مدل مو‌های جذاب تابستانی را بشناسید!

۱۵
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در زیبایی هر خانمی شناخته می‌شود و همه ما خانم‌ها می‌خواهیم مو‌هایی جذاب و چشمگیر داشته باشیم.
آرایش کردن مو

آرایش کردن مو و مدل دادن به آن‌ها تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت مو‌ها ایفا می‌کند. مدل مو‌های ترندی امسال در عین شیکی و جذابیت، به‌قدری ساده و راحت هستند که شما را از مراجعه به سالن‌های زیبایی بی‌نیاز می‌کنند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انواع مدل و آرایش کردن مو در تابستان امسال

مدل دم اسبی پایین

در هفته‌های مد بسیار دیده‌شده است که خانم‌ها مو‌های خود را پایین گوش‌ها و در پشت سر به شکل دم‌اسبی می‌بندند. به عبارت دیگر زمان بالا بستن مو‌‌ها و دم اسبی‌های اسپرت از بالا‌ترین قسمت ممکن سر، به پایان رسیده است.

این مدل مو بسیار ساده و فوق‌العاده شیک است که برای انجام آن تنها به یک برس، کش یا گیره‌مو و البته یک ژل یا اسپری تثبیت‌کننده مو برای حالت‌دادن به پرزها و خرده مو‌های خود نیاز دارید.

آرایش کردن مو

مدل فرق وسط

ترندی‌ترین مدل مو امسال در استایل‌های خیابانی، مدل مو فرق از وسط به‌شمار می‌رود. مو‌های خود را از وسط فرق دهید و با توجه به مدل و جنس مو‌های خود می‌توانید آن را باز بگذارید، صاف کنید، حالت دهید، پشت سر جمع کنید یا حتی ببافید. تنها آیتم مهمی که برای فرق باز کردن مو‌ها نیاز دارید یک شانه دم‌باریک است.

مدل مو‌های موج‌دار باز

مدل مو‌های موج‌دار به هیچ‌وجه نباید ظاهر شلخته‌ای داشته باشند بلکه باید در عین آراستگی، حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند. برای آرایش مو‌ها به این روش به یک موس احتیاج دارید که به مو‌های نمناک خود بزنید تا حالت موج‌دار پیدا کند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب ساده‌ترین ترفندهای افزایش ماندگاری آرایش را بخوانید.

آرایش کردن مو

مدل مو باب حالت‌دار

یکی از پر‌طرفدار‌ترین مدل مو‌های امسال، مدل مو باب حالت‌دار است. برای آرایش مو‌ها به این روش کافی است کمی حالت‌دهنده به مو‌های نمناک خود بزنید تا کمی موج‌دار شود. همچنین می‌توانید با بابلیس یا اتو موی چرخشی پایین مو‌ها را کمی حالت دهید.

آرایش کردن مو با استفاده از اکسسوری‌های گوناگون

با برگشت اکسسوری‌هایی مثل گیره، کلیپس، هد‌بند و تل‌های ابر دوزی شده که با فلز‌های طلایی رنگ، صدف، مروارید و نگین تزئین شده‌اند و رواج پیدا کردند، می‌توانید با استفاده از چندین اکسسوری مو اغراق شده، به راحتی مو‌های خود را ترندی استایل کنید.

توپ کردن مو پایین سر

این مدل مو یکی از راحت‌ترین، ساده‌ترین و البته شیک‌ترین مدل مو‌ها، برای استایل کردن در تابستان امسال است. برای این منظور کافی است مو‌های خود را پایین سر به‌صورت دم‌اسبی ببندید سپس بقیه مو‌های خود را به‌جای رها کردن بار دیگر درگیر کش مو یا گیره سر کنید و با گیره ‌های کوچک‌تر محکم کنید.

آرایش کردن مو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ساده‌ترین ترفندهای افزایش ماندگاری آرایش را بخوانید.

۱۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۲۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۵ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۵۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۳۹ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۷:۵۰ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۴۵ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۴۴ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۲ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  11. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۲ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۱۶ ق٫ظ

      ممنون از لطف شما کاربر عزیز

      پاسخ

  12. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۵۷ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…