ارواح حبس‌شده در میان دیوارهای زندان مخوف!

۸
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
گردشگری وحشت، به معرفی بهترین‌های دنیای ترس و هیجان پرداخته و بدون پیش‌داوری، تنها به بیان مستندات موجود در رابطه با این مکان‌ها می‌پردازد. این بار به سراغ زندانی قدیمی خواهیم رفت، جایی که سیستم حاکم بر آن با رویکردی عجیب و متفاوت، زندانیان را به مرز جنون رساند.
زندان ایسترن استیت

سفری متفاوت داریم؛ سفری به اعماق زندان ایسترن استیت که ماجراجویان، مشتاقانه در جست‌جوی چنین تجربه‌ای هستند. با هم به حال‌وهوای این مکان ترسناک می‌رویم. همراه مجله دلتا باشید.

زندان ایسترن استیت آمریکا

زندان ایسترن استیت

بسیاری از مردم باور دارند که ندامت‌گاه ایسترن استیت مکانی جن‌زده و تسخیرشده است. در اوایل دهه‌ ۱۹۴۰، مأموران و زندانیان این زندان، بارها از اتفاقات عجیب و مرموزی سخن گفتند که به چشم خود شاهد آن‌ها بودند.

در پی تعطیلی این زندان، اوضاع حتی بدتر شد، چرا که اکنون عرصه برای تاخت‌وتاز این موجودات ماورایی، مهیاتر از قبل هم شده بود. به موازات توجه و علاقه‌ رو به رشد مردم به بررسی مسائل ماورایی و عجیب، این زندان نیز شاهد رفت‌وآمدهای بیشتری بود.

ایسترن استیت

تاریخچه زندان ایسترن استیت

این بنا که در ایالت فیلادلفیا آمریکا واقع شده است، در سال ۱۸۲۹ ساخته شده است. ظاهر این زندان شما را به یاد قلعه‌های قدیمی می‌اندازد، محوطه‌ای محصور با دیوارهایی مستحکم و البته برج و بارویی برای مراقبت و نگهبانی.

تاریخچه زندان ایسترن استیت

سیاست حاکم بر این زندان مخوف از زندگی انفرادی تبعیت می‌کرد. بنیان‌گذاران این زندان باور داشتند که چنین رویه‌ای به زندانی کمک می‌کند تا دوباره به خلق و خوی انسانی خود بازگشته و عادات زشت و ناپسند خود را اصلاح کند.

مجرمی که روانه‌ این زندان می‌شد، باید به‌تنهایی غذا می‌خورد، به‌تنهایی در حیاط سلول انفرادی خود ورزش می‌کرد و در مجموع خود را با تنها زندگی کردن وفق می‌داد. به دلیل این رویکرد، شمار زندانیان مبتلا به اختلالات روانی و جنون زیاد شد.

زندان تسخیر شده

تسخیرشده‌ترین زندان آمریکا

در سال ۱۹۷۱، زندان دیگر متروکه شد و اینجا بود که شایعاتی در مورد حوادث عجیب در آن به گوش می‌رسید. زندانی‌هایی وجود دارند که با قطعیت ادعا می‌کنند با روح‌ها ملاقات داشته‌اند.

بارها برنامه‌سازان تلویزیونی به این زندان مراجعه کرده و از آن فیلمبرداری کرده‌اند. مستندهای متعددی در مورد این زندان ساخته شده است که بیننده را تحت تأثیر قرار می‌دهند و سعی‌شان بر این است که به او القا کنند حتما ارواحی در این زندان اقامت دارند. برنامه تلویزیونی «شکارچیان روح» یکی از قسمت‌های خود را به این زندان مخوف اختصاص داد.

زندان انفرادی

از این زندان به عنوان یکی از تسخیر شده‌ترین مکان‌ها در ایالات متحده یاد می‌شود. این روزها، این زندان بیشتر به‌عنوان یک موزه و البته زندان تسخیرشده مورد توجه است، مکانی که به‌ویژه در ایام هالووین، پذیرای بازدیدکنندگان بی‌شماری است.

چرا این زندان مورد توجه گردشگران است؟

گردشگرانی ماجراجو که سری نترس دارند، به سراغ ترس و وحشت این زندان تسخیرشده می‌روند. عده‌ قابل توجهی از این گردشگران، از وقایع عجیبی سخن می‌گویند که به عینه تجربه کرده‌اند. از شنیدن صدای قدم زدن در حیاط گرفته تا گوش سپردن به نجوای زندانیان که در سلول‌های خالی می‌پیچد.

تسخیرشده‌ترین زندان آمریکا

آن‌ها از شیون و ناله‌هایی می‌گویند که در میان دالان‌های تیره و سرد این زندان ترسناک پیچ و تاب خورده و لرزه به جان انسان می‌اندازد. ظاهرا ارواحی در آن سرگردانند و صدای خنده‌های دیوانه‌وار آن‌ها گاه‌گداری به گوش می‌رسد.

همچنین یکی از برج‌های نگهبانی، ظاهرا هر از گاهی میزبان پیکره‌ای شبح‌آلود است که گاهی شب هنگام از میان این برج، این زندان را تحت نظر دارد.

چرا این زندان مورد توجه گردشگران است؟

شماری از گردشگران نه برای ترسیدن، که برای مرور خاطرات تاریخی به این زندان سر می‌زنند. آن‌ها برای بازدید از سلول مجرمی شناخته شده که به مدت هشت ماه در این زندان محبوس بوده است به اینجا می‌آیند. اگر به عجایب گردشگری علاقه دارید، عجیب‌ترین هتل‌های جهان کدام است؟ را بخوانید.

زندان تسخیرشده‌آمریکا

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیبارویان جهان را در این نقطه تهران ببینید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۵۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۵۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…