۵ مدل میز ناهارخوری شیک برای منزل شما

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میز ناهارخوری هم می‌تواند در آشپزخانه قرار بگیرد و هم در اتاق غذاخوری، هنگام خرید میز ناهارخوری باید آن را هماهنگ با مبلمان و سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.
انتخاب میز ناهارخوری مناسب

یکی از وسایل مورد نیاز آشپزخانه های امروزی, میز ناهار خوری است. میزهای ناهار خوری امروزی در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکاتی برای انتخاب میز ناهارخوری مناسب می‌پردازیم.

مدل میز ناهارخوری چوبی

این مدل از میزهای ناهارخوری از چوب‌های مختلف ساخته شده و در نتیجه رنگ‌های متفاوتی هم دارند. بیشتر افراد تمایل دارند از این مدل استفاده کنند که متریال غالب در دکوراسیون آن‌ها چوب باشد. بنابراین دقت کنید که رنگ آن متناسب با دکوراسیون شما باشد.

انتخاب میز ناهارخوری مناسب

قیمت این میزها بر اساس چوب به‌کار رفته در آن و دوام، جنس چوب بستگی دارد. نکته دیگری که در رابطه از میزهای چوبی وجود دارد این است که برخی از آن‌ها فضای کمی را اشغال کرده و مدل‌های مختلف قدرت انتخاب بیشتری به افراد می‌دهند.

انواع میز ناهارخوری فلزی

میز و صندلی فلزی یکی دیگر از انواع میزهای ناهارخوری هستند که از لحاظ کاربردی عملکرد بالایی دارند این نوع میزها در درجه اول از دوام بالایی برخوردار هستند و گزینه مناسبی برای دکوراسیون‌های مدرن به‌شمار می‌روند. البته انواع ساده آن نیز وجود دارد. میزهای فلزی را علاوه بر آشپزخانه می‌توانید در فضایی مانند بالکن‌ها و حیاط نیز استفاده کنید.

انتخاب میز ناهارخوری مناسب

میزهای ناهارخوری استیل

یکی از گزینه‌های بسیار قابل توجه در انتخاب میز ناهارخوری مناسب در رابطه با میزهای ناهارخوری نوع استیل آن است. این میزها که بسیار زیبا هستند و در ساخت آن‌ها از ظرافت بالایی رعایت شده است. متریال به‌کار رفته در این مدل از میزهای ناهارخوری معمولا چوب، شیشه و استیل است.

میزهای ناهارخوری استیل

قیمت این مدل به علت به‌کار رفتن مواد گران قیمت بسیار بالا است. این ترند میزناهارخوری معمولا مناسب دکوراسیون‌های لوکس و کلاسیک است. این مدل میز را میزناهارخوری سلطنتی هم می‌نامند که طرفداران خاص خود را دارد.

میزهای ناهارخوری مینمالیسیتی

این نوع میزهای ناهارخوری که معمولا در دسته مبلمان راحتی قرار می‌گیرند متناسب مکان‌هایی با متراژ کم هستند. صندلی‌های این مدل میز به نحوی طراحی شده است که صندلی‌ها جای کمتری می‌گیرند. شما می‌توانید پس از استفاده با قرار دادن صندلی‌ها در جای خود به راحتی تردد کنید.

میز ناهارخوری جاساز شده در اپن آشپزخانه

یکی دیگر از انواع مدل‌های میز ناهارخوری فوق العاده و بسیار کاربردی میز ناهارخوری اپن آشپزخانه است. مهم‌ترین نکته در این مدل این است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

برخلاف تصور افراد این مدل از میز ناهارخوری برای پذیرایی از مهمانان هم قابل استفاده است. شکل این نوع میز ناهارخوری به شرایط سلیفه و شکل آشپزخانه ی شما بستگی دارد.

میز ناهارخوری مناسب

پیشنهاد مطالعه: مطلب قوانین طلایی برای چیدمان پذیرایی را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۲:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۵۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…