اختراعات خلاقانه‌ای که در آینده جهان را تکان می‌دهند!

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دانشمندان و مخترعان در تلاش هستند، برای آسان‌تر کردن و البته افزایش لذت از زندگی، هر روز وسایلی را اختراع کنند که ما را شگفت‌زده خواهد کرد.
اختراع خلاقانه

اگر‌چه عصر حاضر بسیار پیشرفته بوده و تکنولوژی با سرعت سرسام‌آور و تصاعدی بالا می‌رود. اما اختراعاتی خلاقانه وجود دارند که در همین عصر پیشرفته نیز خارق‌العاده به‌نظر رسیده و کسی فکر نمی‌کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد آن‌ها باشد. در ادامه این مطلب از مجله دلتا قصد داریم شما را با چند اختراع خلاقانه آشنا کنیم که حقیقتا به دنیای آینده تعلق دارند.

 دستگاهی برای استریلیزه کردن سطوح

این دستگاه Kitchen Sanitizing Wand نام دارد و با استفاده از اشعه یو وی بیش از ۹۹ درصد از باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های خطرناک موجود بر روی سطوح صاف و بدون منفذ را از بین خواهد برد. به‌نظر می‌رسد که با اختراع این دستگاه استریلیزه کننده، رویای تمام زنان خانه دار به واقعیت پیوسته و با استفاده از آن می‌توانند آشپزخانه‌ای کاملاً تمیز و بدور از آلودگی داشته باشند.

اختراع خلاقانه

تلفن همراه سه گوش

در این اختراع خلاقانه سه صفحه لمسی مجزا می‌توانند به هم وصل شده و به یک گوشی همراه تبدیل شوند. حتی اگر قصد دارید از برنامه‌های متفاوتی در آن واحد استفاده کنید این گوشی بهترین پیشنهاد است. کیبورد گوشی در قسمت پشت یکی از صفحات لمسی قرار گرفته و کاربران امیدوار هستند که نمونه‌های تجاری این گوشی خارق‌العاده به زودی وارد بازار شود.

اختراع خلاقانه

هدفون‌های مترجم وایرلس

به‌محض این که این هدفون‌های کوچک را در گوش خود قرار دهید، بطور اتوماتیک شروع به ترجمه مکالمات اطراف به زبانی می‌کند که در قسمت تنظیمات مشخص کرده‌اید. جالب است بدانید، این هدفون‌ها تمام این کار را بدون اتصال به اینترنت انجام می‌دهند. از این رو با استفاده از این هدفون‌ها مسافرت‌های خارجی شما بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهند شد.

اختراع خلاقانه

تخته اسکیت گرد و چرخان

این اسکیت‌های غیرمعمول با نام Sidewinding Circular Skates معروف شده‌اند. برخلاف تخته اسکیت‌های معمولی، این اختراع خلاقانه به شما اجازه می‌دهد که آزادانه پاهای خود را کنترل کرده و دور بزنید.

اسکیت‌های مذکور، دو چرخ با شعاع ۲۵ سانتیمتر دارند که یک پایه راحت برای قرار دادن پاها روی آن‌ها نصب شده است. نه تنها نوجوانان از این تخته اسکیت جالب لذت خواهند برد بلکه هم‌اکنون بزرگسالان زیادی نیز به استفاده از آن روی آورده‌اند.

اختراع خلاقانه

شارژر خورشیدی

شارژر خورشیدی موسوم به پورت (Port) در واقع یک باتری فشرده قابل حمل است که با استفاده از انرژی خورشیدی گوشی شما را شارژ می‌کند. تنها کاری که باید بکنید این است که آن را با استفاده از پلاستیک مکنده خاصی که دارد به هر یک از پنجره‌های آفتاب گیر خانه، خودرو یا هواپیما بچسپانید. با وصل کردن کابل شارژر به دریچه شارژ گوشی، با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید، بدون آن که نگران تمام شدن شارژ آن باشید.

شارژر خورشیدی

 لباسی با بخاری داخلی

این لباس که فلکسوارم (Flexwarm) نام دارد، المنت‌های گرمایی خاصی در داخل خود دارد که در قسمت سینه، پشت و مچ آن، تعبیه شده‌اند. این لباس به کمک سنسورهای هوشمند می‌تواند مقدار گرمای متصاعد شده از این المنت‌های حرارتی را بر اساس خواسته شما تنظیم کند.

 لباسی با بخاری

پیشنهاد مطالعه: مطلب عینک هوشمند گوگل بالاخره راهی بازار شد! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. گلناز

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۵۳ ب٫ظ

    بد نیست میتونست از این جالب‌تر مطالب داشته باشد

    پاسخ

    • ناشناس

      ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…