تغییر دکوراسیون منزل با ۵ ترفند کم‌هزینه!

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر از دکوراسیون خانه خود خسته شده‌اید و دوست دارید که تغییراتی را در آن ایجاد کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید.
ترفندهای تغییر دکوراسیون کم هزینه

تغییر دکوراسیون یکی از لذت‌بخش‌ترین مواردی است که شادابی و نشاط را به فضای دکوراسیون منزل شما مهمان می‌کند. برای داشتن یک تغییر دکوراسیون لذت‌بخش و تاثیرگذار نیازی نیست که حتما تغییراتی پرهزینه را برای فضای داخلی خانه خود در نظر بگیرید. کافی است کمی نکته‌سنج باشید و با چند تغییر ساده دکوراسیون خانه خود را متفاوت کنید و ظاهر تازه‌ای به آن ببخشید. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید تا با ترفندهای تغییر دکوراسیون کم هزینه بیشتر آشنا شوید.

تعویض پارچه رو مبلی

مبلمان یکی از کلیدی‌ترین عناصری هستند که در ظاهر دکوراسیون شما نقش عمده‌ای دارند. برای تغییر دکوراسیون مقرون‌به‌صرفه می‌توانید پارچه‌های رومبلی و کوسن‌های خود را تغییر دهید و ظاهر تازه‌ای به دکوراسیون نشیمن خود ببخشید. تغییر پارچه رومبلی، می‌تواند حتی برای یکی از مبلمان شما صورت گیرد و کم‌هزینه‌تر نیز باشد.

ترفندهای تغییر دکوراسیون کم هزینه

استفاده از دکوری‌های رنگی

رنگ‌ها معجزه می‌کنند. در تغییر دکوراسیون داخلی خود حضور رنگ‌ها را فراموش نکنید. گاهی با استفاده از دکوری‌های رنگارنگ و ایده‌های ساده می‌توانید یک تغییر دکوراسیون جذاب داشته باشید. اضافه کردن یک وسیله ساده و کوچک مانند کوسن‌های رنگی و کتابخانه یا شلف می‌تواند بستر مناسبی را برای حضور رنگ‌ها در فضای دکوراسیون منزل شما ایجاد کند.

ترفندهای تغییر دکوراسیون کم هزینه

 استفاده از گل و گیاه

حضور گل و گیاه در فضای دکوراسیون شما می‌تواند یک تغییر دوست‌داشتنی باشد. کافی است کمی ذوق و علاقه داشته باشید و سراسر خانه خود را با گل و گلدان‌های دوست‌داشتنی پر کنید. توجه داشته باشید که گلدان‌های متنوع می‌تواند مانند دکوری در فضای شما باشد و ظاهر آن را به خوبی تغییر دهد.

 استفاده از گل و گیاه

 استفاده از تابلوهای تزیینی

یکی از ترفندهای دکوراسیون کم هزینه برای خانه شما استفاده از تابلوهای تزئینی است. این تغییر دکوراسیون منحصربه‌فرد می‌تواند در غالب تابلوهای تزئینی باشد که ظاهر دکوراسیون شما را متفاوت می‌کند.

 استفاده از تابلوهای تزیینی

تغییر دیوار بین کابینت

شاید تغییر دکوراسیون آشپزخانه کمی سخت و پرهزینه باشد. اگر دوست دارید فضای دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید، می‌توانید با تغییر دیوار بین کابینت‌ها، این تغییر را به‌وجود آورید. حتی برای این تغییر می‌توانید از برچسب‌های تزئینی نیز استفاده کنید و ظاهر منحصربه‌فردی به آشپزخانه خود ببخشید.

تغییر دیوار بین کابینت

پیشنهاد مطالعه: مطلب چیدمان پذیرایی مستطیل شکل کوچک را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۳ ب٫ظ

    🙏🏻🌹🌹🌹

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۰۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ

  4. لیلا

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

    خوب

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…