ارزان‌ترین کشورهای قاره آسیا برای سفرهای هیجان‌انگیز

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آسیا به عنوان بزرگ‌ترین قاره این سیاره آبی، پر از جاذبه‌های دیدنی مختلف و جذاب است. کشورهای گوناگون، فرهنگ‌ها و غذاهای بومی مختلف، همه و همه در کنار هم مجموعه کاملی ارائه می‌دهند تا گردشگران سراسر دنیا را به سمت خود فرا بخوانند.
ارزان ترین کشورهای آسیا

هزینه سفر مهم‌ترین بخش برنامه‌ریزی برای رفتن به هر جایی است. در واقع بودجه شما، رفتار شما را در سفر و گستره مقاصدی که می‌توانید سفر کنید را مشخص می‌کند. شما می‌توانید با رفتن به ارزان ترین مقاصد گردشگری در قاره آسیا، تعطیلات خوبی را سپری کنید. ما در این مقاله از مجله دلتا، به ارزان ترین کشورهای آسیا سفر می‌کنیم.

ارزان ترین کشورهای آسیا

ارزان ترین کشورهای آسیا برای سفرهای تابستانی

آسیا بزرگ‌ترین قاره جهان است و ۴۸ کشور را در خود جای داده است. در حالی که برخی از کشورهای این قاره از جمله ژاپن و سنگاپور، مقاصد گران‌قیمتی شناخته می‌شوند، برخی دیگر از کشورها فرصت‌های بسیار مناسبی را برای سفر ایجاد می‌کنند و جزو ارزان ترین مقاصد گردشگری هستند.

۱. ارمنستان، سفری به طبیعت و تاریخ

ارمنستان کشور بزرگی نیست، اما در همین وسعت کم، دیدنی‌های زیادی دارد. آثار تاریخی و معماری داخل ایروان و زیبایی‌های طبیعی بیرون پایتخت، شما را از انتخاب‌تان راضی می‌کند. برای سفر به ارمنستان نیازی نیست برای ویزا خودتان را به زحمت بیندازید.

ارزان ترین مقاصد گردشگری

۲. بنگلادش، جالب، جذاب و ارزان

اگر شما به دنبال یک مکان مقرون به‌صرفه اما جالب و جذاب می‌گردید، بنگلادش مقصد بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین جنگل‌های مانگروی دنیا در کشور بنگلادش قرار دارند. علاوه بر این، طولانی‌ترین ساحل شنی دنیا هم در این کشور واقع شده است.

بنابراین، همان‌طور که می‌بینید در این کشور جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار منحصر به فردی وجود دارند که می‌توانید به دیدن آنها بروید.

بنگلادش، جالب، جذاب و ارزان

۳. گرجستان، همسایه زیبا و سرسبز

سفر به کشورهای آسیای میانه و دیدن زیبایی‌های این منطقه هیجان‌انگیز است. علاوه بر آثار تاریخی، این منطقه زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای نیز دارند. بخش عمده کسانی که به گرجستان می‌روند، سفر به تفلیس اصلی‌ترین بخش برنامه‌ مسافرت‌شان است. علاوه بر این، سفر به باتومی نیز بسیار رایج است.

گرجستان، همسایه زیبا و سرسبز

۴. هندوستان باب سلیقه همه

کشور بزرگ و متنوع هندوستان، تقریبا برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه کردن دارد. هندوستان یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری آسیاست که در آن سواحل ماسه‌ای زیبا، بناهای تاریخی بسیار مشهور، غذاهای خوشمزه، بازارهای بزرگ و کوچک و تجارب بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. بهترین سواحل این کشور را می‌توانید در گوا پیدا کنید.

هندوستان باب سلیقه همه

۵. مالزی محبوب‌ترین کشور آسیایی

مالزی در عین اینکه یکی از محبوب‌ترین کشورهای آسیاست، به عنوان یکی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا نیز شناخته می‌شود. این کشور؛ سواحل زیبا، آثار معماری باشکوه، پارک‌های ملی فراوان و البته مراکز خرید و ساختمان‌های بسیار مدرن دیگر، گردشگرانی با سلایق مختلف را به سمت خود جذب می‌کند.

مالزی محبوب‌ترین کشور آسیایی

۶. اندونزی کشور هزار جزیره

اندونزی کشوری‌ است که از هزاران جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است. منظره کوه‌های آتشفشانی، سواحل منحصر به فرد، دریاچه‌های بسیار زیبا و همچنین آثار تاریخی معروف، این کشور را به‌عنوان یکی از معروف‌ترین مقاصد آسیا مشهور کرده‌اند. با اینکه قیمت‌ها در جزایر مختلف این کشور متفاوت هستند، اما به طور کلی می‌توان اندونزی را یکی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری آسیا دانست.

اندونزی کشور هزار جزیره

پیشنهاد مطالعه: مطلب قبیله عجیبی که مردان و زنانش جدا از هم زندگی می‌کنند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۵:۴۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۰۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۶:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…