طرز تهیه سالاد هندوانه با پنیر فتا

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در بین تمامی میوه‌ها و سبزی‌هایی که در فصل تابستان موجود هستند و مورداستفاده قرار می‌گیرند هندوانه از اهمیت خاصی برخوردار است.
سالاد هندوانه

سالاد هندوانه با پنیر فتا و نعناع به همراه پیاز قرمز یک ترکیب بهاری یا تابستانی و عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای این‌که این سالاد را به یک معجون خوشمزه تبدیل کنید کافی است کمی بالزامیک به آن اضافه کنید. همراه با مجله دلتا باشید.

یکی از دلایلی که فصل تابستان جز فصل‌های دوست‌داشتنی است این است که دستور غذاهایی که در این فصل موجود هستند و غذاهای جدیدی که می‌توان تهیه کرد بسیار هیجان‌انگیز و جدید و لذت‌بخش هستند.

در هنگام تابستان هندوانه خیلی مورد استقبال قرار می‌گیرد زیرا بدن را خنک می‌کند و بی‌آبی و عطش فرد را از بین می‌برد و یکی از میوه‌های مناسب فصل تابستان است.

مواد لازم برای تهیه سالاد هندوانه با پنیر فتا

  • هندوانه مکعبی خردشده پنج فنجان
  • پیاز قرمز یک‌دوم
  • پنیر فتا یا پنیر صبحانه ۲۰۰ گرم
  • نعناع خردشده نصف فنجان
  • فلفل سیاه نصف قاشق چای‌خوری
  • سرکه بالزامیک مخصوص سالاد نصف فنجان

طرز تهیه سالاد هندوانه با پنیر فتا

مرحله اول

برای تهیه این سالاد ابتدا هندوانه و پنیر فتا را داخل کاسه موردنظر بریزید.

سپس پیاز و نعناع خردشده را به آن اضافه کنید و  هم بزنید تا مواد باهم ترکیب شوند اما حواستان باشد با شدت هم نزنید که هندوانه‌ها خرد نشوند.

در آخر سرکه بالزامیک را روی آن بریزید و از خوردن این ترکیب جذاب در کنار خانواده‌تان لذت ببرید.

نوش جان!

نکته خرید هندوانه

  • اگر شما هیچ اطلاعاتی راجع به این میوه ندارید بهترین راه این است که قبل از خرید آن را تست کنید ( هندوانه به‌شرط‌چاقو) و فروشنده به شما کمک کند تا هندوانه بهتری را خریداری کنید.
  • برای این‌که متوجه شوید یک هندوانه رسیده است یا نه یک راهکار قدیمی برای آن وجود دارد. با دست روی آن ضربه بزنید و سعی کنید صدای آن را با دقت بشنوید. اگر صدای آن عمیق بود و اکو داشت می‌توانید تقریبا مطمئن باشید که هندوانه خوبی را انتخاب کرده‌اید. سعی کنید از هندوانه‌های بزرگ و سبک دوری‌کنید. آن‌ها کاملا رسیده نیستند و به‌اندازه کافی شیرین نشده‌اند.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ طرز تهیه سالاد ماکارونی با بادمجان و پنیر فتا را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…