گردشگران ماجراجو در جستجوی ارواح ترسناک پنارست!

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروز سفری دیگر داریم به دنیای وحشت! به سراغ تیمارستانی معروف خواهیم رفت که به لطف تاریخچه‌ اندوهناک و البته ناخوشایند خود، روزهای بازنشستگی را در انزوا و در میان نجوای اشباح می‌گذارند.
بیمارستان ایالتی پنارست

تصویری که از اغلب آسایشگاه‌های روانی قدیمی ارائه می‌شود تصویری است تاریک و ناخوشایند، اما واقعیت این است که جدا از بعد نمایشی، شماری از این بیمارستان‌ها به‌اندازه‌ای بیماران را مورد آزار و اذیت قرار دادند که امروزه به‌عنوان مکان‌های سیاه و تسخیر شده، مورد توجه حوزه‌ گردشگری وحشت قرار گرفته‌اند. با مجله دلتا همراه باشید تا به بیمارستان ایالتی پنارست سفر کنیم.

بیمارستان ایالتی پنارست

تاریخچه مدرسه و بیمارستان ایالتی پنارست

بیمارستان تسخیرشده پنارست یکی از مکان‌های ترسناکی است که به واسطه‌ گذشته تاریک و پرشکنجه و عذاب خود به شهرت رسیده است. این بیمارستان در سال ۱۹۰۳ بنیان گذاشته شد و به عنوان مکانی ایده‌آل و مناسب، منزلگاه ذهن‌های ضعیف و بیمار گشت.

این بیمارستان در شهر اسپرینگ سیتی ایالت پنسیلوانیا آمریکا و به عنوان محلی برای نگهداری و درمان افراد دارای معلولیت ذهنی ساخته شد، اما کمتر از یک دهه بعد مشخص گردید که در آن فعالیت‌های مرتبط درمانی صورت نمی‌گیرد.

بیمارستان تسخیرشده پنارست

بیماران این آسایشگاه تحت عناوینی همچون روانی، کندذهن و افراد مبتلا به صرع طبقه‌‌بندی شده و بسته به شرایط‌ از شیوه‌های متفاوتی برای درمان‌شان استفاده می‌شد. در واقع این محل در ابتدا به عنوان مدرسه‌ ویژه‌ برای کودکان کندذهن شروع به فعالیت کرد و در ادامه فعالیت خود را گسترش داد.

در بیمارستان پنارست چه گذشت؟

در بیمارستان پنارست چه گذشت؟

برای سالیان متمادی در بهترین حالت، این آسایشگاه با معالجات نه‌چندان پایبند به اصول انسانی خود، به مراقبت از بیماران و ساکنان ناخشنود خود مشغول بود. اما بالاخره ورق برگشت و این آسایشگاه به علت سوءاستفاده‌های جنسی، بدرفتاری با بیماران و بی‌توجهی به کودکان در مسیر تعطیلی قرار گرفت.

۹ کارمند این آسایشگاه در سال ۱۹۸۳، متهم به سوء‌استفاده از موقعیت خود و آزار و اذیت بیماران شدند. اما این مسئله با سرعت لازم مورد رسیدگی قرار نگرفت تا سرانجام در سال ۱۹۸۷ ماجرای این رسوایی باعث بسته‌شدن کل مجموعه شد.

بیمارستان ماورایی پنارست

چرا این بیمارستان ماورایی و تسخیرشده است؟

گزارشات متعددی از فعالیت‌های ماورایی و مشاهدات عجیب و غیرقابل پیش‌بینی در مورد این آسایشگاه در دست است و همین مسئله باعث بازگشایی مجدد این تیمارستان شد. هرچند اکنون حضور ارواح بیماران زجرکشیده‌ این آسایشگاه به‌عنوان عاملی مجذوب کننده، گردشگران جویای ترس و وحشت را به سوی خود جذب کرده و باعث شده است که اکنون این محل به عنوان عمارتی تسخیرشده مشغول به‌کار شود.

آسایشگاه پنارست پنسیلوانیا

با چنین تاریخچه‌ تلخ و ناخوشایندی، درک این مسئله بسیار راحت است که چرا بسیاری از محققان عالم ارواح و پدیده‌های ماورایی جذب بیمارستان تسخیرشده پنارست شده‌اند. بازدیدکنندگان می‌توانند در تورهای ارواح ثبت نام کرده و درمیان راهروهای آن، ماجراجویی پررمز و راز و کنجکاوی خود را با جست‌و‌جویی دلهره‌آور تجربه کنند.

عمارت ارواح

پیشنهاد مطالعه: مطلب چاه یعقوب، خطرناک‌ترین مکان روی زمین را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۰ ب٫ظ

    دوبار لایک بسیاااار زیبااا

    پاسخ

    • ریحانه آهن کار

      ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۳۸ ب٫ظ

      سلام
      سپاسگزارم از همراهی و توجه شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۲۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ

    لایکککک بسار زیباااا

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ

    لایکککک بسار زیباااا

    پاسخ

    • ریحانه آهن کار

      ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۲۶ ب٫ظ

      سلام
      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…