چگونه یک استایل تک‌رنگ شیک داشته باشیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استایل مونوکروم یا استایل تک رنگ به استایلی می‌گویند که از ترکیب یک رنگ و یک یا دو سایه تیره یا روشن تشکیل شده است و جزو استایل‌های ساده و شیک به‌شمار می‌آید.
استایل تک رنگ

بسیاری از افراد بر این باور هستند که ترکیب دو یا چند رنگ متضاد باهم، همیشه استایل آن‌ها را درجه‌ یک و درخشان خواهد کرد. این افراد همچنین معتقدند که پوشیدن لباس‌های یک‌رنگ یا به اصطلاح استایل مونوکروم کسل‌کننده به‌نظر می‌رسد، اما این یک تصور غلط است. استفاده از رنگ‌های متضاد در استایل خانم‌ها جذاب است اما این روند همیشگی نیست. ترکیب چندین لایه از سایه‌های متنوع یک رنگ خاص، عمق و ابعاد لباس را چشم‌گیر کرده و این امکان را برای افراد به‌وجود می‌آورد تا قسمت‌های خاصی از بدن را برجسته یا کم‌رنگ کنند. در این مطلب از مجله دلتا تلاش کرده‌ایم تا به معرفی استایل تک رنگ بپردازیم.

استایل مونوکروم را بشناسید!

این استایل به حالتی گفته می‌شود که لباس شما از یک رنگ و یا یک رنگ به همراه دو سایه تیره و روشن آن تشکیل شود. البته مونوکروم را رنگ یکنواخت هم می‌گویند که کلمه یکنواخت احساس کسالت را به همراه دارد. به همین جهت ترجیح داده‌ایم تا مونوکروم را یک‌رنگ ترجمه نماییم زیرا سبک مونوکروم جذابیت بسیار بالایی به استایل شما خواهد داد.

استایل مونوکروم بنفش

استایل تک رنگ به استفاده از یک رنگ یا استفاده از یک رنگ پایه و دو رنگ با سایه تیره یا روشن‌تر از آن، دلالت می‌کند. مهم نیست که چه رنگی را انتخاب می‌کنید، اگر سایه‌ها و رنگ‌های همان طیف را در کنار هم قرار دهید، ترکیب چشم‌نوازی به‌دست می‌آید. این شما را در چشم همه جذاب‌تر نشان خواهد داد.

استایل مونوکروم شما را لاغرتر نشان می‌دهد!

انتخاب لباس‌های یک‌رنگ سبب می‌شود تا قدبلند و لاغرتر به‌نظر برسید زیرا لباس‌های یک‌رنگ در این استایل برخلاف لباس‌هایی با رنگ‌های متضاد، خط‌های جداکننده‌ای در اندام شما به‌وجود نمی‌آورند. این خط‌های جداکننده سبب می‌شوند تا دقت به قسمت‌های چاق‌تر بدن بیشتر شود و در نتیجه شما چاق‌تر به‌نظر برسید.

استایل مونوکروم بنفش

 

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر استایل خردلی دقیقاً رنگ پاییز است را بخوانید.

.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۴۰ ب٫ظ

    عااالیی‍🤩🤩

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۵۹ ب٫ظ

      ممنون از شما که نظر دادید

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۲۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۲۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۶:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…