مدل‌های لباس مجلسی زنانه و مردانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استایل شخصی، زن یا مرد نمی‌شناسد! حتی در مهمانی‌های دوستانه بسیار مهم است که چه لباسی می‌پوشید چون نشان‌دهنده شخصیت شما است.
لباس مجلسی زنانه و مردانه

بسیاری از خانم‌ها و آقایان پیش از رفتن به مهمانی، با این سوال مواجه می‌شوند که برای مهمانی چه مدل لباسی به تن کنیم؟ توصیه می‌کنیم انتخاب مدل و رنگ لباس را دست کم نگیرید. لباس‌ها، بیانگر احساسات و شخصیت شما هستند. در این صورت بهتر است در خرید لباس مجلسی زنانه و مردانه کمی دقت و زمان کافی صرف کنید تا لباس زیبا و چشم‌گیری تهیه کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. لباس سرهمی زنانه مناسب مهمانی‌های تابستانه

ست لباس زن و شوهر مجلسی

لباس سرهمی زنانه ظاهری جذاب دارد که استایل شما را متفاوت می‌کند، چرا که افراد کمتری به یاد خرید لباس سرهمی زنانه برای مهمانی‌ها می‌افتند.

این مدل لباس مهمانی زنانه، مناسب فصل بهار و تابستان است و با پارچه نخی، می‌تواند احساس خنکی را القا کند. لباس سرهمی، یک شلوار و بلوز به هم متصل است که همانند دیگر لباس‌های زنانه، در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود. از این جهت، شما می‌توانید لباس سرهمی ساده، گل‌دار، خال‌خالی یا راه‌راه را در رنگ‌های گوناگون تهیه کنید.

۲. انتخابی راحت و متنوع با پیراهن زنانه

مدل لباس مجلسی زنانه

احتمالا اولین مدل لباس مجلسی که به ذهن خانم‌ها می‌رسد، یک پیراهن زنانه است. برای مثال اگر می‌خواهید به یک دورهمی دوستانه بروید، یک پیراهن نخی آستین کوتاه ساده یا طرح‌دار، انتخاب جذابی است. می‌توانید این مدل پیراهن‌های رنگی را با کفش تخت زنانه ست کنید. اگر می‌خواهید به یک تولد بروید، کمی مدل پیراهن زنانه، رسمی‌تر می‌شود. معمولا قد این مدل پیراهن‌ها تا زانو یا بالاتر از زانو است و مدل آستین آن بصورت آستین کوتاه، آستین بلند و تاپی می‌باشد.

اگر می‌خواهید در یک مهمانی رسمی مانند نامزدی یا عروسی شرکت کنید، حتما مدل پیراهن‌ شما باید رسمی‌تر باشد. این مدل پیراهن‌ها رنگ تیره‌تری دارند و معمولا از جنس حریر‌ساتن هستند. قد این پیراهن‌ها بصورت بلند یا تا زانو طراحی می‌شوند.

۳. کت تک مردانه برای استایل اسمارت کژوال

کت تک مردانه

برخی از آقایان، حتی در فصل گرم تابستان، استایل رسمی را به استایل کژوال یا غیررسمی در مهمانی‌ها و مجالس ترجیح می‌دهند. استایل اسمارت کژوال، مناسب افرادی است که به لباس‌های رسمی و کژوال علاقه دارند.

در این صورت شما می‌توانید بعضی از لباس‌هایی که ظاهر رسمی همچون کت تک دارند را با لباس‌های کژوال، همچون شلوار کتان و شلوار جین مردانه ست کنید. این استایل اسمارت کژوال، مناسب مهمانی‌های نیمه رسمی همچون جشن تولد یا غیررسمی همچون دورهمی‌های فامیلی و دوستانه است.

در این مقاله سعی کردیم تا چند لباس مجلسی زنانه و مردانه را به شما معرفی کنیم. خوش‌حال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مناسب‌ترین لباس مجلسی زنانه مطابق با اندام شما را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…