چگونه آرایشی بی‌نقص داشته باشیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آرایش کردن حرفه‌ای و بی‌عیب و نقص ، به زمان زیادی احتیاج دارد اما برخی از خانم‌ها فرصت کافی برای آرایش ندارند و ترجیح می‌دهند در کمترین زمان خود را آرایش کنند و در جامعه حضور یابند.
آرایش دخترانه

یادتان باشد که پوست صورت مهم‌ترین آیتم در زیبایی صورت خانم‌ها است. پس باید مناسب‌ترین لوازم آرایشی و مراقبتی پوست را استفاده کنید، تا همیشه پوستی شاداب داشته باشید. جدا از این موضوع، اگر از آرایش دخترانه و نکات آن درست استفاده کنید، علاوه بر زیبایی و افزایش جذابیت، دوام آرایش شما نیز طولانی‌تر خواهد شد. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

پاک کردن پوست صورت

آرایش صورت دخترانه

پس از شستشوی صورت، از تونر و مرطوب‌کننده مناسب پوست استفاده کنید تا پوست شما به خوبی مرطوب شود و در انتها پس از پانزده دقیقه به صورت خود کرم ضد آفتاب بزنید. یادتان باشد که استفاده از مرطوب کننده به شما کمک می‌کند که پوست صاف‌تری داشته باشید و کرم آرایشی بهتر روی پوستتان بنشیند.

استفاده از پرایمر با کیفیت

برای کاهش منافذ باز صورت، پوشش بیشتر کرم پودر یا پنکیک و همچنین به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از لوازم آرایشی، از یک پرایمر با کیفیت استفاده کنید.

انتخاب مناسب کرم پودر

آرایش ساده دخترانه

به منظور زدن کرم پودر یا پنکیک، از نزدیک‌ترین رنگ به رنگ پوست صورت و گردن خود استفاده کنید. رنگ کرم آرایشی نباید با رنگ پوست شما چندان تفاوتی داشته باشد و تنها باید از آن به منظور مخفی کردن لک‌ها و یک‌دست کردن پوست استفاده کنید. برای محو و پخش کردن کرم آرایشی، استفاده از بیوتی بلندر یا برس آرایشی مخصوص بهترین گزینه است.

استفاده از کانسیلر‌های رنگی

برای محو کردن لک، قرمزی‌ها و از بین بردن تیرگی دور چشم، استفاده از کانسیلر یک یا دو درجه روشن‌تر از پوست صورت بهترین گزینه است. یادتان باشد که برای مخفی کردن جای جوش و لک باید از کانسیلر سبز و برای مخفی کردن تیرگی دور چشم باید از کانسیلر هلویی استفاده کنید.

کشیدن خط چشم مناسب صورت

برای آرایش چشم‌ها ابتدا از مداد چشم استفاده کرده و خطی نازک را به موازات پلک و مژه‌ها بکشید. سپس جهت ایجاد جذابیت بیشتر چشم‌ها نیز از ریمل استفاده کنید. در کشیدن خط چشم افراط نکنید. ریمل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. می‌توانید از انواع ریمل حجم‌دهنده یا بلند‌کننده مژه‌ها استفاده کنید.

از مداد ابروی هم‌رنگ ابروهای خود استفاده کنید

برای تصحیح ابروها از نزدیک‌ترین رنگ مداد ابرو به رنگ اصلی ابروها استفاده کنید و خط‌های نازکی بکشید. در انتها با برس مناسب ابرو آن‌ها را محو کنید که طبیعی‌تر به نظر برسد. می‌توانید از سایه ابرو هم استفاده کنید که به جای خط انداختن، داخل ابروها را پر می‌کند. در این حالت برای داشتن آرایش دخترانه زیبا، در انتها از ریمل ابرویی که هم رنگ تار ابروهای شما است استفاده کنید.

رژگونه

آرایش لایت دخترانه

رژ گونه به صورت شادابی و نشاط می‌بخشد. یادتان باشد که در استفاده از رژ گونه زیاده روی نکنید. بهترین رنگ رژ گونه برای پوست شما، همان رنگی است که وقتی خجالت می‌کشید یا هیجان زده می‌شوید، گونه‌های شما به خود می‌گیرند. رنگ صورتی دخترانه ، یکی از جذاب‌ترین‌ها است.

لب‌ها

در نهایت برای آرایش لب‌ها، ابتدا آن‌ها را مرطوب کرده و بعد رژ لبی را انتخاب کنید که تن آن با پوست شما هماهنگی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب جادوی آرایش در خانم‌ها را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. هیلدا

    ۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۳۰ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۶:۰۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۰ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…