۵ کاناپه راحتی شیک و مدرن برای نشیمن شما

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب مبل، کار نسبتا دشواری است زیرا شما با انواع مبل راحتی و کاناپه روبه‌رو خواهید بود که هر کدام در نوع خود جذاب هستند. برای انتخاب بهتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
کاناپه راحتی در نشیمن

به‌طور حتم خرید مبل یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های هر خانه‌ای است. از دیدگاه طراحی داخلی، مبل مرکز ثقل اتاق نشیمن است زیرا به راحتی می‌تواند اعضای خانواده را دور هم جمع کند. با توجه به کاربرد بالای مبل در خانه، معمولا افراد بیش‌ترین زمان خود را صرف نشستن روی آن می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل‌های کاناپه راحتی در نشیمن می‌پردازیم.

مبل مدولار

با بزرگ‌تر شدن خانه‌ها بیش‌تر تمایلات به سمت مبلمان ال کشیده می‌شود. این نوع مبل‌ها از واحدهای کوچک‌تری تشکیل شده‌اند که می‌توانند در شکل و اندازه‌های مختلفی باهم ترکیب شوند.

کاناپه راحتی در نشیمن

مبل مدولار برای هر دو فضای کوچک و بزرگ مناسب است، زیرا آرایش خطی آن‌ها معمولا کم‌ترین فضا را اشغال می‌کند. این سبک مبلمان انتخاب مناسبی برای فضاهای خودمانی، خانوادگی و برای تماشای تلویزیون و دورهمی‌ها است.

 مبل تخت‌خواب‌شو

مبل تخت‌خواب‌شو یکی از مدل های کاناپه راحتی در نشیمن است که مخصوص فضاهای کوچک است. زیرا آن‌ها معمولا دو عملکرد را با هم دارند و می‌توانند استفاده‌ بهینه‌ای از فضای کوچک شما بکنند.

 مبل تخت‌خواب‌شو

این سبک معمولا به شکل مبل در اتاق‌های نشیمن، خواب یا مهمان قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به تخت‌خواب نرمی تبدیل می‌شود.

مبل کلاسیک با دسته‌های گرد

این نوع مبل دارای طراحی بسیار کلاسیکی بوده و در همه‌ دوره‌ها حضور جدی داشته‌ است. با این حال استفاده از پارچه مبلی‌های مدرن می‌تواند ظاهر کلاسیک آن‌ها را تغییر داده و برای فضاهای مدرن و معاصر مناسب نماید.

کاناپه راحتی در نشیمن

مبل با دسته‌های مربعی شکل

این سبک مبل که از دهه‌ ۱۹۵۰ در دکوراسیون خانه‌ها حضور داشته است، یکی دیگر از سبک‌های محبوبی است که ما آن را در این لیست قرار داده‌ایم. با اینکه مبل ظاهر کلاسیکی دارد اما شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از آن در دکوراسیون معاصر خود استفاده کنید.

مبل با دسته‌های مربعی شکل

مبل با دسته‌های دوتایی

این سبک مبل یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای اتاق‌های نشیمن و پذیرایی است. شما می‌توانید به‌راحتی فضای نرم و دنجی را برای خود و مهمانان‌ ایجاد کنید.

مبل با دسته‌های دوتایی

مبل با دسته‌های سراشیبی

مبلی که در تصویر زیر می‌بینید یکی دیگر از طراحی‌های کلاسیکی است که محبوبیت بالایی دارد و هنوز هم در دکوراسیون خانه‌ها به‌کار برده می‌شود. شیب ملایم دسته‌های مبل راحتی شما را فراهم می‌کند و می‌تواند ظاهر رسمی و دوست‌داشتنی به فضای اتاق شما دهد.

مبل با دسته‌های سراشیبی

مبل بدون دسته

این نوع مدرن از مبل‌ها عموما هیچ دسته‌ای ندارند و می‌توانند در شکل و شمایل متنوعی سفارش داده شوند. آن‌ها می‌توانند به‌طور مستقیم یا با پایه‌های کوتاه روی کف زمین قرار می‌گیرند و دکوراسیون منحصربه‌فردی را برای اتاق شما به ارمغان آورند.

مبل بدون دسته

پیشنهاد مطالعه: مطلب چیدمان اتاق خواب بدون کمد! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۰:۴۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. wafaee

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ب٫ظ

    با سپاس از طرحای خلاقانه شما

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۴۵ ب٫ظ

  5. لیلا

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۳۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…