پیش‌بینی برای دنیای پسا‌کرونا

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ظهور ویروس کرونا زندگی بشر را تغییر داده است و قرنطینه، شهرهای جهان را به شکلی درآورده است که قبلا ندیده بودیم.
روش‌های دیجیتالی

در حال حاضر، مردم در سراسر دنیا به دنبال جایگزین کردن فعالیت‌های فیزیکی خود با روش‌های دیجیتالی هستند. با مجله دلتا همراه باشید تا بدانید چگونه همه گیری ویروس کرونا به افزایش محبوبیت روش‌های دیجیتالی منجر شده است.

توسعه رابط‌های کاربری بدون نیاز به لمس

تا امروز همیشه برای این که به دستگاه‌ها بفهمانیم چه چیزی می‌خواهیم، از لمس کردن دکمه‌ها استفاده می‌کردیم، از دستگاه عابر بانک و دکمه‌های آسانسور گرفته تا قهوه‌ساز و کنترل تلویزیون.

ظهور کرونا به ما نشان داد که این راه ارتباطی چقدر در شرایط این‌چنینی می‌تواند مهلک و دردسرساز باشد و هنوز چقدر جا دارد روی روش‌های جایگزین کار کنیم. این یکی از اولین چیزهایی است که انتظار می‌رود با ظهور کرونا متحول شود.

پیداکردن روش‌های جایگزین، ذهن بسیاری از توسعه‌دهندگان را مشغول خود کرده است.

روش‌های دیجیتالی

تقویت زیرساخت‌های دیجیتالی

کم‌تر چیزی به اندازه ویروس کرونا موفق شده بود ما را با تکنولوژی‌های دیجیتالی در زندگی شخصی عجین کند.

شاید خیلی از کسانی که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا دورکاری یا برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی به شکل دیجیتالی را تجربه کرده‌اند، بعد از فروکش کردن بیماری هم در مورد روش‌های قدیمی تجدید نظر کنند و از مواهبی که دنیای دیجیتال برای زندگی ما فراهم کرده است، بیش‌تر بهره‌مند شوند.

روش‌های دیجیتالی

ویزیت و درمان بیماران از راه دور

شاید دوران قرنطینه باعث شده باشد شما برای اولین‌ بار از خدمات پزشکی از راه دور استفاده کنید. مثلا بابت یک مشکل پزشکی، بدون مراجعه به مطب از پزشک خود مشاوره بگیرید یا یک جلسه مشاوره را به شکل آنلاین برگزار کرده باشید.

کرونا احتمالا بسیاری از پیش‌بینی‌ها در مورد آینده پزشکی را جلو می‌اندازد و مردم عادی را با استفاده از راهکارهای جدید در این زمینه آشنا می‌کند. طبعا با افزایش تقاضا، راهکارهای موجود هم به مرور بیش‌تر و بهتر می‌شوند تا جایی که هرکس در هر لحظه به شکل آنلاین و در منزل به انواع خدمات پزشکی دسترسی داشته باشد.

روش‌های دیجیتالی

خرید آنلاین هرچه بیشتر

فراگیری کرونا نشان داد اگر کسب و کار شما امکان ادامه فعالیت خود به شکل آنلاین را نداشته باشد، می‌تواند در شرایط این‌چنینی به کلی از صحنه‌ روزگار محو شود.

در دوران قرنطینه بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال راهی هستند تا خدمات خود را به شکل آنلاین ارائه دهند. حتی کسب‌وکارهایی که در حال حاضر این خدمات را دارند نیز باید به فکر بهبود زیرساخت‌های غیر آنلاین خود باشند تا وقتی در شرایط این‌چنینی با انفجار تقاضا مواجه می‌شوند قادر باشند آن را پاسخ دهند.

خرید آنلاین

پیشنهاد مطالعه: مطلب بیماری‌های نادری که باعث قدرت خارق‌العاده می‌شوند! بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۳۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…