۵ روش ست کردن رنگ‌ها در آشپزخانه

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی منزل بسیار مهم است. در این مطلب به نکات مهم در مورد رنگ دکوراسیون آشپزخانه می‌پردازیم.
ست کردن رنگ‌ ها در آشپزخانه

بازی رنگ‌ها در آشپزخانه، به فضای منزل و آشپزخانه شما روح و جان دوباره می‌بخشد. استفاده از رنگ‌های ترکیبی و رنگ‌های شاد، پدیده نوینی در دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شود که در گذشته، کمتر شاهد آن بوده‌ایم. تاثیر رنگ‌ها بر روان و روحیه آدمی، غیر قابل انکار است و ما می‌توانیم با رنگ‌های مختلف و ترکیب‌بندی رنگ، به آشپزخانه خود معنا ببخشیم. در این مطلب از مجله دلتا به نکات ست کردن رنگ‌ ها در آشپزخانه می‌پردازیم.

رنگ کابینت

کابینت در آشپزخانه یکی از مهم‌‌ترین و اصلی‌ترین عناصر است و در زیبایی و تعیین سبک در آشپزخانه نقش مهمی دارد. بنابراین باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. همچنین دوام و مقاومت کابینت نیز اهمیت زیادی دارد. اگر روحیه بسیار شادی دارید و از عناصر رنگی در خانه‌ خود استفاده می‌کنید، کابینت‌های رنگی انتخاب جذابی برای شما خواهند بود.

ست کردن رنگ‌ ها در آشپزخانه

میز و صندلی

قرار دادن میز و صندلی در آشپزخانه، ایده بسیار خوبی است. بودن آن‌ها در کنار سایر وسایل مهم در آشپزخانه باعث می‌شود تا به‌ راحتی به موارد مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه شما دنج‌تر شود. برای ست کردن رنگ‌ ها در آشپزخانه صندلی‌های رنگی می‌توانند انتخاب جذابی باشند.

ست کردن رنگ‌ ها در آشپزخانه

لوستر و روشنایی

نور مناسب در هر فضایی باعث می‌شود تا از آن فضا به‌درستی استفاده شود. البته سلیقه افراد در انتخاب میزان نور متفاوت است، اما این مقدار باید حداقل به مقداری باشد تا باعث ناراحتی چشم نشود. با انتخاب لوستر مناسب با سبک آشپزخانه رنگی‌ خود در آن واحد زیبایی و جذابیت را وارد آن فضا نمایید.

لوستر آشپزخانه

ظروف دکوری رنگی

وسایل دکوری همان‌طور که از نامش پیداست برای دکور کردن و زیبایی بیشتر فضا استفاده می‌شوند و در آشپزخانه رنگی نیز می‌توانند بسیار جلوه کرده و آن فضا را جذاب‌تر نمایند. شما برای آشپزخانه رنگی‌ خود می‌توانید از انواع ظروف دکوری با رنگ‌های متنوع استفاده کنید. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که رنگ‌های زیاد در فضا ممکن است آشپزخانه را بی‌نظم و شلوغ جلوه دهند. بنابراین از تعداد رنگ کم، ولی متنوع و هماهنگ با هم استفاده کنید.

رنگ در آشپزخانه با گل و گیاه

اگر شما از علاقه‌مندان به گل و گیاه هستید، مطمئنا آشپزخانه‌ خود را فراموش نکرده‌اید. قرار دادن گلدان سبزیجات نیز این روزها بین خانواده‌‌ها جا افتاده است. شما می‌توانید در آشپزخانه رنگی‌ خود از گلدان‌های رنگارنگ استفاده کنید. همچنین می‌توانید از گل‌های رنگی در کنار پنجره آشپزخانه استفاده کنید تا آشپزخانه‌ شما جذاب‌تر شود.

رنگ در آشپزخانه با گل و گیاه

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین ایده برای روشنایی خانه را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…