ویژگی‌های اتاق نشیمن شیک و مدرن چیست؟

۳
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه اقداماتی را می‌توانیم در دکوراسیون اتاق‌های نشیمن انجام دهیم تا به آن‌ها سبک مدرن‌تری ببخشیم؟ برای پاسخ به این پرسش تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
نکات چیدمان نشیمن مدرن

نشیمن‌های مدرن، مکانی راحت، گرم و دعوت‌کننده هستند. برای رسیدن به نشیمن‌های مدرن، لازم است که در طراحی مکان به جای تزئینات اغراق‌آمیز و مجلل، فضایی کاربردی و دلباز ایجاد شود تا صاحب خانه‌ها به مکانی راحت و کاربردی دست پیدا کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی نکات چیدمان نشیمن مدرن می‌پردازیم.

کاربرد طیف‌های رنگ طوسی در نشیمن‌های مدرن

در دکوراسیون سبک مدرن، روشن‌ترین طیف رنگ طوسی تا تیره‌ترین تنالیته آن، از محبوبٰ‌ترین رنگ‌ها به‌شمار رفته و کاربرد بسیاری دارند. رنگ طوسی با زیبایی و اعتماد به نفسی که دارد، در نشیمن‌های مدرن، فضایی فوق العاده را به نمایش می‌گذارد.

نکات چیدمان نشیمن مدرن

ویژگی دیگر رنگ طوسی این است که زمانی که در کنار رنگ‌های دیگر به‌کار برده شود، به آن‌ها نیز هویت و شخصیتی مدرن می‌بخشد.

مبلمان راحتی

همان‌طور که پیش‌تر نیز مطرح شد، ویژگی اصلی دکوراسیون مدرن ایجاد فضایی راحت و کاربردی است. به همین دلیل برای انتخاب مبلمان، همیشه باید مدل‌های راحت‌تر و کاربردی‌تر را انتخاب کنید. یکی از این انتخاب‌ها مبل راحتی است.

نکات چیدمان نشیمن مدرن

در مبلمانی که در طراحی آن‌ها راحتی، در بالاترین سطح قرار دارد، یک انرژی منحصر به‌فرد و سبکی زیبا، ساده و جذاب در آن‌ها احساس می‌شود.

کمدها و کنسول‌های فلزی

در گذشته کمدهای فلزی کاربرد بسیاری داشتند، اما مدت‌ها بود که دیگر این نوع مبلمان استفاده‌ای در طراحی داخلی نداشتند. امروزه کمدها و کنسول‌های فلزی مجددا محبوبیت یافته و به یک ترند در طراحی داخلی تبدیل شدهٰ‌اند. این مدل مبلمان ترکیب زیبایی را با سبک مدرن ایجاد می‌کنند.

کمدها و کنسول‌های فلزی

روکش‌های طبیعی

یکی از نکات چیدمان نشیمن مدرن استفاده از بافت‌های طبیعی است. روکش‌های طبیعی مانند آجر قرمز و یا سنگ برای دیوارها در مکانی با طراحی مدرن، فضایی زیبا و گرم را به نمایش می‌گذارند.

روکش‌های طبیعی مبلمان

کمدها و قفسه‌هایی با طراحی متفاوت

طراحی‌های سبک مدرن همیشه به ایده‌ها و طراحی‌های خلاقانه نیاز دارند. به جای کمدها و قفسه‌های کلاسیک قدیمی، استفاده از عناصر ذخیره‌سازی با طراحی پویا و خلاقانه، ایده بسیار مناسبی خواهد بود.

صندلی‌های مدرن

یکی از بخش‌های مبل‌های اتاق نشیمن، مبل‌های تک نفره هستند. هر چه طراحی این مبل‌ها و صندلی تک نفره مدرن‌تر باشد، به همان اندازه به فضایی مدرن‌تر در اتاق نشیمن دست پیدا خواهید کرد.

صندلی‌های مدرن

نور طبیعی

برای این‌که اتاق نشیمن ظاهری دلباز و فرح‌بخش داشته باشد، باید تا جای ممکن از نور طبیعی بهره‌مند شود. شاید تعویض پنجره‌ها و بزرگ کردن آن‌ها کاری پر هزینه و سخت باشد. این موضوع می‌تواند ظاهر اتاق نشیمن را به طور کامل و به شکل قابل توجهی تغییر دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مناسب‌ترین میز ناهارخوری برای خانه شما را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۱ ب٫ظ

  2. لیلا

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۳ ب٫ظ

    خوب

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ق٫ظ

      از همراهی شما کاربر عزیز سپاسگزاریم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…