نکات طلایی برای چیدمان اتاق خواب شیک و جذاب

۲
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب همراه ما باشید تا چیدمان اتاق خواب خود را به بهترین شکل تغییر داده و زیبایی دوچندان را در دکوراسیون آن ایجاد کنید.
اتاق خواب شیک

همه ما دوست داریم اتاق خواب شیک و در عین حال راحت داشته باشیم. آن‌قدر راحت و منظم که بعد از یک روز طاقت‌فرسا مایه آرامش ما باشد. در این مطلب از مجله دلتا گام به گام با شما پیش می‌رویم تا دکوراسیون اتاق خواب شما همانی بشود که دلتان می‌خواهد.

اتاق خواب را از انباری به محل آسایش تغییر دهید

زندگی در آپارتمان‌های کوچک کمی دردسر ساز شده است. به خصوص اگر از منزل بزرگ‌تر به کوچک‌تر نقل مکان کنیم! وسایل اضافه یا کهنه و قدیمی را چه کار کنیم؟ شاید یکی از عادات غلط مدور نینداختن وسایل کهنه است. جای وسایل قدیمی شما در اتاق خواب نیست. پس همین حالا به اتاق خواب خود بروید و وسایل اضافه و قدیمی که در آنجا انبار کرده‌اید را دور بریزید.

  اتاق خواب شیک

اتاق خواب را متناسب با نیازهای خود تغییر دهید

آیا تخت‌خواب راحتی دارید؟ دلیل بدخوابی شما می‌تواند یک تخت‌خواب کوچک باشد! به وسایل اتاق خواب خود نگاهی بیندازید. اگر مناسب نیاز شما نیستند، آن‌ها را در اولین فرصت تعویض کنید.

اتاق خواب شیک

آیا وسایل شما در جای مناسب خودشان هستند؟ کلیدی‌ترین نکته در اتاق خواب، قرار دادن تخت جلوی طولانی‌ترین دیوار اتاق است. سایر وسایل را می‌توانید دور آن بچینید.

رنگ قدرتمندترین ابزار در دکوراسیون اتاق خواب شیک

اگر دوست دارید اتاق خواب شما شیک و در عین حال آرامش‌بخش باشد، بهتر است رنگ سبز را امتحان کنید. به سلیقه شما بستگی دارد که سبز تیره باشد یا روشن. اما رنگ‌های تیره‌تر کمی شکوه به همراه دارند. رنگ سبز، رنگ طبیعت است. می‌تواند تمام خستگی‌های یک روز کاری را برطرف کند.

دکوراسیون اتاق خواب شیک

لوازم پارچه‌ای اتاق خواب خود را به‌روز کنید

آخرین باری که روتختی جدید خریدید را به خاطر دارید؟ دنیای لوازم پارچه‌ای بسیار گسترده‌تر شده است. شاید زمان آن رسیده تا به تخت‌خواب خود لباس نو بپوشانید و نور آفتاب را از لابه‌لای پرده جدید اتاق نظاره کنید. بین خریدهای خود یک شال تخت هم بگنجانید. شال تخت دکوراسیون شما را شیک‌تر و تجملی‌تر نشان خواهد داد.

چیدمان زیبای اتاق

به اتاق خواب خود شخصیت ببخشید

اتاق خواب را با لوازم مورد علاقه خود دکور کنید. قاب عکس‌هایی از آخرین سفرتان یا یادگاری‌های دوست‌داشتنی خود را در اتاق خواب جای دهید. اتاق خواب خود را به یک فضای دل‌نشین برای خواندن کتاب در یک شب تابستانی یا پرورش گل‌هایی کوچک در یک روز خنک بهاری تبدیل کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تغییر دکوراسیون منزل با ۵ ترفند کم‌هزینه! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…