چگونه لباسی با رنگ سفید بپوشیم؟

۲
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به دلیل گرمای تابستان، استفاده از رنگ سفید در استایل روزمره شما اصلی مهم و اساسی است.
لباس سفید

سفید یکی از کامل‌ترین و خالص‌ترین رنگ‌ها است. رنگ سفید تداعی‌گر خلوص، بی‌گناهی، تمامیت و تکمیل است. در روانشناسی، سفید رنگ آغازی تازه است. رنگ سفید شامل میزان متوازنی از تمامی رنگ‌های درخود است که هم شامل ابعاد منفی و هم مثبت آن رنگ‌ها می‌شود. پوشیدن لباس سفید قوانینی دارد. در این مقاله سعی داریم تا این قوانین را به شما بگوییم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

قوانین سفید پوشیدن برای خانم‌ها

ست لباس سفید

با تاکید استایل مدرن، امروزه هر شخصی دوست دارد که استایل مختص به خود را داشته باشد اما در هر صورت یک سری نکات عمومی وجود دارند که باید دنبال شوند. قوانین سخت و سریعی نیستند در واقع فقط راهنمایی‌هایی برای بهتر شدن شما هستند.

هیچ‌گاه در مراسم عروسی لباس سفید نپوشید

این یکی از مهم‌ترین اصولی است که همه‌ متخصصان فشن روی آن توافق دارند. تنها فردی که باید سفید بپوشد عروس است. اگر در جزئی از لباس‌های شما، رنگ سفید به کار رفته باشد مشکلی نیست اما پوشیدن سر تا پا سفید کار مناسبی نیست.

مناسب مناطق گرم‌سیری

اگر شما در مکان‌های گرم‌سیری زندگی می‌کنید، لباس سفید جزئی اجتناب‌ناپذیر از لباس‌های شما باید باشد، حتی در زمستان. هیچ‌گاه در مناطق گرم‌سیری از رنگ‌های تیره استفاده نکنید به ویژه مشکی. این اصلا مطابق اصول مد و فشن نیست.

مناطق سردسیری

لباس سفید مجلسی

اگر شما عاشق رنگ سفید هستید و آن را مکمل لباس‌های خود می‌دانید بهتر است در مناطق گرم‌سیر از تناژ کرمی‌تر و بژ استفاده کنید. به این صورت لباس روشن گرم‌تری خواهید داشت.

در محیط‌های شهری تا حد امکان از سفید استفاده نکنید

برای هر فردی که در محیط‌های شهری پرترافیک و شلوغ زندگی می‌کند، لباس سفید پوشیدن شبیه فاجعه است. صندلی‌های وسایل نقلیه‌ عمومی کثیف هستند و آلودگی هوا باعث می‌شود بعد از یک ساعت لباس شما چرک و نامرتب به نظر برسد. به همین دلیل است که بیشتر افراد شهری امروزه به رنگ مشکی وابسته شده‌اند زیرا با آلودگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

کفش مناسب بپوشید

استفاده از کفش مشکی یا با طراحی زمخت اصلا مناسب لباس سفید نیست، اگر در طول تابستان از سفید استفاده می‌کنید از کفش یا صندل‌های سفید یا بژ استفاده کنید. اگر در زمستان از سفید استفاده کرده‌اید استفاده از بوت قهوه‌ای مناسب‌تر از مشکی است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب در تابستان گرم، خنک بپوشید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۴۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…