بهترین ترکیب رنگی مبل راحتی برای خانه شما

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب مبل‌هایی در دو یا چند رنگ، منزل شما را از یکنواختی در می‌آورد و هر زمان هم بخواهید، می‌توانید تنها با جابه‌جایی مبل‌ها، دکوراسیون منزل خود را با کم‌ترین هزینه تغییر دهید.
ترکیب رنگ مبل راحتی منزل

مهم‌ترین مسئله به هنگام چیدمان مبل‌های راحتی این است که چه رنگ‌هایی را می‌توان با هم ترکیب کرد. در این مطلب از مجله دلتا با معرفی بهترین ترکیب‌های رنگی به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید رنگ‌های مناسبی را برای ترکیب رنگ مبل راحتی منزل انتخاب کنید.

استفاده از یک رنگ خنثی به همراه یک رنگ مکمل آن

رنگ‌های خنثی که عموما شامل طوسی، خاکستری، دودی و رنگ‌های دسته کرم، بژ و شیری، نقره‌ای، پلاتینی، کرومی و شنی بوده انتخاب‌های خوبی برای استفاده در هر دکوراسیون هستند.

ترکیب رنگ مبل راحتی منزل

همراه کردن رنگ‌های گرم مثل سبز، زرد یا نارنجی و قرمز با رنگ طوسی هارمونی زیبایی در منزل شما ایجاد می‌کند. رنگ سبز نماد طبیعت، صلح و آرامش بوده و درکنار رنگ طوسی بسیار چشم‌نواز و آرامش‌بخش عمل می‌کند.

ترکیب رنگ‌های اصیل برای ایجاد فضایی گرم و خانوادگی

اگر به فضاهای گرم و صمیمی علاقه دارید و مایل هستید این گرما را با رنگ‌ها به خانه‌ خود بیاورید، به شما ترکیب رنگ مبل راحتی منزل با رنگ‌‎های دیگری از مبلمان را پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب مبلمان با ترکیب رنگ‌های گرم و چیدن آن متناسب با فضای نشیمن، فضای فوق‌العاده‌ای را برای دورهمی‌های دوستانه‌ شما ایجاد می‌کند.

ایجاد فضایی گرم و صمیمی

به‌طور کلی طیف رنگ‌های زرشکی، سرمه‌ای، آبی، سبز و قهوه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد فضایی صمیمی و دلنشین است. قطعا استفاده از فرشی با تناژ گرم و همچنین رنگ دیوار و تابلوهای نشیمن متناسب با آن نیز می‌تواند جلوه‌ چنین دکوراسیونی را چندین برابر کند.

استفاده از رنگ‌های روشن به‌عنوان رنگ غالب در مبلمان چند رنگ

رنگ سفید از جمله رنگ‌های محبوب دکوراسیون داخلی است که طرفداران زیادی دارد. تمامی طیف‌های رنگ سفید و رنگ‌های روشن نزدیک به آن بسیار آرامش‌بخش بوده و احساس شیک و تمیز بودن را به فرد القا می‌کند. علاوه بر این هر چیزی که در کنار رنگ سفید قرار می‌گیرد جلوه‌ای خاص پیدا می‌کند.

استفاده از رنگ‌های روشن

اگر شما نیز به رنگ روشن علاقه دارید اما نگران هستید که این رنگ چشم شما را خسته کند و فضا را کسل‌کننده نماید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ترکیب مبل سفید رنگ با رنگ‌های سرد استفاده کنید.

ترکیب رنگ مبل راحتی با کاناپه‌های پرنقش و نگار در کنار مبل‌های ساده

اگر می‌خواهید تغییرات چشم‌گیری به دکوراسیون منزل خود بدهید، فقط کافی است یک یا دو مبل تک نفره‌ با پارچه مبلی پرنقش و نگار به دکوراسیون‌ خود اضافه کنید تا تغییر چشم‌گیری را در دکوراسیون‌ منزل خود ببینید.

ترکیب رنگ مبل راحتی با کاناپه‌های پرنقش و نگار

البته مبل‌های تک نفره با طراحی‌های منحصربه‌فرد و جذاب در هر فروشگاه‌ مبلمانی یافت نمی‌شود و بهتر است که به دنبال سفارش آن باشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ نکته طلایی برای چیدمان آشپزخانه شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۰۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…