۷ مبل راحتی مدرن و خاص برای منزل شما

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مبل راحتی در انواع طرح و رنگ‌های متنوع موجود است. اگر شما تمایل دارید از این مدل مبلمان در منزل خود استفاده کنید بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید و بعد تصمیم بگیرید.
مبل راحتی مدرن

همان‌طور که می‌دانید، امروزه کم‌تر خانه‌ای است که در نشیمن و پذیرایی آن، مبل وجود نداشته باشد. البته این وسیله نرم و دوست‌داشتنی، در سایر بخش‌های دیگر خانه، مثل اتاق خواب هم استفاده می‌شود. در این مطلب از دلتامگ به معرفی و نکات انتخاب مبل راحتی مدرن برای خانه شما می‌پردازیم.

زیباترین مدل‌های مبل راحتی مدرن

با انتخاب یک ست مبل راحتی مدرن برای دکوراسیون منزل، می‌توانیم فضایی دنج و دلنشین برای اعضای خانواده ایجاد کنیم. در کنار آن باید به چیدمان مبل در پذیرایی و نشیمن اهمیت بدهیم تا فضا راحت و استاندارد به نظر برسد. در ادامه این مطلب با زیباترین مبل‌های راحتی مدرن آشنا می‌شوید.

مبل راحتی بخش‌بندی شده

مبل راحتی بخش‌بندی شده یکی از مدل‎‌های جدید و امروزی است که برای استفاده در اتاق نشیمن خودمانی و غیر رسمی کاربرد خوبی دارد. این مدل مبل راحتی مدرن، از چندین بخش کوچک جدا از هم تشکیل شده‌ است که می‌توانید آن‌ها را با توجه به نیاز خود و فضای اتاقی که در اختیار دارید، به‌صورت‌های مختلفی چیدمان کنید. مبل بخش‌بندی‌شده، یکی از انتخاب‌های عالی برای چیدمان پذیرایی مستطیل است.

مبل راحتی مدرن

توجه داشته باشید که این مبل‌ها بسیار متنوع هستند و با توجه به طراحی ظاهری که دارند می‌توان آن‌ها را هم در دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک به‌کار برد.

مبل راحتی انگلیسی

مبل‌های راحتی انگلیسی، با دسته‌های گرد و کوتاهی که کمی عقب‌تر از نشیمن مبل قرار دارد، شناخته می‌شوند و جلوه‌ای زیبا و کلاسیک دارند. می‌توانید با انتخاب یک میز جلو مبلی کلاسیک چوبی، زیبایی این مدل مبل راحتی مدرن را دوچندان کنید.

مبل راحتی مدرن

مبل راحتی مدرن لاوسون

مبل لاوسون یکی از مدل‌های بسیار ساده و راحت است که در اوایل قرن 20 میلادی توسط توماس لاوسون، سفارش ساخت آن داده شد. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، در طراحی این مبل راحتی، اغلب از خطوط صاف و مستقیم استفاده شده است که به آن جلوه‌ای مدرن و ساده می‌دهد.

همچنین پشتی بلند و زاویه‌دار و دسته‌های کوتاه، از ویژگی‌های دیگر مبل لاوسون است که به شما احساس راحتی زیادی را انتقال می‌دهد و فضای مناسبی را برای خوابیدن روی مبل فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  یک بار برای همیشه خانه خود را شیک کنید

مبل راحتی مدرن

مبل‌ راحتی با ارتفاع پشتی بلندتر از دسته‌ها

این مدل مبل راحتی مدرن، در بسیاری از خانه‌های امروزی دیده می‌شود و انتخابی همه‌پسند و بسیار راحت است. انواع پارچه‌های ساده و طرحدار برای ساخت این مبل کاربرد دارند و با انتخاب یک میز جلومبلی شیک می‌توانید زیبایی آن را تکمیل کنید.

مبل راحتی مدرن

مبل‌ راحتی با ارتفاع پشتی و دسته برابر

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، انواعی از مبل‌های راحتی وجود دارد که ارتفاع پشتی آن‌ها با دسته‌ها برابر است. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که اغلب این نوع مبل‌ها، پشتی کوتاهی دارند و آن چنان راحت نیستند. پس بهتر است آن‌ها را برای فضاهای رسمی، مانند دفتر کار خریداری کنید.

مبل راحتی مدرن

مبل راحتی لاوسیت

یکی دیگر از مدل‌های معروف برای انتخاب مبل راحتی مدرن، مبل لاوسیت یا لاوست است که تنها برای نشستن دو فرد بالغ مناسب است. باید بدانید که اندازه این مبل‌ها، از مدل‌های معمولی مبل 2 نفره کوچک‌تر است که آن را برای نشیمن‌های کوچک و اتاق خواب مناسب می‌کند.

مبل راحتی مدرن

 مبل راحتی تاکسیدو

خطوط صاف و مستقیم، شکل جعبه‌ای و ارتفاع برابر پشتی و دسته‌ها، از مهم‌ترین ویژگی‌های مبل تاکسیدو است که اولین بار در دوره آرت دکو طراحی شده است. این مبل‌ها با توجه به ظاهری که دارند برای سبک‌های دکوراسیون مدرن و امروزی مناسب هستند.

مبل راحتی مدرن

سخن پایانی

با انتخاب یک ست مبل راحتی مدرن و زیبا، فضای نشیمن و پذیرایی ما به نحو خوبی متحول می‌شود. در انتخاب مبل باید به سبک دکوراسیون و متراژ فضای خود توجه داشته باشید و دقت کنید که فضا بیش از حد شلوغ نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با اکسسوری ها دکوراسیون شیک و مدرن داشته باشید

اکسسوری‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشند. با…