شیک‌ترین مدل شلوار‌های اسپرت و راحتی زنانه

۱۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اینکه برای استایل خود از کدام شلوار استفاده می‌کنید، می‌تواند ظاهر شما را به کلی تغییر دهد. به همین دلیل، اهمیت زیادی دارد.
مدل شلوار دخترانه اسپرت

هر سال با نو شدن سال میلادی، مد جدید برای انواع لباس‌ها ارائه می‌شود و مدل شلوار دخترانه اسپرت هم از این قاعده مستثنی نیست. سال ۲۰۲۱ هم یکی از سال‌هایی به نظر می‌رسد که مدل‌های شلوار دخترانه، زیباتر از هر سال دیگری است. شلوارهای زیبا و متنوعی را می‌توانید در این سال به تن کنید. ما در مجله دلتا همراه باشید.

مدل شلوار دخترانه فاق‌کوتاه

یکی از مدل‌هایی که دوباره در حال مد شدن است، مدل شلوار دخترانه اسپرت فاق‌کوتاه است. به همین دلیل است که متخصصین برآورد می‌کنند که جهان مد در حال برگشت به سال ۲۰۰۰ است. مد شدن مدل شلوار دخترانه اسپرت فاق‌کوتاه یکی از نشانه‌های قوی این امر به نظر می‌رسد.

شلوار‌های جین‌ چسبان

یکی دیگر از انواع مدل شلوار دخترانه اسپرت که دوباره در سال ۲۰۲۱ مد شده، شلوار‌های جین‌ چسبان است. این نوع شلوارها با الهام از شلوارهای مخصوص سوارکاری تولید شده‌اند و با بوت‌های بلند پاشنه‌دار ترکیب بسیاری جذابی را به وجود می‌آورند.

دامن‌شلواری

دامن‌شلواری

دامن شلواری‌ها، از زیباترین انواع مدل شلوار دخترانه اسپرت هستند که قرار است دوباره به دنیای مد بر‌گردند. این نوع شلوارهای زیبا و گشاد که شباهت زیادی به دامن‌ها دارند، در حقیقت چیزی بین شلوار و دامن تلقی می‌شوند و علاوه بر زیبایی، بسیار راحت و خنک هستند؛ بنابراین، می‌توانید آن را در مناسبت‌های مختلف با خیال راحت به تن کنید.

شلوار چسبان وینیل

یکی از انواع محبوب مدل شلوار دخترانه اسپرت، بدون شک شلوارهای چسبان وینیل هستند. پوشیدن این نوع شلوار، به شما یک استایل جذاب، خاص و درعین حال مدرن می‌دهد. یکی از مزایای این نوع از مدل شلوارها این است که بسیاری از آن‌ها فری سایز هستند و می‌توانید با هر سایزی از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید.

شلوارهای چین‌دار و پلیسه

شلوارهای چین‌دار و پلیسه

شلوارهای پلیسه از آن دسته لباس‌های جذاب و شکیل هستند که می‌توانید در مهمانی‌ها به تن کنید. این نوع شلوار هم از جمله شلوارهای آزاد و راحت است و از آن جا که با همه گیری کرونا افراد بیشتر وقت خود را در مکان‌های بسته می‌گذرانند، صنعت مد به طور مشخص در سال ۲۰۲۱ توجه بیشتری به راحتی و آزادی لباس‌ها داشته است.

شلوارهای راه‌راه، از قدیم تا امروز

شلوارهای راه‌راه

پارچه‌های راه‌راه یکی از آن مدهای دوست‌داشتنی به حساب می‌آیند که امسال هم در رده مدل شلوار دخترانه اسپرت قرار گرفته‌اند تا با رنگ‌های مختلف بیش از پیش به لباس‌های زنانه جذابیت ببخشند.

شلوارهای چاک دار گشاد، زیبا و جذاب

شلوارهای گشاد همانطور که گفتیم، امسال عرصه تاخت و تاز شلوارهای گشاد به عنوان مدل شلوار دخترانه است. یکی دیگر از انواع این نوع شلوار، از پاچه‌های چاک‌ دار بهره می‌برند که زیبا و جذاب است. پس اگر طرف‌دار چاک شلوار هستید، امسال برای شما یک سال طلایی است!

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۷ مدل شلوار زنانه جذاب را بخوانید.

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ تیر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۱ ب٫ظ

    بسیار کاربردی 👏

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۴۳ ق٫ظ

      سپاس از اینکه همراه ما و مشوق ما هستید.

      پاسخ

    • ناشناس

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۳۴ ب٫ظ

      ۰۹۰۵۱۴۱۶۱۰۰

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۵ ب٫ظ

    👏👌 عالی بود

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۲۴ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۲۹ ق٫ظ

      ممنون از شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • خال محمد

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۳۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در ۷:۱۵ ب٫ظ

    👏👌 عالی بود

    پاسخ

    • اسماء عفیف

      ۲۴ تیر ۱۴۰۰ در ۸:۲۹ ق٫ظ

      ممنون از شما کاربر عزیز

      پاسخ

    • نصب گروه،، َش💯

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰ در ۳:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…