آیا باید کل خانه را کاغذ دیواری کرد؟

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه بر هیچکس پوشیده نیست.که کاغذ دیواری می‌تواند نقش ویژه‌ای در دکوراسیون داخلی داشته باشد.
نکات انتخاب کاغذ دیواری

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد، این است که آیا باید همه دیوارهای منزل را با کاغذ دیواری پوشاند؟ به نظر شما نکات انتخاب کاغذ دیواری چیست؟ برای پاسخ این سوال با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

نکات انتخاب کاغذ دیواری

پاسخ این سوال به متراژ خانه شما بستگی دارد. اگر صاحب یک خانه کوچک هستید و مایلید از کاغذ دیواری استفاده کنید، بهتر است این را بدانید که پوشاندن همه دیوارها با این کاغذهای زیبا، کار درستی نیست.

در صورتی‌که خانه بزرگی دارید، دست شما بازتر است. اما باز هم لزومی ندارد همه دیوارها را با کاغذ دیواری بپوشانید. می‌توانید از نکات زیر برای اجرای هر چه بهتر کاغذ دیواری بهره بگیرید.

نکات انتخاب کاغذ دیواری

یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید

انتخاب کاغذ دیواری می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد. اگر در منزل شما نقطه عطفی وجود دارد که می‌خواهید بیشتر جلوه پیدا کند، از کاغذ دیواری‌ها کمک بگیرید. به عنوان مثال، دیوار پشت شومینه از بهترین نقاط برای نصب کاغذ دیواری به‌شمار می‌رود.

نکات انتخاب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری می‌تواند کاری کند که شومینه منزل شما به خاص‌ترین بخش خانه تبدیل شود. به طور کلی، نصب کاغذ دیواری‌ها به صورت تک و تنها در برخی از قسمت‌ها انتخابی هوشمندانه است.

کاغذ دیواری‌های طرح‌دار را محدود کنید

یکی از نکات انتخاب کاغذ دیواری این است که اگر به کاغذ دیواری‌های طرح‌دار علاقه‌مند هستید و مایلید از آن‌ها در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید. بهتر است تنها در یک سری از دیوارها این کار را انجام دهید. ما دیوارهایی که امتداد دیگری ندارند را پیشنهاد می‌کنیم. منظورمان این است که کاغذ دیواری طرح‌ها نباید روی سطح دیوار بچرخد و در دیوار کناری امتداد پیدا کند.

کاغذ دیواری‌های طرح‌ دار

برای فضاهای خاص فکر دیگری داشته باشید

برای فضاهای خاص کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ آمیزی؟ شما می‌توانید از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار برای دکوراسیون فضاهای خاص منزل خود استفاده کنید. با انتخاب یک کاغذ دیواری منحصر به فرد و متمایز می‌توان روی تفاوت و مجزا بودن یک فضا تاکید کرد. این ترفند برای جدا کردن فضا در منازلی که پلان آزاد دارند، خیلی به‌کار می‌آید.

کاغذ دیواری‌های خاص

عیب و ایرادات فضای خانه خود را بپوشانید

یکی از موهبت‌های نصب کاغذ دیواری، قدرتی است که این پوشش در پنهان کردن عیوب دیوار دارد. اگر دیوارهای منزل شما دارای فرورفتگی یا برجستگی هستند، یکی از بهترین راهکارها برای پوشاندن، استفاده از همین کاغذ دیواری است. بهتر است این دیوارها را شناسایی کرده و ابتدا آن‌ها را پوشش دهید. سپس می‌توانید بقیه دیوارها که سالم هستند را بدون پوشش رها کنید.

کاغذ دیواری زیبا

در ترکیب الگوها با یکدیگر محتاط باشید

مواظب بر هم خوردن تعادل دکوراسیون منزل خود باشید. برخی الگوها به قدری قدرتمند هستند که کل دکوراسیون منزل را تحت تاثیر قرار می‌دهند. ممکن است در مواجهه با دنیای رنگارنگ کاغذ دیواری‌ها و مشاهده الگوهای مختلف، دچار سردرگمی شوید و ندانید انتخاب درست چیست. الگوها را محتاطانه انتخاب کنید و ترکیب آن‌ها را با هم مورد بررسی قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ راز چیدمان برای اتاق پذیرایی را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…