زنان سبیل گربه‌ای که اجساد مردگان را می‌خورند!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زنان قبیله‌ای در جنگل‌های بارانی آمازون بر روی صورت خود خالکوبی می‌کنند و سبیل‌هایی عجیب، شبیه گربه دارند.
قبیله ماتسیس

شاید باورش سخت باشد ولی با وجود اینکه این روزها تکنولوژی پیشرفت فزاینده‌ای داشته و تقریبا بیش‌تر مردم جهان به امکانات به‌روز دسترسی دارند، هنوز هم قبائلی هستند که به رسوم هزاران ساله خود پایبند هستند و به همان شیوه‌های قدیمی زندگی می‌کنند. با مجله دلتا همراه باشید تا درباره یک قبیله عجیب و غریب که قبیله ماتسیس نام دارد، بیش‌تر بدانید.

زنان سبیل گربه‌ای

قبیله‌ای ناشناخته در اعماق جنگل‌های پرو وجود دارد که اعضای آن جنازه بستگان مُرده خود را می‌خورند و زنان این قبیله باستانی، سبیل‌های منحصربفرد گربه‌ای دارند که به وسیله الیاف نازک برگ‌های نخل ساخته شده است.

زنان قبیله ماتسیس در هر طرف صورت می‌توانند تا ده شاخه از این الیاف‌ را روی صورت خود داشته باشند که برای آن‌ها یک معیار زیبایی محسوب می‌شود.

قبیله ماتسیس

بر روی چهره برخی از آنان ازجمله کودکان، خطوطی با رنگ قرمز کشیده شده است که سبب ایجاد قدرت در آنان می‌شود. این زنان همچنین خالکوبی‌هایی با طرح و خطوط خاص بر چهره دارند.

قبیله ماتسیس

ماتسیس‌ها این آرایش‌ها را زیبایی و یکی از لزومات زندگی می‌دانند. همچنین، این آرایش‌ها راهی برای شناسایی آنان در برابر آدم‌ربا‌یی که توسط قبایل دیگر صورت می‌گیرد است. آدم‌ربایی، اتفاقی است که در جنگل‌های بارانی آمازون در بین قبائل متداول است.

ماجراجو‌ها و افراد دیگر دو روز را باید پیاده در جنگل‌های آمازون طی کنند تا به قبیله ماتسیس برسند. با جستجو‌های انجام شده، این افراد متوجه شده‌اند که این قبیله، اعضاء بدن مردگان را می‌خورند. یعنی ابتدا مردگان را تکه تکه می‌کنند و بعد از پخش کردن اعضاء بدن بین افراد قبیله در یک مراسم خاص آن‌ها را می‌خورند.

با این حال، افرادی که اخیرا به آنجا سفر کرده‌اند، می‌گویند مُرده خواری در این قبیله نسبت به قبل کم‌تر شده است و این در پی بیماری‌های عفونی است که بین این قبیله شیوع پیدا کرده است.

قبیله ماتسیس

پیشنهاد مطالعه: مطلب زنانی که در ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺧﺘﻢ شوهر، ﺧﻮد ﺭﺍ به آتش می‌کشند بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۴۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ

    یا خدا

    پاسخ

    • نیلوفر خلج

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۴۵ ق٫ظ

      واقعا هم ترسناکه

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…