انواع پیراهن‌های پر‌کاربرد و جذاب زنانه

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پیراهن زنانه، لباسی‌ همه‌کاره با تنوع بسیار زیاد است. پیراهن زنانه چه از لحاظ مدل و چه از لحاظ جنس متنوع است.
پیراهن های زنانه

برخی از پیراهن های زنانه لباس‌هایی مناسب برای انواع خاصی از شیپ‌های بدن، آب و هوا، مناسبت‌ و مراسم است. بنابراین با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت مکانی، فصل و سیلوئت مناسب با فرم بدن خود می‌توانید استایل بی‌نظیری را برای خودتان فراهم کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

پیراهن زنانه با بلندی و قد‌های متفاوت

Princess Silhouette

مدل لباس زنانه

این پیراهن های زنانه در قسمت بالا تنه کاملا فیت و چسبان است و از قسمت خط کمر به پایین فرم دامن با شیب ملایم و پف به سمت پایین ادامه پیدا می‌کند. این لباس برای فرم اغلب بدن‌ها مناسب است. فقط در نظر داشته باشید که در این لباس بر سر شانه و بازوهای شما تاکید می‌شود.

Empire Dress

انواع لباس مجلسی زنانه

در این نوع از پیراهن زیر خط سینه برشی وجود دارد و قسمت دامن در واقع از همین خط شروع می‌شود. در بعضی از این دست پیراهن‌ها دامن با فرم فون، کمی گشاد می‌شود و در برخی دیگر دامن کلوش است. این مدل پیراهن قسمت پایین تنه‌ شما را کشیده‌تر و در نتیجه شما را قد بلندتر نشان می‌دهد.

Mermaid Silhouette Dress

این سیلوئت به فارسی به نام دامن ماهی متداول و رایج است. در این پیراهن‌ لباس تا قسمت زانو کاملا فیت اندام است و از خط زانو به پایین دامن گشاد می‌شود و معمولا بلندی آن به روی زمین می‌رسد.

از لحاظ بصری در این پیراهن به دلیل چسبان بودن، بر قسمت باسن و کنار لگن بسیار تاکید می‌شود. بنابراین اگر شیپ بدنی شما ساعت شنی یا گلابی است این لباس زیبایی اندام شما را دو چندان جلوه می‌دهد.

ball gown

پیراهنی با دامن حجیم و پفی که بلندی آن تا روی زمین می‌آید. همچنین یک سیلوئت پر‌کاربرد برای لباس عروس است و به دلیل اینکه که از خط کمر با حجم زیادی از پف شروع می‌شود قسمت برجستگی باسن و شکم را پوشش می‌دهد.

A shape dress

مدل لباس مجلسی

همان‌طور که از اسمش مشخص است تداعی کننده فرم حرف A است. در این پیراهن اغلب تا قسمت بالای لگن لباس فیت تن است و به تدریج گشاد می‌شود. از این سیلوئت هم به عنوان استایل کژوال و هم به عنوان استایل رسمی زنانه می‌توانیم استفاده کنیم. هم‌چنین برای افرادی با فرم اندام گلابی بسیار مناسب است.

Shift Dress

شیپ این پیراهن، مستطیلی است و درست بر خلاف پیراهن‌های چسبان یا همان Sheath Dresses در ناحیه ‌خط کمر آزاد است. Shift Dress معمولا بدون آستین با سر شانه‌ای افتاده طراحی می‌شود و در قسمت خط سینه با ساسون آزادی بیش از حد آن را کنترل می‌کنند. این پیرا‌هن کوتاه متناسب با اندام‌های ظریف و لاغر و همچنین افرادی با اندام ستونی است.

Sheath Dress

این پیراهن بدون درز کمر است و به وسیله برش عصایی از کنار سینه یا پنس از سر شانه تا خط کمر پیراهن کاملا فیت تن می‌شود. در الگو سازی این پیراهن ساسون قسمت دامن پیراهن را به پنس روی سینه متصل می‌کنند. بلندی این پیراهن اغلب تا زانو یا درست بالای آن قرار می‌‍‌‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب انواع مدل لباس‌های ماکسی مجلسی را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…