مدل دامن‌های خنک و تابستانه جذاب

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این نوع دامن‌ها با جذابیت فوق‌العاده‌ای که دارند، توجه دیگران را به شما جلب می‌کنند.
مدل دامن بلند شیک

اگر طرفدار لباس‌های خاص و خنک تابستانی هستید، دامن زنانه بلند یک گزینه مناسب برای استایل شیک و تابستانه شما است. بنابراین از پوشیدن دامن بلند مجلسی نترسید و این مدل دامن بلند شیک را وارد کمد خود کنید. فرقی نمی‌کند قد شما چقدر است، بلند هستید یا کوتاه، چاق هستید یا لاغر. دامن بلند مناسب هر خانمی است که می‌خواهد یک استایل شیک و مجلسی داشته باشد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انواع مدل دامن بلند زنانه تابستانه

دامن بلند مدلدار

دامن ماکسی که در ایران به نام دامن بلند شناخته شده است. هر چند سال در فصل بهار و تابستان دوباره مد می‌شود. البته شاید هر کسی، خصوصا خانم‌هایی که قد متوسط یا کوتاه دارند، دامن بلند را دوست نداشته باشند، اما اگر شما بتوانید دامن بلند زنانه مجلسی را با یک لباس زیبا ست کنید، یک استایل شیک تابستانه خواهید داشت.

دامن بلند پلیسه مجلسی زنانه

مدل دامن بلند راسته

دامن پلیسه مجلسی زنانه به راحتی وارد کمدهای خانم‌ها شده و احتمالا شما هم دوست دارید یکی از این دامن‌های بلند شیک خنک تابستانه را داشته باشید. معمولا کمر دامن پلیسه، کشی است و پلیسه‌های افقی این مدل دامن باعث می‌شود که اندام شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسد. دامن‌هایی که خط‌های افقی دارند باعث می‌شوند شما بلندتر و باریک‌تر به نظر برسید.

این مدل دامن زنانه را می‌توانید به همراه مانتو خنک تابستانه ست کنید. همچنین شال‌ حریر رنگ روشن و اکسسوری‌های تابستانه به استایل‌ شما یک جلوه شاد و تابستانه را هدیه می‌دهند.

شما می‌توانید در مهمانی‌ها دامن پلیسه را به همراه تاب‌ زنانه رنگی، تیشرت راه‌راه و کت جین آبی ست کنید. یک کلاه حصیری، تابستان شما را خاطره‌انگیزتر از همیشه می‌کند.

مدل دامن بلند توری یا حریر زنانه

مدل دامن بلند حریر مجلسی

شما می‌توانید به جای مدل پیراهن مجلسی و لباس شب یک‌دست، دامن بلند حریر زنانه را با یک لباس مجلسی ترکیب کنید و استایل خود را خاص‌تر کنید. تفاوت این استایل با یک پیراهن مجلسی در مدرن و خاص بودن آن است.

انتخاب یک رنگ مناسب برای دامن بلند حریر، استایل شما را متمایز می‌کند. معمولا دامن بلند توری در رنگ‌های صورتی، شیری، مشکی، سفید، آبی، نباتی و… طرفداران بیشتری در میان خانم‌ها دارد. معمولا این مدل دامن بلند را به همراه کفش پاشنه بلند می‌پوشند. یک کیف مینیمال مجلسی نیز استایل شما را شیک‌تر می‌کند.

دامن بلند راه‌راه زنانه

بیشتر دامن‌های راه‌راه اسپرت هستند، اما شما می‌توانید با لباس توری، حریر یا گیپور دامن بلند شیک خود را به یک استایل مجلسی تبدیل کنید. سعی کنید یک تیشرت یا بلوز تک رنگ با این مدل دامن بلند ست کنید تا طرح‌ دامن‌تان چشم‌نوازتر شود.

چه مدل دامن بلندی مناسب اندام شما است؟

اکثر خانم‌هایی که قد کوتاه یا متوسط دارند، ترجیح می‌دهند دامن بلند مجلسی یا اسپرت نپوشند و دامن‌ کوتاه را به دامن‌ بلند ترجیح می‌دهند. اما دامن بلند مناسب هر خانمی در هر قد و سایزی است، به شرط آن‌که مدل دامن مناسب اندام شما باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب انواع مدل کت و دامن جدید و شیک را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…