اتاق ارواح، در هتل نفرین‌شده‌!

۱۸
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتلی در لندن وجود دارد که یک اتاق خاص و کمی ترسناک دارد. اتاق شماره ۳۳۳ در هتل لانگهام لندن در ظاهر شبیه به خیلی از اتاق‌های دیگر است، اما داستان‌های ترسناک زیادی در مورد این اتاق وجود دارد که باعث شده هرکسی جرات اقامت در آن را نداشته باشد.
هتل لانگهام لندن

اتفاقات وحشتناک زیادی در اتاق ۳۳۳ هتل لانگهام لندن رخ داده و بسیاری معتقدند شب‌ها حوادث غیرقابل توجیه و ماورائی در این اتاق رخ می‌دهد. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید تا با هم سری به اتاق این هتل نفرین‌‌شده بزنیم.

هتل لانگهام لندن

هتل لانگهام لندن

هتل لانگهام در سال ۱۸۶۵ به سبک قصرهای فلورانتین ساخته شده و اولین گراندهتل لندن محسوب می‌شود. این هتل امروزه یکی از مشهورترین هتل‌های لندن و یک هتل ۵ ستاره لوکس و مجلل به‌حساب می‌آید.

هتل لانگهام حدود ۵۰۰ اتاق دارد، اما اتاق شماره ۳۳۳ آن کمی با بقیه اتاق‌ها متفاوت است. در طول سالیان طولانی که از تاسیس این هتل می‌گذرد، اتفاقات و حوادث هولناکی در آن رخ داده و آن را به یکی از نفرین‌شده‌ترین مکان‌ها تبدیل کرده است.

هتل نفرین شده لانگهام لندن

جالب است بدانید که این هتل و تعداد زیادی از اتاق‌ها، مدت‌ها به یکی از خبرگزاری‌های انگلیس اختصاص داشت. به‌همین دلیل خبرنگاران زیادی در ماموریت‌های خود در این هتل اقامت داشتند. شاید حضور خبرنگاران باعث شده تا کوچک‌ترین خبر و رخدادی سریعا مخابره شود و حوادث هولناک اتاق این هتل نفرین‌‌شده بر سر زبان‌ها بپیچد.

چه این داستان‌ها را باور داشته باشید یا نه، باید بدانید که هر کسی جرات اقامت در این هتل نفرین‌‌شده را ندارد. اما واقعا چه اتفاقاتی در این اتاق رخ داده است؟

هتل تسخیر شده لانگهام

چه ارواحی در اتاق هتل نفرین شده دیده شده‌اند؟

  • یک پزشک آقا همراه با همسرش و برای گذراندن ماه‌عسل به این هتل آمدند و از قضا در اتاق شماره ۳۳۳ اقامت کردند. این مرد همسرش را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد. گفته می‌شود پس از آن روح این پزشک قاتل با چشمانی از حدقه بیرون زده و سفید، همچنان در این اتاق نفرین‌شده پرسه می‌زند.
  • یک شاهزاده آلمانی از پنجره اتاق هتل، خود را به بیرون پرت کرد و خودکشی کرد. از میان تمام ارواحی که در اتاق نفرین‌شده هتل پرسه می‌زنند، روح این شاهزاده از همه فعال‌تر است و بیش از همه در هتل و به‌ویژه اتاق شماره ۳۳۳ دیده شده است.

اتاق 333 هتل لانگهام

مهمانانی که با این روح سرگردان مواجه شده‌اند، او را دیده‌اند که از لای دیوارها و درب‌های بسته عبور می‌کند. اغلب زمانی که او دیده می‌شود دمای هوا به شدت کاهش پیدا می‌کند. اگر به دیدنی‌های عجیب علاقه دارید، دریاچه‌ای که ناگهان غیب می‌شود! را مطالعه کنید.

  • روح مردی با یک زخم عمیق روی صورتش که بیشتر در راهروهای هتل دیده شده است.
  • یک روح گمنام که ظاهرا علاقه دارد مهمانانی را که در اتاق شماره ۳۳۳ اقامت دارند اذیت کند. او غالبا زمانی که مهمانان خواب هستند آن‌ها را آزار و اذیت می‌کند.

هتل مجلل

در سال ۲۰۱۴ تیم کریکت انگلیس که یک شب را در این هتل اقامت کردند، مدعی شدند که نتوانسته‌اند در اتاق‌های هتل بخوابند و خواب آرامی نداشته‌اند.

با وجود تمام داستان‌هایی که در مورد اتاق هتل نفرین‌شده وجود دارد، این هتل یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های لندن است و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی هم دارد.

اتفاقا داستان‌های ارواح باعث شهرت بیش از پیش این هتل شده و تعداد زیادی از ماجراجویان و گردشگران که از این مسائل ترسی ندارند در اتاق‌های هتل اقامت می‌کنند.

جاذبه های لندن

پیشنهاد مطالعه: مطلب شهری عجیب که جن‌ها آن را ساخته‌اند را بخوانید.

۱۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۱ ب٫ظ

  3. نیک کار

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۹ ب٫ظ

    وای چ وحشتناک

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۰۱ ب٫ظ

      ممنون از حضور شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۷ تیر ۱۴۰۱ در ۰:۰۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۳۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۱۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۵۴ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۵۰ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۰۶ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۳۳ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۵۷ ب٫ظ

  15. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۵۰ ب٫ظ

  16. نفس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

  17. ناشناس

    ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…