فانوس دریایی وهم‌آلود، در تسخیر روح دختران جوان!

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه چیزی در مورد فانوس‌های دریایی وجود دارد که این سازه‌های باشکوه را دلهره‌آور می‌کند و گاهی در حالت انزوا قرار می‌دهد؟
فانوس دریایی سنت آگوستین

یکی از مهم‌ترین و ترسناک‌ترین مقاصد گردشگری در فلوریدای امریکا فانوس دریایی سنت آگوستین است. این فانوس به‌جای این‌که راهنمای دریانوردان در شب‌های طوفانی و تاریک باشد، به منزل برای ارواح سرگردان تبدیل شده است. مجله گردشگری دلتا در این مقاله به سراغ این فانوس دریایی ترسناک رفته است.

فانوس دریایی سنت آگوستین

در شهر سنت آگوستین در ایالت فلوریدای آمریکا و در ساحل معروف و زیبای آتلانتیک فانوسی وجود دارد که سال‌هاست به یک موزه تبدیل شده است. این موزه یک مکان معروف برای گردشگران ماجراجو است که از تمام دنیا برای یافتن ارواح سرگردان به اینجا سفر می‌کنند.

فانوس دریایی

فانوس دریایی سنت آگوستین با ارتفاع حدود ۱۶۵ فوت (حدود ۵۰ متر) برجی قدیمی است که در سال ۱۸۷۴ ساخته شده است. این فانوس دارای معماری زیبا و طراحی با جزئیات بسیار دقیق است. امروزه بازدیدکنندگان می‌توانند از برج بالا بروند و از دیدن یک منظره پانورامیک و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای دریای آتلانتیک لذت ببرند.

فانوس دریایی سنت آگوستین به‌عنوان یکی از نمادهای شهر و نشانه مهمی از تاریخ و هویت این شهر شناخته می‌شود. این فانوس دریایی برای محافظت از کشتی‌ها در دل طوفان‌های مهیب دریایی و جلوگیری از وقوع سوانح کشتی‌رانی به‌عنوان نشانه قدرت و ثبات شهر سنت آگوستین استفاده می‌شود.

راهروی مارپیچ

این فانوس که امروزه به یک موزه تبدیل شده است نمایشگاهی مملو از اشیا تاریخی، عکس‌ها و اطلاعات مربوط به تاریخ دریانوردی و کشتی‌‎سازی امریکا و به‌خصوص شهر آگوستین است. تاریخ دریانوردی امریکا ثابت می‌کند که فانوس دریایی سنت آگوستین نقش مهمی در نجات کشتی‌های گیرکرده در دل تاریکی اقیانوس داشته است.

برای صعود از این فانوس باید ۲۱۹ پله را بالا بروید. در پایین فانوس بقایای کشتی شکسته‌ای را که به سال ۱۸۷۲ تعلق دارد می‌توانید مشاهده کنید.

موزه فانوس

چرا مردم اعتقاد دارند که این فانوس در تسخیر روح مردگان است؟

چندین حادثه غم‌انگیز در این فانوس رخ‌داده که باعث شده مردم باور کنند این فانوس در تسخیر روح مردگان است.

یکی از نخستین اتفاقات، مرگ نگهبان فانوس دریایی بوده است. اتفاق ترسناک دیگر به مرگ سه دختربچه اشاره دارد که حین بازی از فانوس سقوط کردند و به داخل اقیانوس افتادند. طبق باور برخی ارواح این مردگان همچنان در همین حوالی پرسه می‌زنند.

مردم داستان‌هایی درباره صداهای وهم‌آلود و عبور و حرکت بعضی چیزهای شبح‌وار در فانوس دریایی سنت آگوستین تعریف می‌کنند و باوجوداینکه این فانوس همچنان در حال هدایت کشتی‌هاست اما معتقدند اینجا یک مکان شوم و ماورا طبیعی است که در تسخیر روح مردگان به‌خصوص دختربچه‌ها قرار دارد.

ارواح سرگردان

پیشنهاد مطالعه: این دریاچه یخی سحرآمیز و باشکوه است را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ در ۲:۳۴ ق٫ظ

    چقدر حیف که فانوس دریایی به این قدمت وزیبایی اینقدر مخوف باشه😥

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۰۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۳۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…