۴ دلیل برای اینکه لباس مشکی بپوشیم!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم عاشق لباس‌های مشکی هستید و از پوشیدن آن لذت می‌برید، تنها نیستید.
پوشیدن لباس مشکی

یکی از تحقیقات تایید کرده است، پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب‌تر، باهوش‌تر و با اعتماد به‌نفس‌تر نشان می‌دهد. در حالی که این روزها پوشیدن لباس‌های تیره قابل‌ قبول‌تر از گذشته شده است، هنوز هم برخی‌ها فقط در مواقع خاص رنگ مشکی می‌پوشند. جدا از این، خیلی از افراد هستند که راحتی را در لباس‌های تیره پیدا می‌کنند و کمد لباس‌شان پر از این لباس‌هاست. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

این لباس به همه چیز می‌آید

این لباس به همه چیز می‌آید

احتمالا شنیده باشید که همه رنگ‌ها با رنگ مشکی جور می‌شوند به جز دو رنگ آبی و رنگ قهوه‌ای، اما این حرف قدیمی و اشتباه است. این موضوع فقط درمورد بعضی از تن‌های رنگ آبی و رنگ قهوه‌ای صدق می‌کند و نه همه آن‌ها!

یکی از بهترین دلایل پوشیدن لباس مشکی این است که می‌توان در کنار آن از هر نوع اکسسوری استفاده کرد. این قابلیت فرصت بسیار خوبی ایجاد می‌کند تا هر کدام از گوشواره‌ها، گردنبندها، دستبندها، عینک‌ها، دستمال گردن، شال و روسری‌هایی که دوست‌داریم را با لباس‌های مشکی‌ خود ست کنیم.

لباس مشکی چند کاربردی است

لباس مشکی چند کاربردی است

همانطور که گفتیم لباس مشکی شیک و رسمی است. شما می‌توانید در مصاحبه کاری، جلسات مهم، گالری گردی، قرار اول و خیلی جاهای دیگر این لباس را بپوشید تا خیال‌تان از ظاهر خود راحت باشد و اعتماد به نفس‌ خودتان را حفظ کنید.

با رنگ مشکی لباس‌های شما چند کاربردی می‌شوند. یک تاپ و شلوار جین مشکی را با چند تغییر ساده، می‌توانید با ۳ یا ۴ استایل مختلف بپوشید که این انعطاف‌پذیری رنگ مشکی را می‌رساند.

لباس مشکی محرم اسرار است

لباس مشکی محرم اسرار است

رنگ مشکی بر روی چشم‌ تاثیر غیر قابل انکاری دارد. رنگ مشکی کمک می‌کند تا پوست تمیزتر و صاف‌تر و اعضای بدن کوچک‌تر به نظر برسند. از آن‌جایی که خیلی‌ از افراد ممکن است بدن لاغر یا خوش‌فرمی نداشته باشند و در ناحیه مرکز بدن که شامل شکم و پهلو چربی‌های اضافه داشته باشند، لباس مشکی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا این نقص‌ها را بپوشانند.

لباس مشکی آبرو‌دار است

همینطور که نقص‌های بدن را می‌پوشاند، لکه‌ها را هم نشان نمی‌دهد. برای همه ما پیش می‌آید که در مهمانی و محل کار روی لباس‌مان چای، قهوه یا غذا بریزد و این اتفاق تمام روزمان یا حتی لباس‌مان را برای همیشه خراب کند. لباس مشکی این مزیت را دارد که لکه‌ها را نشان نمی‌دهد و ما در امان هستیم تا خودمان را به خانه برسانیم و لباس‌مان را بشوییم.

اما برای شستن لباس‌های مشکی،  بهتر است از مایع لباسشویی مخصوص لباس‌های مشکی و تیره استفاده کنید. مایع‌های مشکین‌شوی از رنگ لباس محافظت می‌کنند و لباس شما دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند ترفند برای مشکی پوشان را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. Mahsa

    ۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۸ ب٫ظ

    😍😍😍😍😍

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ

    خیلی عالی 😃

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ق٫ظ

      سپاس از اینکه همراه ما و مشوق ما هستید.

      پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۳ ق٫ظ

      ممنون از شما کاربر عزیز

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…