هیجان‌انگیزترین هتل‌های زیردریایی جهان

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل‌هایی در دنیا وجود دارند که پنجره‌ اتاق‌هایشان رو به دنیایی کاملاً متفاوت و جدید، یعنی دنیای زیر‌ آب است. هتل‌های زیر آب این فرصت را به گردشگران می‌دهند تا از کنار پنجره‌ اتاق‌شان و در محیطی کاملاً لوکس به تماشای شنای ماهی‌ها بنشینند و از روی تخت‌خواب‌ خود شاهد آب‌های فیروزه‌ای و زیبای دریا باشند.
هتل‌ های زیردریایی

زندگی در زیر دریا برای هر انسانی می‌تواند تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز باشد. امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که در دنیای تکنولوژی انجام شده توانسته‌اند هتل‌ های زیر دریایی بسازند تا بشر بتواند اوقات خوشی را در زیر دریاهای پر رمز و راز جهان سپری کند. در ادامه این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به معرفی چند مورد از هتل‌ های زیر دریایی جهان بپردازیم.

چند مورد از هتل‌ های زیر دریایی در دنیا

گردشگران با اقامت در هتل‌ های زیر دریا، امکان آشنایی با حیات دریایی و تماشای آن و سپری‌کردن لحظاتی رمانتیک را خواهند داشت.

هتل‌ های زیر دریایی

هتل زیردریایی پوزیدون در فیجی

از مشهورترین هتل های زیر دریا در دنیا هتل «پوزیدون ریزورت» است که در جزیره فیجی قرار دارد. این هتل در بین هتل‌ های زیر دریایی که در جهان وجود دارد به پادشاه هتل‌ های زیر دریایی نیز معروف است.

هتل پنج ستاره زیر دریایی در جزیره‌ای دور افتاده در فیجی ساخته شده و در میان یک تالاب ۵۰۰۰ هکتاری احاطه شده است. پوزیدون ریزورت دارای ۲۵ سوئیت، ۱ رستوران و یک کلیسای عروسی است.

هتل‌ های زیر دریایی

هتل اینترکانتی چین

هتل اینترکانتینتال شانگهای واندرلند در چین با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار در میان حفره‌ای عمیق که پیش‌تر یک معدن سنگ بود، ساخته شده است. اتاق‌های طبقات بالایی هتل، بالکن‌هایی مشرف به چشم‌انداز معدن و آبشار دارد.

علاوه بر این، دو طبقه‌ این هتل در زیر آب ساخته شده است که شامل سوئیت‌هایی با مناظر زیرآب، یک رستوران و استخر شنا در زیر آب می‌شود.

هتل‌ زیر دریایی

هتل زیردریایی واتر دیسکوز در دبی

هتل زیردریایی واتر دیسکوز یک هتل بسیار زیباست که در شهر دبی قرار دارد و ساختار بسیار منحصر‌به‌فردی دارد. به طوری‌که نیمی از آن بالای سطح دریا و نیمی دیگر آن زیر دریا قرار دارد. بخش زیر دریا، شامل ۲۱ اتاق، یک لابی بسیار لوکس و استخر آموزشی برای غواصی است.

هتل واتر دیسکوز در دبی

هتل موراکا مالدیو

هتل موراکا (به زبان محلی به‌معنای مرجان) در نوامبر سال ۲۰۱۸ در مالدیو افتتاح شد که یک سوئیت لوکس در عمق ۵ متری زیر آب است. این ویلای دو طبقه، یک فضای نشیمن در بالای آب دارد و اتاق خواب اصلی آن از دیوارهای آکریلیک تشکیل شده که امکان تماشای مناظری پانوراما از اقیانوس را فراهم می‌کند. علاوه بر این، یک استخر بزرگ، اتاق پیش‌خدمت و فضای خواب کافی برای ۹ نفر نیز در این ویلا مهیا شده است.

هتل موراکا مالدیو

تفرجگاه ورلد سنتوزا، سنگاپور

تفرجگاه ورلد سنتوزا در سنگاپور، ۱۱ سوئیت دو طبقه با دسترسی مستقیم به آکواریوم بسیار بزرگ این تفرجگاه دارد. مهمانان می‌توانند مناظر خارق‌العاده‌ای از دنیای رو و زیر آب را از طریق ایوان فضای باز طبقه‌ بالا و چشم‌اندازی دیدنی از ۴۰ هزار ماهی آکواریوم در طبقه‌ پایین تماشا کنند.

تفرجگاه ورلد سنتوزا

هتل آتلانتیس دبی

در هتل آتلانتیس دبی در جزیره‌ نخل جمیرا قرار دارد. پنجره‌های تمام قد سوئیت‌ها که از کف اتاق تا سقف آن کشیده شده‌اند، دیدی ۳۶۰ درجه به مهمانان می‌دهد. این تالاب مصنوعی با ۶۵ هزار نوع گونه‌ دریایی پر شده است.

هتل آتلانتیس دبی

اگر یکی از دو سوئیت نپتون و پوزئیدون را انتخاب کنید، علاوه بر ۳۰ دقیقه آموزش شخصی، حمل‌ونقل رایگان به فرودگاه و امکان سفارش غذا در اتاق هتل به‌صورت ۲۴ ساعته نیز برای شما مهیا است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب غول‌پیکرترین لاک‌پشت‌های جهان در این جزیره شگفت‌انگیز را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…