تصفیه آب خانگی، راهی برای سلامتی

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نوشیدن آب سالم اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل، بهتر است تا آب های شهری نیز به طور کامل توسط دستگاه ها تصفیه شوند.
دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به اهمیت سلامت و میزان آب مصرفی در طول شبانه روز، نوشیدن آبی سالم و غنی بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور یکی از بهترین و البته مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی است. این دستگاه‌ها با کمک فیلترهای متنوع، آب را از هرگونه مواد آلوده و مضر تمیز می کنند.

امروزه استفاده از دستگاه‌ های تصفیه مزیت‌های بسیاری دارد. از جمله حفظ سلامت و افزایش راندمان بدن، صرفه جویی در خرید بطری های آب معدنی که البته آن ها نیز دارای ناخالصی هایی هستند. همچنین از لحاظ اقتصادی نیز تهیه این دستگاه‌ها کاملا به صرفه هستند. با مجله دلتا همراه باشید.

هر خانه، یک دستگاه تصفیه آب

همان طور که بیان کردیم، نوشیدن آب سالم اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل نیز بهتر است تا آب‌های شهری نیز به طور کامل توسط این دستگاه‌ها تصفیه شوند. چرا که در تصفیه‌های شهری در تمام دنیا به دلیل هزینه‌های بسیار بالا نمی‌توان تمام مواد اضافی را از آب حذف کرد. حتی در  بسیاری از مواقع به دلیل پوسیدگی لوله‌های انتقال آب ممکن است ذرات و ناخالصی‌های زیادی وارد آب شود.

همین‌طور وجود ماده‌ای همچون کلر نیز در صورت میزان بیش از اندازه آن در آب برای سلامت مضر می باشد. به همین دلیل استفاده از یک دستگاه تصفیه آب در هر خانه‌ای توصیه می‌شود. تا با کمک قسمت‌های مختلف همچون فیلترها آن را به‌صورت کامل تصفیه کند. آب سالم علاوه بر طعم و بوی مطبوع، ما را در برابر بیماری‌های کلیوی، گوارشی، پوستی و… نیز در امان می‌دارد و نه تنها از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند بلکه راندمان و کارکرد بدن ما را نیز بهبود می‌بخشد. امروزه دانشمندان ثابت کرده‌اند که آب به عنوان اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده در بدن ما، نقش بسیار اساسی را در سلامت ما ایفا می کند. با این تفاسیر حتما باید در هر خانه‌ای یک دستگاه تصفیه یا آب شیرین کن وجود داشته باشد. با این حال آیا در خانه شما هم دستگاه تصفیه آب وجود دارد؟

 چطور بهترین دستگاه تصفیه را انتخاب کنیم؟

دستگاه تصفیه آب خانگی

برای انتخاب دستگاه مناسب باید به مولفه‌های مختلفی توجه کنیم. عوامل مهمی همچون میزان بودجه، مقدار آب مورد نیاز، فشار آب منطقه، سختی آب و… از جمله مهم‌ترین عوامل مهمی هستند که هنگام خرید باید به آن توجه نمایید. به همین دلیل بهتر است که پیش از خرید دستگاه با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

نکته بعد هنگام خرید دستگاه، انتخاب روش مناسب تصفیه است. در دستگاه های تصفیه آب از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. مانند روش قلیایی، اولترافیلتراسیون، ماورا بنفش و البته روش اسمز معکوس. در دستگاه های تصفیه خانگی بیش‌ترین روش تصفیه، اسمز معکوس می باشد.

این روش یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین روش‌های تصفیه است. به همین دلیل بهتر است متناسب با نیازتان دستگاهی را انتخاب کنید که از این روش برای تصفیه استفاده می‌کند. خدمات پس از فروش، اورجینال بودن دستگاه و قطعات جانبی، اطلاع از زمان تعویض فیلترها نیز از جمله نکاتی است که هنگام خرید باید به آن‌ها دقت نمایید.

سلامتی و نشاط، ارمغان تصفیه خانگی

همان‌طور که اشاره کردیم، دستگاه های تصفیه آب ویژگی‌های مختلفی دارند. این دستگاه‌ها از اجزای مختلفی تشکیل می‌شوند. این قطعات شامل خود بدنه دستگاه که می‌تواند از جنس پلاستیک و دیگر مواد باشد. همین‌طور فیلترهای مختلف که متناسب با هر دستگاه از تعداد و انواع مختلفی استفاده می‌شود.

همچنین قطعات جانبی همچون شیر برداشت، اتصالات، پمپ و… نیز از جمله قسمت‌های تعیین کننده در دستگاه هستند که نقش مهمی در کیفیت آب خروجی از دستگاه دارند. به همین دلیل آب خروجی از دستگاه دارای ارزش بالایی است. بخشی از آب تصفیه خانگی دارای مزیت‌های ذیل می باشد:

  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کمک به هضم غذا
  • افزایش انرژی و ایمنی بدن
  • مناسب برای زمان بارداری
  • شادابی و نشاط پوست و مو
  • مقرون به صرفه
  • کمک به بهبود روند کاهش وزن
  • وجود املاح معدنی مفید در آن

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید یک دستگاه اصلی و با کیفیت پیشنهاد ما تصفیه آب آبینه است. چرا که این مجموعه عرضه‌کننده بهترین و با کیفیت‌ترین برندها در این زمینه می‌باشد. این مجموعه با تجربه چندین ساله، انواع خدمات پس از فروش همچون نصب و تعویض فیلتر دستگاه را با کمک افراد متخصص ارائه می‌دهد.

همچنین تمامی قطعات جانبی دستگاه نیز به‌صورت اصلی و اورجینال عرضه می‌شوند. تمامی محصولات دارای استانداردهای لازم و همین طور گارانتی می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید در این می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید.

https://abineco.ir/

۰۲۱-۴۴۷۴۱۶۳۸

۰۲۱-۴۴۷۰۴۵۵۹

۰۹۱۲-۷۱۲۲۷۶۴

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…