ایده‌هایی بی‌نظیر برای دیزاین دیوار آشپزخانه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر دوست دارید دکوراسیون آشپزخانه خود را زیبا و جذاب کنید و به دنبال ایده‌های ساده و خلاقانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.
تزیین دیوار آشپزخانه

در خانه همه ما ممکن است دیوارهایی از آشپزخانه وجود داشته باشد که نیاز به تز‌یین و زیباسازی داشته باشد. در این مطلب از مجله دلتا به تزیین دیوار آشپزخانه با وسایل ساده پرداخته می‌شود. در این صورت می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن آشپزخانه خود را زیبا کنید.

استفاده از شلف‌ها برای تزیین دیوار آشپزخانه

از شلف‌ها همیشه به عنوان وسایل کاربردی یاد می‌شود. شما می‌توانید از آن‌ها در تمام قسمت‌های خانه از جمله آشپزخانه استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید شلف‌های کنجی را برای کنج دیوارهای آشپزخانه خود بکار ببرید یا از شلف‌های معمولی برای قرار دادن ادویه‌جات، وسایل دکوری، تابلو و یا گلدان استفاده کنید.

تزیین دیوار آشپزخانه

استفاده از اکسسوری‌های مخصوص

یکی دیگر از راه‌های آسان دیزاین دیوار آشپزخانه، استفاده از اکسسوری‌های مخصوص آشپزخانه مانند: سبدهای حصیری، بشقاب‌های تزیینی، وسایل آشپزخانه و تابلوهای مختلف است.

استفاده از اکسسوری‌های مخصوص

همچنین اگر اهل خلاقیت هستید، می‌توانید یک سری تابلوهای دست‌ساز مخصوص آشپزخانه نیز بسازید. به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از کاشی‌های شکسته یا یک تابلو براق با طرح زیبا برای دیوار آشپزخانه خود استفاده کنید.

استفاده از تایل‌های زیبا و متنوع برای دیوار آشپزخانه

همان‌طور که می‌دانید، شما می‌توانید از تایل‌های مختلف برای دیوار آشپزخانه و دیوار بین کابینت‌ها استفاده کنید. این تایل‌ها دارای جنس‌های متفاوت و طرح‌های بسیار زیادی هستند که قطعا یکی از آن‌ها با آشپزخانه شما همخوانی دارد.

استفاده از تایل‌های زیبا

نورپردازی برای تزیین دیوار آشپزخانه

اگرعاشق آشپزخانه‌های مدرن و امروزی هستید یا می‌خواهید نور بیشتری در آشپزخانه خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از نورپردازی برای دیزاین دیوار آشپزخانه خود استفاده کنید.

نورپردازی برای تزیین دیوار آشپزخانه

نورپردازی بین کابینتی علاوه بر جلوه زیبایی که به کانتر می‌دهد، باعث می‌شود تا شما نور کافی را در هنگام آشپزی و انجام کارهای خود داشته باشید. سعی کنید که از آن به صورت نور مخفی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ نکته طلایی برای انتخاب رنگ مبل را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…