با کتونی چی بپوشیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بدون شک در کمد ما، لباس‌­های مشخص و ثابتی هستند که از بین نمی‌روند بلکه از فصلی به فصل بعد منتقل می‌شوند. کمد کفش‌های شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.
کفش کتونی زنانه

کفش نه تنها به عنوان یک اکسسوری بلکه به عنوان نقطه عطف برخی استایل‌ها از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است. پس بی تردید برخی مدل‌ها هستند که گذشتن از آن‌ها برای ما کاری ناممکن است پس به طور مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنیم. یکی از این کفش‌­های مهم کفش کتونی زنانه است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

با کتونی چی بپوشیم؟

کتونی با شلوار جین اسکینی، ترکیب همیشگی و بدون انقضا است. وقتی کتونی می‌پوشیم اولین انتخاب شما یک جین تنگ و چسبان است. این ترکیب یک استایل ثابت است، نه خوب است و نه بد. درواقع خوبی و بدی این ترکیب کاملا بستگی به چگونه پوشیده شدن آن دارد.

در مواقعی که کتونی را با شلوار جین اسکینی می‌پوشید باید به چند نکته خیلی مهم دقت کنید :

۱- میزان تنگی شلوار

۲-قد شلوار

۳-مدل کتونی

میزان تنگی شلوار

 

حواس شما باید به شلوار و یا لگی که انتخاب می‌کنید باشد، شلوار و یا لگی که می‌پوشید باید کاملا مناسب اندام، مخصوصا فرم پاهای شما باشد. معمولا کتونی‌های ظریف برای شلوارهای خیلی جذب مناسب‌­تر هستند.

قد شلوار

مهم‌ترین نکته در ست‌کردن شلوارجین با کتونی توجه کردن به قد شلوار است. شلوارهای کوتاهی که یک فضای خالی میان کفش و مچ‌پا ایجاد می‌کنند، مناسب‌ترین قد شلوار برای این استایل هستند. زمانی که شلوار اسکینی بلند را با کتونی می‌پوشید و فضای تنفس در استایل پایین تنه خود ایجاد نمی‌کنید ناخودآگاه کمی چاق‌تر و کوتاه‌تر دیده می‌شوید.

مدل کتونی

معمولا استفاده از کتونی‌های ظریف برای ست کردن با شلوار جین اسکینی و یا لگ مناسب‌تر است، زیرا پایین تنه شما را ظریف‌تر، بلندتر و لاغر­تر نشان می‌دهند.

کتونی با دامن و پیراهن

کتونی با دامن و پیراهن

پوشیدن دامن و پیراهن با انواع کتونی یک ترکیب کژوال و دخترانه است. این استایل برای هر جایی مناسب است. دامن و پیراهن، بسته به نوع استایل شما، می‌توانند گزینه مناسبی برای یک استایل کژوال باشند. اما برای اینکه استایل بی‌نقصی داشته باشید بهتر است قد پیراهن و دامن تا روی ساق‌پای شما باشد.

کتونی با شلوار کلاسیک، یک ترکیب مدرن

کتونی با شلوار کلاسیک

این ست شیک و راحت یک استایل کژوال را به وجود می‌­آورد و ترکیب مناسبی برای دانشگاه و محل کار است. برای اینکه با این ترکیب بهترین استایل را داشته باشید بهتر است از شلوار راسته کوتاه و کتونی ظریف، مثل کفش­‌های تنیس استفاده کنید.

کفش کتونی زنانه با شلوارک

این لباس یک آیتم جوان پسند و کژوال است که ترکیب‌های خوبی در یک استایل به وجود می‌آورد. می‌توان گفت کتونی بهترین انتخاب برای داشتن یک استایل بی‌نظیر با شلوارک است.

کتونی با شلوار گشاد، استایل خیابانی پرطرفدار

یکی از کفش‌های مناسب برای ست کردن با شلوار گشاد، کتونی است که این ترکیب جزو استایل­‌های مدرن و خیابانی به حساب می‌­آید. نکته‌ای که در پوشیدن این دو آیتم باهم بسیار مهم است، توجه به قد شلوار است. برای پوشیدن این سبک شلوارها با کفش‌­های ورزشی بهتر است پاچه شلوار شما یا بالای مچ و یا کاملا روی کفش قرار بگیرد.

کتونی با شلوار گشاد

کتونی­ ساق دار

برای پوشیدن این کفش باید در نظر بگیرید قد شلوار یا دامن شما چقدر است. توجه داشته باشید لباسی که انتخاب می‌کنید باید بالاتر از ساق این کتونی قرار بگیرد.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۴۹ ب٫ظ

    سلام برای خانمهایی که دوست دارند کفشهایی با پاشنه بلند و اندام لاغر و قد بلند بالای ۷۰دارند هم لطفا مطالبی پیشنهاد بدین تشکر

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

  3. پونه

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۵۲ ب٫ظ

    برای.خانمهای.۷۰.ببالا…نوع.شلوار.مناسبب.وشیک.راهمراه.با.عکس.بنویسید

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

      چشم حتما در روز‌های آتی برای شما عزیزان هم مطلب می‌گذاریم

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…