۷ نکته مهم برای انتخاب زیورآلات و اکسسوری

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زیورآلات و اکسسوری بخشی اساسی از ظاهر عاشقان مد است. گردنبند، دستبند، گوشواره یا انگشتر مناسب می‌تواند ادویه‌ای برای لباس شما باشد.
اکسسوری دخترانه

مهم است که تعادل کاملی بین اکسسوری‌های استایل خود ایجاد کنید. این تعادل بسته به لباس انتخابی شما به میزان قابل توجه‌ای متفاوت است. تضمینی وجود ندارد که استفاده از این اکسسوری دخترانه کاملا بی‌عیب و نقص یک لباس را تکمیل کنند و در استایل‌های متفاوت تأثیر یکسانی داشته باشند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

اکسسوری چیست

 اکسسوری چیست

اکسسوری به انگلیسی accessory است. واژه‌ای انگلیسی می‌باشد و معادل فارسی آن لوازم جانبی است. در دنیای مد و فشن به تمام لوازم جانبی به جز لباس‌های اصلی اطلاق می‌شود که انواع اکسسوری در کنار لباس‌های اصلی برای افزایش جلوه و زیبایی و یا ایجاد هارمونی رنگ‌ها به کار می‌رود.

اهمیت اکسسوری در استایل

ممکن است به نظر برسد که انتخاب اکسسوری دخترانه کار خیلی دشوار یا مهمی نباشد. اما انتخاب زیورآلاتی که می‌پوشیم برای ساخت ظاهر کلی ما بسیار مهم است. بدون داشتن تعداد کافی از آن‌ها، ممکن است استایل و پوشش ما پیش‌پا‌افتاده و کم‌رنگ جلوه ‌کند. از طرف دیگر، استفاده بیش از حد از آ‌ن‌ها یا انتخاب اشتباه زیورآلات، باعث می‌شود یک ظاهر زیبا به یک فاجعه تبدیل ‌شود.

از اکسسوری بزرگ و پرکار استفاده کنید

اکسسوری‌های بزرگ در حال حاضر جزو ترندهای محبوب در دنیای مد هستند، پس قطعات ساده و ظریف را فراموش کنید. گردنبندهای پرکار، دستبندها، انگشترها و گوشواره‌هایی با سایز بزرگ که چشم‌ها را به خود جلب می‌کند انتخاب مناسب ما برای امسال هستند. وقتی از اکسسوری‌های بزرگ و شلوغ استفاده می‌کنید، بقیه ظاهر خود را ساده نگه دارید و هرگز هم‌زمان بیش از دو قطعه را با هم استفاده نکنید.

وقتی شک دارید، کمتر بپوشید

اکسسوری زنانه

یک قانون خوب در رابطه با استفاده از اکسسوری دخترانه این است که، استفاده کمتر تاثیر بیشتری دارد. نه اینکه از پوشیدن آن‌ها صرف نظر کنید، اما انتخاب یک تا دو قطعه بزرگ برای استایل شما به طور کلی انتخاب بهتری است تا اینکه از تمام آن‌ها در یک استایل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هدف ما برجسته کردن ظاهر، بدون غلبه بر سایر آیتم‌های استایل شما است.

بدلیجات دست‌ساز و از جنس‌های دیگر را امتحان کنید

زیورآلات فقط در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و براق وجود ندارند. در واقع طیف گسترده‌ای از اکسسوری‌های دست‌ساز وجود دارد که هر خانمی باید در مجموعه خود داشته باشد. دفعه دیگر که به دنبال آن‌ها می‌گردید، سعی کنید تکه‌هایی را پیدا کنید که شامل رنگ‌های خنثی، خاکستری، سیاه و مات باشد.

مجموعه شخصی خود را داشته باشید

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه همیشه از زیورآلاتی که می‌پوشید احساس خوبی خواهید داشت شخصی‌سازی مجموعه خود است. قطعاتی را خریداری نکنید که فکر می‌کنید خسته کننده هستند. در واقع فقط به این دلیل که فکر می‌کنید با بیشتر کمد لباس شما مطابقت دارد آن را انتخاب نکنید. در عوض، مجموعه‌ای از قطعات را بسازید که مورد توجه شما قرار بگیرند. شما قادر خواهید بود تا لباس‌هایی را برای تکمیل آن‌ها پیدا کنید و هر وقت این لباس‌ها را می‌پوشید احساس اطمینان ‌کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب انتخاب اکسسوری برای قرارهای عاشقانه را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…