ترکیب رنگی جذاب برای ست‌های تابستانی

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تصور غلطی که همه درباره رنگ صورتی و لباس صورتی دارند، این است که رنگی برای لباس زنانه می‌باشد.
ست کردن رنگ صورتی

رنگ‌ها جنسیت ندارند و همه، از رنگ‌های دلخواه خود حق استفاده دارند. شاید علت این که رنگ صورتی را رنگی زنانه می‌گویند این باشد که این رنگ، زنان را به خودش جذب می‌کند. آقایانی که از این رنگ استفاده می‌کنند، اعتماد به نفس بالایی دارند. در این مقاله سعی داریم تا راه‌های ست کردن رنگ صورتی را به شما معرفی کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

رنگ صورتی برای آقایان نیز مناسب است

ست مانتو صورتی

برای آقایان استفاده از رنگ صورتی به‌خصوص در کت و پالتو توصیه می‌شود. ترکیب این رنگ با رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی، سبز زیتونی، صدری، طوسی و خاکی در لباس مردانه جذاب است. همچنین استفاده از آن در قسمتی از پارچه‌های طرح‌دار مانند چهارخانه و راه‌‌راه که بخشی از آن صورتی است مناسب است.

صورتی و آبی

ست مانتو صورتی و طوسی

یکی از آیتم‌ها برای ست کردن رنگ صورتی، استفاده از رنگ آبی در کنار آن است. بهتر است طیف رنگی چند‌تایی از صورتی را با یک آبی ست کنید. مثلا کت صورتی روشن و شلوار صورتی چرک و کفش صورتی تیره را با بلوز آبی پاستلی بپوشید. همچنین طیف رنگی چندتایی از آبی با یک صورتی، ست مناسبی است.

چرم نیز در کنار صورتی زیبا است. چرم تیره با صورتی روشن و چرم روشن با صورتی پاستلی و تیره‌تر برای ست کردن بسیار مناسب است. مخصوصا اگر از شلوار جین، با کمربند استفاده نمایید. بهتر است کمربند خود را با کفش یا کیف‌ خود هم ست کنید.

مونوکروم

شما می‌توانید از موقعیت‌های روزمره گرفته تا رسمی‌ترین مناسبت‌ها از آن استفاده کنید. همچنین با تغییر یک آیتم کوچک، تغییرات بالایی در استایل شما دیده می‌شود.

در کنار پترن و طرح‌های خنثی مانند سفید و مشکی، چهارخانه صورتی به‌خوبی خودش را نشان می‌دهد. همچنین سورمه‌ای-سفید راه‌راه و طوسی-مشکی هم ترکیب جذابی را با صورتی دارد. رنگ‌های تیره با پترن و طرح گل‌دار نیز در کنار صورتی ترکیب خوبی هستند.

مونوکروم

الهام‌گیری از رنگ‌های موجود در طبیعت را نیز فراموش نکنید. مثلا یک بلوز با پس زمینه طوسی و طرح برگ‌های سبز با یک شلوار صورتی، یک باغچه در عصر تابستان را به بیننده القا می‌کند. بهتر است همیشه برای بهتر شدن استایل خود، از یک قسمت از طبیعت یا زندگی الهام بگیرید.

صورتی و بنفش و نارنجی

صورتی و بنفش و نارنجی

این رنگ، در نگاه اول ترکیب عجیبی در کنار بنفش، سبز و صورتی دارد. همان‌طور که در مبحث رنگ قرمز بررسی شد لباس قرمز در کنار صورتی ست خوبی است. نارنجی نیز در کنار بنفش و صورتی به‌خصوص سرخابی، ترکیب رنگی طلایی و عالی‌ ایجاد می‌کند.

علت این تناسب چیست؟

علت آن است که این ترکیب یکی از پر‌کاربرد‌ترین ترکیب‌های رنگی در آسمان است. هرروز هنگام غروب این ترکیب رنگ در افق به چشم می‌خورد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه لباسی با رنگ سفید بپوشیم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  3. اتوسا

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ب٫ظ

    زیباست.

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۴۴ ق٫ظ

      ممنون از لطف شما عزیزان

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…