روش‌هایی ساده برای داشتن مو‌های حالت‌دار

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
موضوع مهم این است که نباید به دنبال از بین بردن فر و زیبایی موهای خود باشید.
مو های فر

باید با استفاده از محصولات تقویت کننده و روش‌های مناسب خشک کردن و شانه‌ زدن مخصوص مو های فر آن‌ها را به اوج زیبایی و جذابیت طبیعی خود برسانید. حتی اگر موهای صافی دارید می‌توانید آن‌ها را به راحتی به موهای فر و زیبا تبدیل کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

موها را کم بشویید

شامپو موهای شما را خشک می‌کند. اگر موهای خود را به شکل صحیح و با میزان مناسب آب نشویید، سولفات باعث از بین رفتن چربی طبیعی مو و پوست می‌شود. بهتر است برای شست‌وشو و از بین بردن آلودگی موهای خود، آن‌ها را با آب سرد یا ولرم بشویید.

موها را طبیعی خشک کنید

بگذارید موهای شما به طور طبیعی خشک شوند. حوله‌ها الیاف ریزی دارند که رطوبت را به شکل کامل از مو‌های شما می‌گیرند. اگر در این زمان برای خشک کردن موها از سشوار استفاده کنید، در معرض حرارت قرار دادن موی فر، علاوه بر خشکی بیش از اندازه، باعث ایجاد موخوره نیز می‌شود.

از اسپری نمک دریایی استفاده کنید

اسپری نمک دریایی علاوه بر حجیم کردن موها، به تقویت پیچ و خم‌های مو های فر کمک می‌کند. نمک دریایی روی موهای شما سطح نرمی ایجاد می‌کند و از شکننده شدن مو جلوگیری می‌کند.

فر کننده‌ مو را امتحان کنید

خوش حالت شدن موی فر

اگر موهای متوسط یا بلندی دارید که صاف هستند یا حالت موج‌ دارند، بهترین راه فر کردن آن‌ها، استفاده از فرکننده‌ مو است. همچنین اگر موهای شما فر است اما فرهای منظم و یک‌دستی ندارد می‌توانید از این وسیله برای مرتب کردن فرها و ایجاد ظاهری بهتر استفاده کنید. فراموش نکنید که برای استفاده از این دستگاه باید موهایتان کاملا تمیز و خشک باشد.

مدل موی مناسب انتخاب کنید

علت باز شدن فر مو

استفاده از یک مدل موی کوتاه یا متوسط، بیشترین میزان نمایش فر موها را به شما می‌دهد. اگر موهای بلندی دارید هم می‌توانید برای ایجاد جلوه‌ی بیشتر، از بیگودی‌های گرم استفاده کنید. اگر موهای صافی دارید و می‌خواهید آن‌ها را فر کنید، بهتر است روی موهای بلند امتحان کنید.

از روغن استفاده کنید

ژل خیس برای مو‌های فر

روغن آرگان یک محصول طبیعی با آب‌رسانی فوق‌العاده است که علاوه بر شاداب نگه داشتن موها، ‌از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید قبل از استفاده از سشوار، موهای خود را به روغن آرگان آغشته کرده، از آن‌ها در برابر حرارت محافظت کنید. موخوره دشمن اصلی موهای فر است. با استفاده از روغن‌های مناسب اجازه‌ ایجاد موخوره روی موهای خود را ندهید.

آیا می‌توانم موی صاف را به موی فر تبدیل کنم؟

می‌توانید با انتخاب یک مدل موی مناسب و کمک گرفتن از ابزار و وسایل حالت دهنده‌ موی سر، موهای‌ خود را فر کنید. اما اگر می‌خواهید فر موهای‌تان ماندگار باشد باید از فر دائمی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۵ مدل آرایش مو، بدون نیاز به سشوار و اتوی‌مو را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۱۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…