آغاز سال ۲۰۱۹ در کشورهای جهان

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجله دلتا، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، آغاز سال 2019 میلادی را شادباش می‎گوید.
آغاز سال 2019

آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی، مصادف با آغاز جشن کریسمس، ۱۱ دی (۱ ژانویه) با نورپردازی و آتش‌بازی همراه بود. در سال نوی میلادی ، مردم جهان جشن می‎گیرند و این جشن یکی از رویدادهای بزرگ دنیا محسوب می‎شود.

جشن شروع سال 2019

شب سال نو به صورت جهانی مطابق با تولد مسیح یا عرف‌نامه پس از میلاد، در کشورهای مسیحی و غیر مسیحی در ۳۱ دسامبر برپا می‎شود. همچنین، شب سال نو به عنوان هفتمین روز کریسمس در مسیحیت غربی شناخته شده است.

در این مطلب مجله دلتا ، بیننده زیباترین نورپردازی‎ها در نقاط مختلف جهان به مناسبت آغاز سال ۲۰۱۹ خواهید بود.

نورپردازی سال 2019

در کشورهایی که از گاه‌شمار میلادی استفاده می‎کنند، سال نو معمولاً در اول ژانویه برگزار می‎شود.  در شب ۳۱ دسامبر هر سال، آخرین روز سال میلادی و روز قبل از روز سال نو در بسیاری از کشورهای جهان و  قاره‌های اروپا، آمریکا، استرالیا و بخش‌هایی از آسیا و آفریقا ، مراسم سال نو برگزار می‎شود. غیر از نورپردازی، تزئین درخت کریسمس نیز، نماد آغاز سال نوی میلادی است.

نورپردازی 2019

برخی رسوم جالب آغاز سال نوی میلادی

جشن‌های سال نو میلادی در کشورهای دنیا به شیوه‌های متفاوت برگزار می‎شود و هرکدام مراسم مخصوص دارند. به‎طور مثال؛ در سوئد رسم جالبی وجود دارد. مردم  سال  را با انداختن بستنی  روی زمین آغاز می کنند و اعتقاد دارند سالی خوش یمن و بابرکت خواهند داشت.

جشن سال2019

همچنین، انار زدن در یونان، خوردن ۱۲ دانه انگور به نیابت از ۱۲ ماه سال در اسپانیا با نیت خوشبختی و سلامتی،  پوشیدن لباس قرمز در ایتالیا و نخوردن گوشت پرندگان در مجارستان، نیز از دیگر آداب مختلف آغاز سال نو است.

نورپردازی آغاز سال نو

شایان ذکر است که آغاز سال نو میلادی ، از اولین نقطه در شرق کره زمین،  تا آخرین نقطه در غرب جهان، در ۲۶ منطقه زمانی روی می‌دهد و تنها کشوری که با وجود گستردگی زیاد، فقط یک منطقه زمانی دارد، کشور چین است.

برای خواندن مطالب گوناگون و جالب از مجله دلتا، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…