۵ رنگ محبوب و خاص برای اتاق نشیمن شما

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای است. اگر می‌خواهید یک اتاق نشیمن رنگی و زیبا بچینید، این مطلب را تا انتها بخوانید.
رنگ مناسب برای اتاق نشیمن

استفاده از رنگ مناسب برای اتاق نشیمن کاملا به سلیقه شما، هارمونی فضا، نوع دکوراسیون خانه و رنگ وسایل آن بستگی دارد. برای اینکه بتوانید رنگ اتاق نشیمن خود را با دکوراسیون داخلی منزل خود هماهنگ کنید. با مجله دلتا همراه باشید.

رنگ سبز

رنگ سبز از رنگ‌های تکرارشونده و دارای هارمونی متفاوت است. این رنگ انعکاسی از رنگ‌هایی است که در طبیعت بسیار دیده می‌شوند. اگر نشیمن منزل شما از فضای کافی برخوردار نیست، این فضای نشیمن احتیاج به دیوارهایی در طیف رنگی سبز دارد.

رنگ مناسب برای اتاق نشیمن

رنگ سبز می‌تواند یک تازگی و لطافت خاصی را به فضای شما بدهد. همچنین یکی از رنگ‌های خنثی است که می‌تواند فضا را از یکنواختی دربیاورد. رنگ اتاق نشیمن کوچک می‌تواند سبز انتخاب شود.

رنگ خاکستری

انتخاب رنگ خاکستری برای دیوارها باعث می‌شود فضای منزل شما بزرگ‌تر دیده شود. رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن خیلی پرکاربرد است. این رنگ به فضای منزل شما یک چشم‌انداز شیک و درعین‌حال آرام می‌دهد.

رنگ مناسب برای اتاق نشیمن

اگر شما علاقه‌مند به تابلوها و نقاشی‌های مدرن هستید، رنگ خاکستری می‌تواند کمک کند فضای شما هنری‌تر به‌نظر برسد.

رنگ آبی یک انتخاب همیشگی

طیف رنگ آبی همیشه جزو رنگ‌هایی بوده که در فضای خانه‌های قدیمی خیلی به چشم می‌خورد. رنگ آبی دیوارهای نشیمن باعث می‌شود این فضا آرام و رسمی به‌نظر برسد.

رنگ آبی یک انتخاب همیشگی

انواع مختلفی از طیف رنگ آبی برای دیوارها وجود دارد که همه را می‌توان با رنگ طبیعی چوب و کرم ست کرد. اگر کف اتاق شما پارکت است، انتخاب رنگ آبی دیوارها باعث می‌شود فضای شما تمیز و بانظم دیده شود.

رنگ بژ یک انتخاب همیشگی برای دیوارها

در دکوراسیون‌های داخلی رنگ بژ یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها برای دیوار است. یکی از رنگ‌‌های مناسب برای اتاق نشیمن رنگ بژ است که یک رنگ نزدیک به رنگ پایه بوده و جزو رنگ‌های قابل‌اعتماد برای دیوارها است.

اگر نشیمن شما کوچک و باریک است برای چیدمان بهتر آن به مطلب ایده‌های جذاب چیدمان نشیمن باریک سر بزنید.

رنگ بژ برای دیوارها

برای کسانی که علاقه‌مند به دکوراسیون مینیمال هستند رنگ بژ جزو رنگ‌های انتخابی است. در واقع برای داشتن یک دکوراسیون خیره‌کننده می‌توان از سایه‌هایی از رنگ سفید تا بژ استفاده کرد.

دیوارهای اتاق نشیمن به رنگ مشکی

رنگ مشکی شاید جزو رنگ‌های انتخابی همیشگی برای دیوارها نباشد. اما جزو یکی از بهترین انتخاب‌ها است. دیوارهایی به رنگ مشکی باعث می‌شوند فضای نشیمن شما غیرمنتظره و رمانتیک به‌نظر برسد.

دیوارهای اتاق نشیمن به رنگ مشکی

درواقع جزئیات معماری منزل می‌تواند در دیوارهایی به رنگ مشکی بیشتر دیده شود. همچنین اگر فضای اتاق نشیمن شما نورگیر است، رنگ مشکی برای دیوار باعث می‌شود که این نور بیشتر و طبیعی‌تر دیده شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب کدام فرش ایرانی مناسب دکوراسیون منزل شماست؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. هادی زاهدی هادی زاهدی

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۵۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…