار پشت تلویزیون، بشقاب دیوارکوب نصب کنید!

به‌غیر از تابلوها، بشقاب‌های دیوارکوب هم برای دکور دیوار پشت تلویزیون مناسب هستند. اگر به این دکوری‌های زیبا علاقه دارید، به‌یاد داشته باشید که دیوار را با آن‌ها شلوغ نکنید و از نظر رنگ و طرح آن‌ها را مشابه و خنثی انتخاب کنید.

دیوار تلویزیون را با استیکر دیزاین کنید!

استیکر از دیگر روش‌های ساده و مقرون‌به‌صرفه برای دیزاین دیوار است که نصب و جدا کردن آسانی دارد. نکته‌ای که در انتخاب رنگ آن باید در نظر داشته باشید این است که آن را در رنگ‌های جسورانه انتخاب نکنید. چون هنگام تماشای تلویزیون این رنگ‌ها حواس شما را به خود جلب کرده و چشمان شما را خسته می‌کنند.

دکوراسیون دیوار تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون را قاب‌بندی کنید!

یکی از ایده‌های زیبا برای نشیمن‌های کلاسیک یا نئوکلاسیک این است که دیوار پشت تلویزیون را به‌وسیله گچ یا چوب قاب‌بندی کنید. اگر می‌خواهید جلوه این دیوار بسیار ساده نباشد، پیشنهاد می‌کنیم که داخل قاب‌ها، کاغذ دیواری خنثی با طرح محو نصب کنید.

دیوار پشت تلویزیون را قاب‌بندی کنید

از شلف و میز تلویزیون برای قرار دادن دکوری‌ها استفاده کنید!

می‌توانید به کمک میز تلویزیون و شلف‌های دیواری، به‌صورت همزمان با تابلو، گل، آباژور و وسایل دکوری دیگر، دیوار تلویزیون نشیمن خود را تزئین کنید. به یاد داشته باشید که شلف‌ها و میز تلویزیون، مناسب برای چیدن کتاب‌ها و وسایل اضافی شما نیستند و به‌هیچ‌وجه نباید روی آن‌ها را شلوغ و درهم‌ریخته کنید.

شلف و میز تلویزیون

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین وسایل تزیینی برای اتاق پذیرایی کدامند؟ را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱:۰۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۹:۱۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۳:۵۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۲ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ۶:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…