در ترسناک‌ترین بازار جهان، طلسم خواهید شد!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازاری در آفریقا وجود دارد که یکی از ترسناک‌ترین مکان‌های دنیا محسوب می‌شود. جایی‌که می‌توانید وسایل لازم را برای تمرین جادوی سیاه پیدا کنید!
بازار توگو

در کشور توگو در غرب آفریقا شهری به اسم لومه هست که در آن بازاری ترسناک و عجیب وجود دارد. بازاری که بوی جادو و طلسم می‌دهد و در آن جادوگرهایی حاضر هستند که به گفته محلی‌ها هر مشکلی را حل می‌کنند. مجله دلتا را همراهی کنید تا با بازار توگو بیشتر آشنا شوید.

در توگو هرکسی که مریض می‌شود، با خانواده‌اش مشکل پیدا می‌کند و یا کمبودهای مالی پیدا می‌کند به‌سراغ جادوگرهای این بازار می‌رود تا راه‌حلی برای مشکل خود پیدا کند.

بازار توگو

بازار توگو ترسناک‌ترین بازار جهان

سابقه جادو و جادوگری در کشور توگو مربوط به زمان‌های دور است. همین‌که پا به این بازار عجیب بگذارید ردیفی از میزهایی را می‌بینید که روی آن‌ها پر از اجزای بدن حیوانات است که بر روی هم تلمبار شده‌اند! سر سگ، پای فیل، پنجه شامپانزه، مار کبری که خشک شده و جمجمه گوریل و حیوانات دیگر که همه آن‌ها طلسم شده‌اند و به‌گفته آن‌ها یک‌جور قدرت الهی دارند که می‌توانند از دیگران محافظت کنند و شفا دهند.

بازار توگو ترسناک‌ترین بازار جهان

هر مشکلی که دارید به بازار ترسناک توگو بروید

هر مشکلی که داشته باشید جادوگرهای این بازار برای آن یک راه‌حلی دارند! در واقع این بازار مثل داروخانه است و اگر می‌خواهید قدرت شفادهنگی آن‌را امتحان کنید، آنجا یک جادوگر هست که باید پیش او بروید و درباره مشکل خود با او حرف بزنید.

جادوگر، بعد از اینکه خوب به حرف‌هایتان گوش داد با نیروهای الهی مشورت می‌کند و نسخه مناسب را می‌پیچد. بعد قسمت‌های مختلف بدن حیوانات را برروی آتش می‌گذارد تا از آن پودری سیاه رنگ به‌وجود بیاید.

بازار ترسناک آفریقا

ترسناک‌ترین بازار جهان، جاذبه هیجان‌انگیز گردشگری

این بازار، برای اولین‌بار در حدود ۱۵۰ سال قبل تاسیس شد و الان که به شهرت جهانی رسیده، تغییرات زیادی کرده است. با اینکه اطراف بازار ظاهر چندان مناسبی ندارد، اما خود بازار به جاذبه مهم گردشگری تبدیل شده و با حدود ۱۰ دلار می‌توانید با یک راهنما از این بازار دیدن کنید. در اینجا به‌غیر از اجزای بدن حیوانات چیزهایی مثل عروسک هم فروخته می‌شود که همه آن‌ها هم طلسم شده‌اند!

پیشنهاد مطالعه: مطلب دریاچه ترسناکی که پناهگاه شیطان است را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…