پل ترسناکی که محل غیب شدن آدم‌هاست!

۱۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اماکن زیادی در نقاط مختلف زمین وجود دارند که به علت حادثه و یا کشتار خاصیت تجمع انرژی منفی دارند‌. به این اماکن به اصطلاح تسخیر شده می‌گویند‌. مانند پل تسخیر شده دانکی لیدی!
پل دانکی لیدی

پل دانکی لیدی پل کوچکی است که در نزدیکی شهر سن آنتونیو تگزاس واقع شده است. این پل برای بیشتر بازدیدکنندگان چیزی فراتر از یک پل معمولی نیست و هیچ چیز خاص یا اهریمنی در مورد آن حس نمی‌شود، اما در حقیقت این پل داستان ترسناکی دارد. برای آشنایی با این پل تسخیر شده با مجله دلتا همراه باشید.

دانکی لیدی

شهر سن آنتونیو تگزاس

سن آنتونیو که به‌عنوان یکی از تسخیرشده‌ترین شهرهای آمریکا شناخته شده، دومین شهر بزرگ ایالت تگزاس است. این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای آمریکا از لحاظ گردشگری، سیاسی، هنری، ورزشی و غیره است. نبرد آلامو یکی از مشهورترین وقایع تاریخی این شهر به شمار می‌رود.

سن آنتونیو

داستان پل دانکی لیدی

بر طبق قصه‌های فولکور، در اواسط قرن نوزدهم یک خانواده مهاجر در نزدیکی محلی زندگی می‌کردند که امروزه شهر شلوغ و پرهیاهوی سن آنتونیو واقع شده است.

ظاهرا یک روز پسر بازرگانی ثروتمند، به دنبال اسب یا قاطر این خانواده راه افتاده و شروع به زدن او به شکلی وحشیانه می‌کند. این زن و شوهر نیز این جوانک ثروتمند را با پرتاب سنگ ادب می‌کنند اما او تصمیم به انتقام از این خانواده می‌گیرد.

پل معروف تگزاس

همان شب، مرد جوان به مزرعه آن‌ها بازگشت و در حالی که مسلح بود، خانه را به آتش کشید. وقتی شوهر قصد فرار می‌کند، مرد جوان او را با شلیک گلوله به قتل می‌رساند. اما همسر او، علی‌رغم سوختگی شدید، از مهلکه جان سالم به در برده و خود را به نزدیک این پل می‌رساند. این پل جایی است که همسر جوان برای همیشه ناپدید می‌شود.

59c880ec 7623 4a04 b2be c838ce504229 پل ترسناکی که محل غیب شدن آدم‌هاست!

پلی که جاذبه معروف گردشگران ماجراجو شد

از زمان وقوع این تراژدی هولناک، این پل به مقصد معروف بسیاری از ماجراجویانی مبدل شده است که رد افسانه‌های محلی را دنبال می‌کنند.

باور بر این است که اگر شب هنگام کسی در قسمت میانی پل توقف کند و چراغ‌های ماشین را خاموش کند، دانکی لیدی ظاهر می‌شود و ممکن است به تسخیر او درآمده و مانند خود او به یکباره غیب شود. بسیاری او را زنی زشت و وحشتناک توصیف می‌کنند که گویی نیمی انسان و نیمی نیز حیوان بوده و پوستی شل و باد کرده دارد.

پل تسخیر شده

بسیاری از مردم که امروزه از این پل بازید می‌کنند، از حس ناخوشایندی صحبت به میان می‌آورند که گویی در تمامی مناطق اطراف این پل در شب سایه افکنده است و این منطقه را بسیار ترسناک می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۳ مکان گردشگری سیاه که ترس به دل شما می‌اندازد را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۰۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۵۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۱۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۴۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۳۶ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۰:۲۶ ق٫ظ

  13. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…