ترفندهای چیدمان در آپارتمان کوچک

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر آپارتمان شما کوچک است و می‌خواهید بهترین چیدمان ممکن را در آن داشته باشید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
چیدمان آپارتمان های کوچک

ایجاد یک فضای دوست‌داشتنی و صمیمی که به آن احساس تعلق داشته باشیم کار خیلی راحتی هم نیست. خصوصا در چیدمان آپارتمان های کوچک رعایت کوچک‌ترین نکات هم می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت فضا داشته باشد. اگر در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنید، می‌توانید در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا با چند ایده طراحی استراتژیک، فضای مورد علاقه خود را خلق کنید.

ضرورت ورودی باز و روشن در آپارتمان

اگر آپارتمان شما فاقد ورودی مشخص است، یکی از اولویت‌های دکوراسیون و چیدمان بهتر است ورودی باشد. ورودی آپارتمان، اولین فضایی است که نخستین احساسات و قضاوت‌های ما را نسبت به یک مکان می‌سازد، پس اهمیت آن برای همه روشن است.

چیدمان آپارتمان های کوچک

باید تصمیم بگیرید که با توجه به فضایی که دارید آیا می‌خواهید فضایی برای قرار دادن کیف، کفش و لباس داشته باشید یا فقط یکی از آن‌ها ممکن است.

دکوراسیون آشپزخانه

اکثر آپارتمان‌های امروزی آشپزخانه‌های کوچکی دارند و پذیرایی‌های بزرگ. برای همین است که به حداکثر رساندن فضاهای عمودی و داشتن بیش‌ترین فضای ذخیره سازی، هدف اصلی دکوراسیون خواهد بود.

چیدمان آپارتمان های کوچک

یکی از ترفندهایی که در آشپزخانه هم کاربردی است، استفاده از شلف است.

دکوراسیون اتاق خواب

اگر آپارتمان کوچکی دارید همه سلیقه و انرژی خود را فقط صرف اتاق نشیمن و آشپزخانه نکنید چرا که در چیدمان آپارتمان های کوچک این اتاق خواب منظم است که باعث می‌شود بقیه خانه هم تمیز و مرتب بماند.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق نشیمن

یک ایده خوب در ارتباط با دکوراسیون اتاق نشیمن این است که دیوار تلویزیون خود را به یک نقطه کانونی در نشیمن تبدیل کنیم. برای قاب گرفتن آن و جلب توجه بیش‌تر می‌توانید یک گالری دیواری بسازید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

البته به‌راحتی می‌توان برای ایجاد نقطه کانونی از یک میز خاطره یا یک کنسول یا حتی دیواری با یک قاب بزرگ هم استفاده کرد.

روشنایی در دکوراسیون داخلی آپارتمان

برای چیدمان آپارتمان‌های کوچک نور مناسب می‌تواند یک اتاق را کاملا متحول کند در نتیجه سرمایه‌گذاری روی انواع روشنایی از لوستر تا آباژور یک سرمایه‌گذاری پربازده است. راهرو و فضاهای کوچک را بدون نور نگذارید. برای کنج‌ها حتما آباژور درنظر داشته باشید.

روشنایی در دکوراسیون داخلی آپارتمان

اکسسوری در دکوراسیون داخلی آپارتمان

جزئیات در هر چیدمان و طراحی اهمیت بسیاری دارد و یک فضا را متعلق و مخصوص ما می‌کند. کوسن، تابلو، مجسمه، ظروف و … همگی در جای خود می‌توانند به‌اندازه مبلمان و آیتم‌های بزرگ مهم و تاثیرگذار باشند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین مکان قرارگیری تلویزیون در خانه کجاست؟ را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…