۷ کفپوش زیبا و بادوام برای آشپزخانه شما

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عوامل زیادی در انتخاب کفپوش آشپزخانه نقش دارند. در این مطلب ما هفت نوع کفپوش مناسب برای استفاده در آشپزخانه را انتخاب کرده‌ و به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
کفپوش مناسب برای آشپزخانه

بعد از نشیمن، آشپزخانه مهم‌ترین فضای خانه است. هر بانویی دوست دارد زمانی که در آشپزخانه به آشپزی می‌پردازد در عین اینکه از دکوراسیون آشپزخانه خود لذت می‌برد، احساس راحتی نیز داشته باشد. کف آشپزخانه از عناصر اصلی در دکوراسیون است. در این مطلب از مجله دلتا به ایده‌هایی در مورد کفپوش مناسب برای آشپزخانه می‌پردازیم.

چوب پنبه به‌عنوان کفپوش

چوب پنبه که از لایه خارجی پوست درخت بلوط برداشت می‌شود، به دلیل سطح بالای زیرسازی، یک گزینه فوق العاده و منعطف برای کف‌سازی آشپزخانه است. این متریال در انواع رنگ‌ها، الگوها و بافت‌ها و به‌صورت تایل یا تخته، متناسب با دکوراسیون داخلی منزل شما موجود است.

کفپوش مناسب برای آشپزخانه

لاستیک، کفپوش بادوام

لاستیک یک گزینه غیر معمولی برای آشپزخانه مسکونی است، اما به‌مرور در حال رایج شدن است. اگر می‌خواهید بدون ایجاد درد و ناراحتی، ساعت‌ها در آشپزخانه خود بایستید، این متریال نرم، قابل ارتجاع و بادوام، یک انتخاب عالی است.

کف لاستیکی به‌صورت تایل و ورقه موجود است. باید بعد از نصب، هر یک یا دو سال بر اساس رفت و آمد و سایش، محکم چسبانده شود.

وینیل در کف‌سازی آشپزخانه

کفپوش وینیلی یک گزینه مشهور کم‌هزینه، به هر دو صورت تایلی و ورقه‌ای بوده و در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها موجود است. با این وجود، این متریال مثل گزینه‌های دیگر بادوام نیست و می‌تواند به آسانی چکش خورده شود. بنابراین طول عمر وینیل نسبت به بقیه کم‌تر است.

کفپوش مناسب برای آشپزخانه

چوب، متریال پرطرفدار کف

چوب، به‌عنوان کفپوش مناسب برای آشپزخانه محسوب می‌شود. در ضمن نسبت به کفپوش‌های غیرارتجاعی جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد. از اشکالات چوب این است که می‌تواند به آسانی خراشیده و چکش خورده شود و همچنین باید با آب تماس نداشته باشد.

چوب، متریال پرطرفدار کف

بامبو، به‌عنوان کفپوش

بامبو که در واقع نوعی علف است، بسیاری از فواید و معایب چوب را دارد. اگر به دنبال متریال پایدار برای کف آشپزخانه خود هستید، بامبو گزینه خوبی است. همه کفپوش‌های بامبو شبیه به هم نیستند، حواستان باشد بامبوی موسو که از بقیه سخت‌تر و بادوام‌تر است را انتخاب کنید.

بامبو، به‌عنوان کفپوش

مشمع، متریالی جدید برای کفپوش

مشمع از مواد کاملا طبیعی و تجدیدپذیر مانند روغن بزرک، کلوفون کاج و چوب پنبه پودر شده ساخته می‌شود و نباید با کفپوش‌های وینیلی اشتباه گرفته شود. این کفپوش در عین بادوام بودن، در زیر پا نرم است و در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها وجود دارد. استفاده مداوم از یک پرداخت محافظ باعث می‌شود زیبایی این متریال برای سال‌ها حفظ شود.

مشمع، متریالی جدید برای کفپوش

لمینت، کفپوش مقرون‌به‌صرفه

لمینت‌ها مانند کفپوش‌های وینیلی مقرون‌به‌صرفه بوده و در مقایسه با متریال‌های سخت در زیر پا نرم هستند. این متریال بیش از چوب در برابر رطوبت مقاوم هستند، اما چون کاملا توپر نیستند در صورت خراب شدن نمی‌توان آن‌ها را اصلاح کرد.

لمینت، کفپوش مقرون‌به‌صرفه

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۶ ق٫ظ

  5. سعید

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…