مدل‌های شیک استایل پسرانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تابستان و فشن همیشه همراه هم می‌آیند و این خبری خوش برای آقایان شیک‌پوش است.
تیپ تابستانه مردانه

فصل تابستان و گرم شدن هوا زمان مناسبی برای انتخاب ست لباس مردانه تابستانه جدید است تا ظاهر شما را درخشان‌تر از همیشه نماید. اگر هنوز ست تابستانه مردانه برای خود پیدا نکرده‌اید، این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. در این مقاله سعی داریم تا ۷ پیشنهاد جذاب برای انتخاب تیپ جذاب تابستانه مردانه به شما ارائه دهیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

سعی کنید لایه لایه لباس نپوشید!

تیپ تابستانه مردانه ایرانی

پوشیدن لباس‌ به سبک لایه‌لایه، یکی از نکاتی است که در تابستان باید از آن پرهیز کنید. پوشیدن چند لایه لباس در روزهای گرم تابستان موجب بالا رفتن حرارت بدن می‌شود و در نتیجه زودتر عرق می‌کنید و احساس خوشایندی نخواهید داشت.

به سبک مونوکروم لباس بپوشید!

تیپ تابستانه لاکچری مردانه

یکی از پیشنهاد‌های جذاب برای داشتن تیپ تابستانه لاکچری مردانه الهام گرفتن از سبک مونوکروم در لباس پوشیدن است. استایل مونوکروم به سبکی از لباس پوشیدن گفته می‌شود که در آن لباس‌های یک رنگ یا سایه‌های مختلف یک رنگ را بپوشید. این سبک لباس پوشیدن تیپ تابستانه شما را منحصربه‌فرد می‌کند و اگر لباس‌ها و رنگ‌شان را به‌درستی انتخاب نمایید، در همه جمع‌ها درخشان ظاهر خواهید شد.

تی‌شرت، عضو جدانشدنی تیپ اسپرت تابستانه مردانه!

تی‌شرت به‌عنوان یک آیتم جذاب در استایل مردانه با فرارسیدن روزهای گرم سال نقش اصلی جذابیت تیپ تابستانی شیک مردانه را ایفا می‌نماید. انواع تی‌شرت یقه‌گرد، یقه‌هفت، پولوشرت و … در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع شیک را می‌توانید با شلوار‌های کتان و جین و حتی شلوارهای پارچه‌ای بپوشید و در تابستان بدرخشید.

شلوار پارچه‌‌ای و تیپ تابستانه مردانه!

شلوار پارچه‌‌ای

زمان پیروی از قواعد سخت در دنیای مد و فشن به پایان رسیده و امروزه می‌توانید جسورانه دست به انتخاب بزنید. برای تیپ کلاسیک تابستانه خود از ترکیب شلوار پارچه‌ای دمپا جذب، پولوشرت و کفش کالجی استفاده کنید تا انتخاب جسورانه خود را به رخ بکشید. همچنین به همراه شلوار پارچه ای از تی‌شرت‌های ساده و انواع پیراهن مردانه تابستانه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

شلوار جین تابستانه بپوشید!

شلوار جین لباسی پرطرفدار میان جوانان شیک‌پوش است. طراحان لباس برای آن‌که طرفداران شلوار جین در فصل تابستان نیز بتوانند از این لباس شیک استفاده کنند، مدل‌های راحت‌تر آن‌ها را که معمولاً با پارچه‌های نازک‌تر ساخته می‌شوند، وارد بازار می‌کنند. فصل تابستان زمان مناسبی برای پوشیدن یک تی‌شرت سفید شیک به همراه شلوار جین و کتانی است.

زمان هنرنمایی پیراهن هاوایی رسیده!

پیراهن هاوایی

این پیراهن‌ها به دلیل طرح‌های جذابی که دارند، گزینه ایده‌آلی برای درخشش در تابستان هستند. این پیراهن‌ها به دلیل جنس خنکی که دارند به پیراهن‌های تابستانه نیز معروف هستند و احساس خنکی، راحتی و جذابیت را برای شما به ارمغان می‌آورند..

جذابیت پیراهن سفید مردانه را فراموش نکنید!

پیراهن سفید مردانه

پیراهن‌های سفید مردانه همیشه به‌عنوان یک انتخاب خاص می‌توانند جذابیت استایل مردانه را دوچندان کنند. تفاوتی ندارد که برای استایل کژوال یا استایل رسمی از این پیراهن استفاده کنید. پیراهن سفید خنکی و زیبایی را برای شما به همراه دارد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب اصول خوش استایلی مخصوص مردان خوش تیپ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…