انواع مدل سارافون جدید تابستانی

۵
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانم‌ها در کشورمان پوشش خاص و متفاوتی نسبت به دیگر نقاط جهان دارند و همین باعث می‌شود که ایده گرفتن برای یک استایل شیک و راحت در فصل تابستان کمی دشوارتر باشد.
مدل سارافون جدید تابستانی

یکی از انواع لباس هم که هر سال این موقع طرفداران زیادی پیدا می‌کند، سارافون‌ها هستند. به همین بهانه، این مطلب را به معرفی انواع مدل سارافون جدید تابستانی اختصاص داده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا در این فصل گرم و طاقت‌فرسا نه‌تنها زیباتر از همیشه به نظر برسید بلکه خودتان را از گرما هم حفظ کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انواع مدل سارافون زنانه

مدل سارافون زنانه

سارافون‌ها در ترکیب با فرهنگ ایرانی، چندین و چند شکل و نوع مختلف پیدا کرده‌اند، از سارافون‌‌های اسپرت گرفته تا انواع سارافون خانگی و سارافون مجلسی. سارافون‌ها برای خانم‌هایی که به حجاب علاقه‌مند هستند اما در عین حال دوست دارند استایلی امروزی داشته باشند، بسیار مناسب هستند.

سارافون خانگی

سارافون خانگی

انواع سارافون خانگی هم شیک و هم راحت هستند. به همین دلیل برای استایل تابستانه ۱۴۰۰ یکی از گزینه‌های قطعی برای هر خانم خوش‌سلیقه‌ای محسوب می‌شوند.

مدل سارافون جدید تابستانی، برای روزهای گرم سال

4 4 33 انواع مدل سارافون جدید تابستانی

سارافون تابستانی اغلب جنسی نخی و سبک دارد که شما را در روزهای گرم، خنک نگه می‌دارد. انواع سارافون طرح‌دار در فصل تابستان جزو انتخاب‌های محبوب به حساب می‌آیند که یکی از دلایل اصلی‌ آن هم رنگ‌های شاد و متنوع آن است. سارافون‌های گل‌دار از انواع پرطرفدار سارافون طرح‌دار در تابستان به حساب می‌آیند که در پاییز، جای خود را به سارافون‌های چهارخانه می‌دهند.

سارافون مجلسی

مدل سارافون دخترانه

سارافون‌‌های مجلسی و شیک هم در این بین کم نیستند که می‌توان آن‌ها را با شلوار یا دامن مناسب آن ست کرد و به‌طور کلی سارافون‌های مجلسی عموما به شکل ست ارائه می‌شوند. ضمن این‌که جنس این نوع از سارافون‌ها معمولا مناسب ایونت‌های رسمی است که شامل گیپور، حریر یا حتی کرپ می‌باشد.

سارافون سنتی

مدل سارافون زنانه

سارافون‌های سنتی، یکی از بهترین انواع لباس سنتی برای دخترانی به‌حساب می‌آید که دوست دارند ضمن اسپرت بودن، به ریشه‌های خود نیز توجه داشته باشند. در سارافون سنتی، طرح‌ها و رنگ‌های سنتی ایرانی مشهود است و مورد توجه قرار می‌گیرد. از طرف دیگر، سارافون‌های سنتی انواع مختلفی هم دارند.

مدل سارافون مانتویی، مدل محبوب بین همه خانم‌ها

سارافون مانتویی را می‌توان در منزل، میهمانی‌ها، محیط کار، فضاهای غیررسمی و خیابان به تن کرد. ممکن است دختر جوانی تصمیم بگیرد یک مدل سارافون مانتویی دخترانه و اسپرت را به‌عنوان مدل محبوبش انتخاب کند، درحالی‌که خانمی برای استایل رسمی خود مدل سارافون مانتویی رسمی را برگزیند.

رنگ‌های شاد و روشن در انواع مدل سارافون جدید تابستانی

هرچقدر هم که جنس، برش و طرح مهم باشد، رنگ‌های شاد در ظاهر لباس‌های زنانه تابستانی تاثیر دیگری دارد. استفاده از رنگ‌های سفید و روشن به همراه طرح‌های گل‌دار و شاد می‌تواند روحیه شما را کاملا دگرگون کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند مدل سارافون‌‌ خنک و کاربردی را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۴۷ ق٫ظ

  3. مهرسا دارایی فر

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۵۰ ب٫ظ

    واقاشیکه😘

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۵۹ ب٫ظ

      ممنون از شما کاربر عزیز

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…