۵ نوشیدنی جادویی چربی‌سوز!

۱۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید اندامی زیبا داشته باشید، برای مدتی هر روز نوشیدنی‌های دیتاکس را در وعده‌ صبحانه میل کنید تا شاهد فواید جادویی آن‌ها بر سلامتی خود باشید.
اسموتی‌ های چربی سوز

نوشیدن اسموتی دیتاکس می‌تواند در پاکسازی بدن، از بین بردن جوش، درمان خشکی پوست، جلوگیری از ریزش مو و همچنین برطرف کردن مشکلاتی مثل اضافه وزن و عدم تعادل هورمون‌ها مفید باشد. اسموتی دیتاکس از میوه‌ها، سبزیجات، دانه‌ها، مغزها، گیاهان و ادویه‌هایی تشکیل می‌شود که همگی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر غذایی هستند. ما در این مطلب از مجله دلتا طرز تهیه‌ خوشمزه‌ترین اسموتی‌ های چربی سوز را در اختیار شما قرار می‌دهیم‌. اگر قصد پاکسازی بدن و کاهش وزن را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این اسموتی‌ها را امتحان کنید.

اسموتی دیتاکس خنک‌کننده‌ اسفناج و خیار

این نوشیدنی در تابستان یک گزینه‌ عالی است، چون بدن را حسابی خنک کرده و به پاکسازی بدن و همچنین کاهش وزن کمک می‌کند‌. اسفناج و خیار را درشت خرد کنید و آن‌‌ها را درون مخلوط‌کن بریزید. برگ‌های نعناع را به همراه مقداری نمک به مواد اضافه کنید و مواد را چند پالس بزنید و در نهایت به آن لیمو اضافه کنید.

اسموتی برای لاغری

اسموتی دیتاکس وگان

هویج سرشار از ویتامین‌های A ،K ،C، بیوتین، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی است و سلامت قلبی و عروقی و چشم‌ها را بهبود می‌بخشد. همچنین گوجه‌فرنگی سرشار از لیکوپین است که استخوان‌ها را تقویت می‌کند. گشنیز حاوی مقدار زیادی ویتامین A و ویتامین K است. این سبزی مقدار زیادی کلسیم و پتاسیم دارد.

هویج، گوجه‌فرنگی، کرفس و برگ‌های گشنیز را خرد کنید و آن‌ها را درون مخلوط‌کن بریزید و چند پالس بزنید. پودر زیره را به اسموتی اضافه کنید و یک پالس دیگر بزنید. اسموتی را درون لیوان بریزید و آب لیموترش، نمک و فلفل را اضافه کنید.

اسموتی دیتاکس آب نارگیل و توت‌‌فرنگی

این اسموتی برای پاکسازی بدن معجزه می‌کند. آب نارگیل منبع عالی الکترولیت، ویتامین‌ها، پروتئین و فیبر است و به تنظیم سطح قند خون و کاهش وزن کمک می‌کند. نارگیل، توت‌فرنگی، بلوبری و برگ‌های نعناع را در مخلوط‌کن بریزید و با یکدیگر مخلوط کنید. آب نارگیل را به اسموتی اضافه کنید و به‌مدت سه ثانیه هم بزنید.

نوشیدنی برای کاهش وزن

اسموتی دیتاکس انگور قرمز و بادام

یکی دیگر از اسموتی‌ های چربی سوز اسموتی انگور قرمز و بادام است. انگور خواص ضدمیکروبی، آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی دارد. بادام هم سرشار از چربی‌های سالم است و هضم غذا را بهبود می‌بخشد و باعث چربی سوزی می‌شود.

انگور قرمز، موز، شاه‌توت و بادام را درون مخلوط‌کن بریزید و چند پالس بزنید. بعد از ریختن اسموتی در لیوان مقداری نمک به آن اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید. نوش جان.

اسموتی با اسفناج

سیب سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ترکیبات فیتوشیمیایی و فیبر غذایی است. این میوه به کاهش وزن، محافظت در برابر بیماری قلبی و عروقی، پاکسازی بدن و جلوگیری از تقسیم سلولی کنترل نشده کمک می‌کند.

سیب و اسفناج را خرد کنید و درون مخلوط‌کن بریزید. آب لیموترش را اضافه کنید و مواد را چند پالس بزنید. اسموتی دیتاکس را درون لیوان بریزید و به آن نمک اضافه کنید. آن را خوب هم بزنید و نوش جان کنید.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب جالب بخوابید و وزن کم کنید!

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۱۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۵۴ ب٫ظ

  5. حمزه ای

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۳۴ ب٫ظ

    🙏🏻🌹

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۱۸ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…