دکوراسیون های رنگارنگ و شاد ، رویایی دست‌یافتنی (بخش سوم)

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن یک سبک از دکوراسیون های رنگارنگ و شاد خواسته بسیاری از افراد است که فقط به دلیل عدم شناخت رنگ‌ها و ترس از به کاربردن رنگ‌های تند و شاد، از آن استفاده نمی‌کنند. این مطلب در جهت کمک به تمام افرادی است که خواستار دکوراسیونی شاد هستند.
دکوراسیون رنگارنگ و شاد

در بخش اول و دوم این مطلب با هم سبک‌ها و مدل‌های مختلف دکوراسیون های رنگارنگ و شاد را بررسی کردیم. در این بخش تعدادی دیگر از این سبک‌ها را برایتان شرح خواهیم داد.

نقاشی دیوارها با رنگ‌های شاد

نقاشی دیوارها با رنگهای شاد

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ نقاشی کردن دیوار با چند رنگ شاد و زیبا یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن یکی نوع از دکوراسیون های رنگارنگ و شاد است. یک طراحی ساده همانند آنچه که در تصویر می‌بینید علاوه‌بر اینکه چیدنش آسان است، حس زیبایی را به خوبی القاء می‌کند.

در این شیوه ابتدا رنگ‌هایی را که دوست دارید بر دیوار اتاقتان نقش ببندد، انتخاب کنید و سپس با همنشینی مناسب، آنها را به ترتیب روی دیوار رنگ بزنید. در نظر داشته باشید که وقتی قصد دارید از این شیوه استفاده کنید، بهتر است فقط یک دیوار را به این شکل رنگ کنید تا تأثیر بیشتری داشته باشد. اگر بیش از یک دیوار اینگونه رنگ شود، فضا نه تنها شاد نخواهد بود، بلکه آشفته و شلوغ به نظر می‌رسد.

نقش رنگ‌ها درخشان در دکوراسیون های رنگارنگ و شاد

رنگ های شاد و درخشان

رنگ‌های روشن خنثی اغلب در ایجاد دکوراسیونی شاد، خیلی مؤثر نیستند اما در اتاق نشیمنی که توسط ” آندره شوماخر” طراحی شده، این رنگ‌ها به خوبی فضایی شاد را ایجاد کرده‌اند. با وجود اینکه اجزای اصلی دکوراسیون، از نظر ظاهری بسیار ساده هستند و رنگ زمینه هم خنثی است، اما قالیچه‌ خوش رنگ، پرده‌های زیبای آویخته به پنجره‌ها، تابلوی نقاشی، و سایر وسایل تزئینی همه با هم حسی از شادی و شادابی را در فضا به‌وجود آورده‌اند و این رنگ‌های درخشان طراوت اتاق را بیشتر کرده‌ است.

دیواری همچون آینه

تنوع رنگی زیاد

وقتی صحبت از دکوراسیون رنگارنگ می‌شود، موضوع فقط به رنگ‌های ساده و متنوع ختم نمی‌شود. در این اتاق نشیمنی که توسط “تیلتون فینویک “طراحی شده است، شما فقط یک دیوار آبی رنگ ساده نمی‌بینید. این دیوار با موادی رنگ شده است که می‌تواند مثل یک آینه تصویر اتاق را انعکاس دهد. ایجاد عمق با این ترفند ساده و همنشینی آن با سایر رنگ‌ها، باعث به‌وجود آمدن حرکت و نشاط در فضا شده است.

دست‌کاری وسایل سنتی

دستکاری وسایل سنتی

گاهی برای داشتن دکوراسیون رنگارنگ نیاز نیست وسایل جدید تهیه کنید. شما می‌توانید وسایل قدیمی و سنتی خود را کمی دست‌کاری  و با استفاده از رنگ‌های شاد و زیبا آن‌ها به روز کنید. اگر کمی دقت کنید، متوجه می‌شوید مبلمانی که در این اتاق گذاشته شده است، مبلمانی قدیمی است اما با یک طراحی هوشمندانه و استفاده از تعداد زیادی کوسن‌های رنگی، ساکنان این خانه  یکی از دکوراسیون های رنگارنگ و شاد با کمترین هزینه بهره‎مند شده‎اند.

اتاقی سرشار از روشنایی

اتاقی با رنگ های روشن و شاد

رنگ در طراحی خانه می‌تواند بر روحیه ساکنان تاثیر بگذارد. قرمز، رنگی است که ایجاد انرژی و هیجان می‌کند، زرد، رنگی است که در شما حس شادی و مسرت به‌وجود می‌آورد، و نارنجی، رنگ ایدئالی برای همنشینی و ترکیب با این دو رنگ است. در کنار این همنشینی رنگ‌های گرم و شاد، کمی رنگ آبی هم به فضا اضافه شده  و از گرمی و هیجان فضا به روشی هوشمندانه کاسته شده است.

با دیدین این نمونه‌ها امیدواریم خانه خود را طبق آنچه که دوست دارید بچینید و از حضور رنگ‌های شاد لذت ببرید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…