ایده‌های شیک و جذاب برای تزئین میز ناهارخوری

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه و خوش ذوق سعی می‌کنند با وسایل تزیینی روی میز ناهار خوری را شیک و متفاوت کنند و آن را از سادگی خارج کنند. اما چگونه میز را تزیین کنیم؟ با ما همراه باشید.
دیزاین میز ناهار خوری

در گذشته سفره‌های ایرانی در خانه مادربزرگ، صفا و صمیمت جذابی داشت که امروزه در اکثر خانه‌ها جای خود را به میز ناهار خوری داده است. فرقی نمی‌کند میز ناهار خوری (۲نفره، ۴ نفره، ۶ نفره) دارید. موضوعی که حائز اهمیت است، تزیین میز ناهارخوری است. در این مطلب از مجله دلتا به ایده و ترفندهای جذاب و ساده‌ای برای دیزاین میز ناهار خوری می‌پردازیم.

استفاده از رانر

تنوع در تولید رومیزی رانر بسیار بالا است. شما می‌توانید با استفاده از رانر جذاب که متناسب با ابعاد میز و هماهنگ با رنگ و شکل منزل شما است، زیبایی بی‌نظیری به دیزاین میز ناهار خوری بدهید. رانر بر روی میز مرزبندی مشخصی تعیین می‌کند و باعث می‌شود شما راحت‌تر میز را تزیین کنید.

دیزاین میز ناهار خوری

دکوری و اکسسوری

دکوری و اکسسوری از وسایل جذابی هستند که به راحتی می‌توانند با دیزاین میز ناهار خوری شما ست شوند و جذابیت فوق العاده‌ای به آن بدهند. اما فراموش نکنید که میز ناهار خوری را بیش از اندازه شلوغ نکنید! در تصویر زیر از انواع تخم‌مرغ‌های رنگی به همراه دسته گل استفاده شده است.

دیزاین میز ناهار خوری

تنوع رنگی

رنگ از عواملی است که علاوه بر دکوراسیون داخلی منزل در چیدمان و تزیین هر چیزی از جمله میز ناهار خوری تاثیرگذار است. سعی کنید میزی را طراحی کنید که رنگ آن مخاطب را جذب کند و او را به وجد بیاورد.

دیزاین میز ناهار خوری

استفاده از بانکه

بانکه‌ها، ظروف شیشه‌ای هستند که کاربردهای متنوعی دارند. یکی از این کاربردها می‌تواند دیزاین میز ناهار خوری باشد. در نمونه زیر می‌توانید چیدمان میز با استفاده از بانکه را مشاهده کنید.

استفاده از بانکه

روکش میز ناهار خوری

استفاده از روکش یا همان رومیزی می‌تواند زیبایی را به میز بدهد و آن را از سادگی خارج کند. اما مزیتی که رومیزی دارد باعث می‌شود، سطح میز کثیف نشود. همچنین اگر میز دارای کثیفی و خط و خشی است، پوشانده شود.

روکش میز ناهار خوری

استفاده از شمع

شمع ایده دیگری است که می‌تواند آرامش خاصی در فضا حکم‌فرما کند. استفاده از پایه‌های شمع به همراه شمع‌های بلند می‌تواند میز شما را زیبا و لوکس کند. پس استفاده از شمع را فراموش نکنید.

استفاده از شمع

رنگ طلایی چیدمان میز ناهار خوری را لوکس می‌کند.

رنگ طلایی عاملی برای لوکس شدن است. شما می‌توانید با استفاده از رنگ طلایی در پایه‌های شمع، قاشق و چنگال و اکسسوری لوکس بودن را به میز انتقال بدهید.

دیزاین میز ناهار خوری

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب‌تر کنیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…