۷ ایده جذاب برای تزیین خانه شما

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید تغییراتی را در دکور خانه خود ایجاد کنید اما نگران هزینه آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید تا با ساده‌ترین روش‌ها، دکوراسیون خانه خود را متحول کنید.
ایده هایی برای تزیین خانه

کافی است چند ترفند ساده و ارزان برای طراحی بلد باشیم تا خانه را در عرض چند ساعت و حتی چند دقیقه تغییر دهیم و حس بهتری از فضا داشته باشیم. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده هایی برای تزیین خانه در کم‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه، می‌پردازیم.

استفاده از شلف

همیشه قرار نیست یک بوفه یا یک کتابخانه فضای نشیمن شما را تزیین کند. چند شلف ساده می‌تواند یک ایده جذاب و ارزان برای تزیین اتاق نشیمن، اتاق خواب یا آشپزخانه باشد و علاوه بر فضای ذخیره‌سازی عمودی، جلوه زیبایی به فضا بدهد.

ایده هایی برای تزیین خانه

قاب عکس یا تابلوی بزرگ

یک وسیله دیگر برای تزیین خانه یک عکس و یا نقاشی در مقیاس بزرگ است که می‌تواند تمامی فضای اتاق نشیمن شما را تغییر دهد. اگر در فضا تنوع رنگی کمی دارید، به سراغ عکس‌ها یا نقاشی‌هایی با تنوع رنگی بالا بروید. اگر می‌خواهید به سراغ یک تمایز چشم‌گیر باشید، پس حتما گزینه سیاه و سفید را امتحان کنید.

ایده هایی برای تزیین خانه

اکسنت وال یا دیوار شاخص

حتی دیوارها هم می‌توانند جزو وسایل ساده برای تزیین خانه باشند. یک دیوار خالی را می‌توان با رنگ‌آمیزی متفاوت، رنگ‌های شاخص و پررنگ یا استفاده از کاغذ دیواری طرح‌دار، شبیه به یک نقاشی دیواری کرد و از داشتن نقطه کانونی اتاق نشیمن لذت برد.

اکسنت وال یا دیوار شاخص

کوسن‌های متنوع

کوسن‌ها از ایده‌ هایی برای تزیین خانه به‌شمار می‌روند. با استفاده از کوسن‌ها تنوع رنگ و طرح پارچه نیز به فضا اضافه می‌شود. می‌توانیم به سراغ پارچه‌های رومبلی متنوع برویم ولی این ایده خیلی هم ارزان و ساده نیست. تغییر کوسن‌ها ایده قابل دسترس‌تری است. این ایده را برای ایجاد تنوع در اتاق هم می‌توانید استفاده کنید.

کوسن‌ های متنوع

افزودن رنگ

اگر نمی‌توانید اتاق خواب خود را رنگ‌آمیزی کنید، برخی از وسایل تزیینی رنگارنگ، مانند گلدان، قاب عکس، صندوق زیورآلات و … می‌تواند تغییرات زیادی را به فضا اضافه کند.

افزودن رنگ

نقاشی کابینت‌ها

یکی از گران‌ترین تغییرات برای آشپزخانه، ایجاد تغییر در کابینت‌ها است. ولی واقعا راهی نیست که بدون تغییر کابینت، آشپزخانه را تغییر بدهیم و به‌روزتر و شیک‌تر کنیم؟ به رنگ کردن کابینت‌های قدیمی فکر کرده‌اید؟ می‌توانید با رنگ کردن کابینت‌ها جلوه‌ زیبایی به آشپزخانه خود بدهید.

نقاشی کابینت‌ ها

استفاده از فضای کنج

از گوشه‌ها غافل نشوید. می‌توانید دنج‌ترین فضا را در یک کنج خانه بسازید. حتی می‌توانید با چیدن کتاب‌ها روی زمین و قرار دادن چند کوسن در گوشه دیوار این کار را انجام دهید.

استفاده از فضای کنج

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین رنگ برای طراحی آشپزخانه کوچک را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۰۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…