این جزیره هنوز در تصرف آدم‌خوارها است!

۱۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مردمان جزیره‌ای عجیب در هندوستان، از هر‌گونه رابطه با مردمان دیگر دوری کرده و با دنیای مدرن ارتباطی ندارند.
جزیره سنتینل شمالی

در هندوستان حدود ۱۲۰۰ جزیره وجود دارد. این جزیره‌ها، به دلیل دارا بودن صخره‌های زیبا، سواحل مرجانی، کوه‌های آتش‌فشانی و طبیعت دیدنی، توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کنند. یکی از بهترین و زیباترین جزیره‌های هندوستان، جزیره سنتینل شمالی است. اما مردمان این جزیره به شیوه عصر حجر زندگی می‌کنند و هیچ‌گونه ارتباط و تماسی با دنیای خارج از جزیره ندارند. با مجله دلتا همراه باشید تا درباره این جزیره عجیب را بیشتر بدانید.

جزیره سنتینل معروف به باغ وحش انسانی

طی سال‌های متمادی، افراد زیادی برای برقراری ارتباط و دوستی با افراد ساکن در این جزیره و دعوت آن‌ها به ادیان مختلف وارد جزیره سنتینل شدند. ولی با استقبالی نظیر انسان‌های اولیه رو‌به‌رو شدند. به همین دلیل، این جزیره به باغ وحش انسانی مشهور گشته است.

زبانی که آن‌ها با هم صحبت می‌کنند شباهتی به زبان‌های ساکنین جزایر اطراف ندارد و می‌توان گفت که آن‌ها، از قدیمی‌ترین قبایلی هستند که تا به حال مشاهده شده است. گفته می‌شود اهالی این جزیره، شکارچیانی هستند که ۶۰ هزار سال پیش از آفریقا به این منطقه آمده‌اند.

جزیره سنتینل شمالی

از شیوه زندگی و رسم و رسوم ساکنین این جزیره، اطلاعاتی در دسترس نیست. اما ادعایی مبنی بر آدم‌خوار بودن اهالی این جزیره وجود دارد. افرادی ادعا کرده‌اند که توانسته‌اند به این جزیره بروند و بدون اینکه آسیبی به آن‌ها برسد از این جزیره خارج شوند ولی شواهدی برای تایید ادعاهای آن‌ها وجود ندارد.

جزیره سنتینل شمالی

واکنش دولت هندوستان در رابطه با جزیره سنتینل

 دولت هندوستان بارها تلاش نموده است تا با مردم جزیره سنتینل شمالی ارتباط برقرار کند. ولی با حساسیت و واکنش بیش از حد ساکنین جزیره رو‌به‌رو شد. بنابراین، دولت هندوستان اعلام کرد هیچ کس به‌منظور ماهی‌گیری و گردشگری حق نزدیک شدن، بیش از ۳ مایل به این جزیره را ندارد. زیرا ساکنین این جزیره تمایلی به خوشامد‌گویی به بیگانگان و توریست‌ها ندارند و اغلب کسانی که به این جزیره پا گذاشته‌اند، زندانی یا کشته شده‌اند.

جزیره سنتینل شمالی

همچنین، نزدیک‌شدن هر گونه هواپیما، بالگرد یا چرخ‌بال به این جزیره با پرتاب سنگ، نیزه و تیر و کمان مواجه می‌شود. کشتی‌هایی که با هدف یا بطور تصادفی به آن نزدیک می‌گردند، همگی ناپدید می‌شوند. ماهی‌گیرانی که حتی بصورت اتفاقی به این جزیره برخورده‌اند، ناپدید و یا کشته شده‌اند. بطور خلاصه می‌توان گفت، نزدیک شدن به این جزیره، خطرناک و دور از عقل است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب در این مکان برای شادی مردگان باید رقصید! بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ب٫ظ

  3. خالد

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۵۹ ب٫ظ

    خیلی جنگلی اند

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۱۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۱۲ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…