۵ ترکیب رنگ متفاوت و جذاب برای تابستان

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فصل تابستان از راه رسیده و کمد لباس‌های خانه‌ها در حال تغییر و تحول است. ورود رنگ‌های تابستانی به کمدهای لباس، مهم‌ترین بخش این تغییرات به شمار می‌رود.
رنگ های شاد و جذاب

تابستان سال ۲۰۲۱ در بسیاری از کشورها، اولین فصل خوش‌گذرانی پسا کرونا به حساب می‌آید و به همین علت، رنگ های شاد و جذاب جایگاه اصلی ترندهای رنگی این فصل را از آن خود کرده‌اند. هرچند که در ایران همچنان درگیر همه‌گیری ویروس کرونا هستیم، اما اگر به دنبال درخشش در تابستان هستید،‌ لباس‌های خود را از رنگ‌هایی که در ادامه‌ی مطلب معرفی می‌کنیم، انتخاب کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

زرد

زرد

یکی از رنگ‌هایی که در لباس‌های تابستانی امسال بیش از دیگر رنگ‌ها دیده می‌شود، رنگ زرد است. طراحان لباس امسال با امید به آینده نگاه کرده‌اند و با استفاده از رنگ زرد پررنگ در کالکشن‌هایشان، این امید را به مخاطبان خود هم هدیه داده‌اند. در کنار تناژهای طلایی و پررنگ زرد، رنگ زرد لیمویی هم از ترندهای تابستان ۲۰۲۱ است که می‌تواند در استایل‌های ساده‌تر به کار برود و استایلی تک رنگ خلق کند.

آبی آسمانی

آبی آسمانی

یکی از رنگ‌هایی که در بسیاری از کالکشن‌های برندهای مشهور دیده می‌شد، رنگ آبی آسمانی بود. این رنگ در تابستان امسال در کنار رنگ‌هایی همچون زرد و نارنجی به زیبایی ست خواهد شد و استایلی مدرن را رقم خواهد زد. پس به خرید لباس آبی در تابستان امسال شک نکنید.

نارنجی

نارنجی

یکی از رنگ های شاد و جذاب تابستانی، رنگ نارنجی است. چند فصلی است که در میان ترندهای رنگی قرار گرفته و در تابستان امسال هم این جایگاه را ترک نکرده است. با اینکه اکثر برندها از نارنجی جیغ در مجموعه‌هایشان استفاده کردند، نارنجی سوخته هم در برخی از کالکشن‌ها دیده شد تا این رنگ را در استایل مینیمالیست‌ها هم قرار دهد. اگر رنگ نارنجی را دوست دارید اما چندان جسارت پوشیدن لباسی به این رنگ را ندارید، به سراغ اکسسوری‌های نارنجی بروید.

سبز روشن

رنگ سبز پاستلی در کالکشن‌های برندهای مطرح دنیا دیده می‌شود. این رنگ در کنار دیگر تناژهای سبز، اکثرا در تابستان ترند می‌شود و امسال هم دوباره در میان رنگ‌های محبوب تابستانی قرار گرفته است. رنگ سبز روشن دیگری که در ترندهای رنگی امسال دیده می‌شود، سبز نئونی است.

صورتی جیغ

رنگ های شاد و جذاب

رنگ صورتی جیغ که یاد آور عروسک‌های باربی است، از ترندهای اصلی کالکشن‌های تابستان امسال به شمار می‌رود. برندها با استفاده از این رنگ در آیتم‌های خود، شادی و خوشی از دست رفته در دوران بحران کرونا را به کمد لباس‌های مشتریان خود بازگردانده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ترکیب رنگ‌هایی جذاب که از مد نمی‌افتند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…