۵ ایده جذاب برای تزیین دیوار پذیرایی

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین عناصر موجود در طراحی فضای داخلی، دیوارها هستند. در واقع دیوار و جزئیات آن می‌تواند به ترکیب هر فضایی شخصیت ببخشد.
تزیین دیوار اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی قسمت مهمی از خانه است که ما دوست داریم دیزاین زیبایی داشته باشد. به همین خاطر تزیین دیوار اتاق پذیرایی بسیار مهم است، زیرا باعث می‌شود تا اتاق پذیرایی با دکوراسیون حرفه‌ای داشته باشیم. این کار نیازمند شناخت متریال‌های به‌روز و نکات اجرایی است. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی ۵ ایده برای تزیین دیوار پذیرایی می‌پردازیم.

به صورت مدرن انجام دهید

برای تزیین دیوار پذیرایی مدرن، باید به سراغ متریال‌هایی مانند چوب، سنگ آنتیک و بتن بروید و آن‌ها را با طراحی‌های مدرن روی دیوار پذیرایی خود اجرا کنید.

تزیین دیوار اتاق پذیرایی

اگر نمی‌خواهید دیوارها را تغییر اساسی دهید و علاقه دارید با وسایل ساده‌تر دیوار پذیرایی خود را دیزاین کنید، می‌توانید به سراغ دکوری‌های ساده مدرن مانند آینه‌ها، تابلوها و شلف‌های تزیینی بروید. همچنین رنگ‌آمیزی خلاقانه و مدرن نیز یکی دیگر از راه‌های آسان برای تزیین دیوار پذیرایی مدرن است.

با سنگ آنتیک تزیین کنید

به‌طورکلی سنگ‌های آنتیک دارای مدل و رنگ‌های مختلفی هستند. اگر می‌خواهید تزیین دیوار پذیرایی خود را با سنگ آنتیک انجام دهید، بهتر از آن برای پشت تلویزیون، اطراف دیوار شومینه، دیوار بین کابینت‌ها، اطراف ستون‌ها، راهروها و ابتدای درب ورودی و حتی برای یک دیوار نشیمن به‌عنوان دیوار تاکیدی استفاده کنید.

تزیین دیوار اتاق پذیرایی

با آینه تزیین کنید

همان‌طور که می‌دانید به‌طورکلی آینه فضای خانه را بزرگ‌تر و وسیع‌تر نشان می‌دهد. همچنین تزیین دیوار پذیرایی با آینه باعث می‌شود تا منزل شما لوکس و زیبا شود. آینه‌کاری دیوار دارای سبک‌های مختلفی مانند سبک سنتی، کلاسیک و مدرن است که شما باید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود، آینه‌کاری را انجام دهید.

تزیین دیوار با آینه

قسمت‌هایی از پذیرایی که می‌توانید آن‌ها را آینه کاری کنید شامل دیوار پشت میز ناهارخوری، دیوار نشیمن، راهروهای اتاق‌ها، قسمت درب ورودی و ستون‌ها است.

با وسایل ساده تزیین کنید

گاهی اوقات وسایل ساده می‌توانند به بهترین شکل ممکن دیوار پذیرایی شما را تزیین کنند. به‌عنوان مثال وسایلی مانند تابلوهای مختلف، آینه‌های دکوراتیو، بشقاب‌های تزئینی، شلف و گلدان‌های دیواری می‌توانند به یک دیوار ساده روح زیبایی بدهند.

شلف های دیواری در اتاق

همچنین شما می‌توانید از آویزهای کاموایی و بافتنی که دارای رنگ‌های متفاوتی هستند نیز برای دیزاین دیوار پذیرایی خود استفاده کنید.

با تابلو تزیین کنید

انتخاب تابلو برای دیزاین دیوار نیز می‌تواند یک انتخاب جذاب و هنری باشد. برای مثال انواع تابلوهای مدرن، کلاسیک و مینیمال در بازار وجود دارند و ما باید آن‌ها را با توجه به سبک منزل خود انتخاب کنیم.

تابلو برای دیزاین دیوار

برای نصب تابلوهای بزرگ در پذیرایی، بهتر است تا آن‌ها را در وسط دیوار و با فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر از مبل و یا هر وسیله‌ دیگری نصب کنیم. همچنین تابلوهای کوچک چندتایی بهتر است در کنار هم و روی یک دیوار مخصوص، مانند دیوار راهرو، درب ورودی و یا یک دیوار کوچک جداگانه نصب شوند.

همچنین نصب تابلو با شلف نیز یک روش قدیمی است که به‌تازگی دوباره مورد توجه قرار گرفته است و شما می‌توانید با این روش نیز دیوار پذیرایی خود را تزئین کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب نشیمن خانه خود را خاص و شیک کنید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…